Stop smoking???

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Pretoria
Vehicle: Hilux d4d 3

Stop smoking???

Post by Adventures4Christ »

Yes yes I know all the answers about will power, determination and all that and I am a child of God but I still struggle!!!

I need some advice, not the electric cigarette, expensive mouth sprays or pills or that, I have tried some of them and now can't afford expensive gimmicks - and tell me "but you can afford cigarettes :blushing: :blushing: ?

How did you stop smoking because I have tried everything but when I get behind my keyboard, drink coffee or drink a beer, I just can't resist?

I really want to quit - sounds funny but eish!

:alvarin: :alvarin:
Blessings - Adventures4Christ - Dewald - http://shop.adventures4christ.com/
Gal 6:9 "So let's not get tired of doing what is good. . ."
Rom 10:15 "How beautiful are the feet of messengers who bring good news (Gospel and Salvation)!"
damazon
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Hillcrest
Vehicle: 2009 Audi A5 Coupe AT. Need to get a Hilux again, has to be auto.

Re: Stop smoking???

Post by damazon »

I hear you Dewald, have the same problem!! Exactly the same!!
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Town: inniedorp
Vehicle: Toy

Post by ChrisF »

Dewald only because you are asking.

My mom smoked for more than 40 years. The last couple of years she got the flu, turned to bronchitus, sounded just like emphaseem .... ALL the signs were there.

In December 2009 she had hassles with "dry lungs" - completely the opposite of the flem associated with emphaseem. She spent a week in hospital, they could do nothing for her and she came home. Two weeks later she was back in. Three days later she had a mild heart attack and actually "passed away", but they managed to revive her.

The next week she spent on heart and lung machines .... NOT nice to see a family member like that !! Each time I see a smoker giving that classic cough I "see" my mom in her last hours ..... 13 January 2010 at 22:15 she passed away.

Get in contact with your local hospital, and support patients and families going through this. NO WORDS can describe just how horrible the last hours of a chain smoker is .....

PS - I have never preached to smokers, but as you asked for help I am posting here. This in no way is aimed at any other smokers. I understanf it is a very strong addiction and feel sorry for those caught up in this.
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Eish ChrisF, not a nice one sorry to hear that!
I have to be honest, I have dealt all that, been there done that and maybe I am just a weak one but not even that helped and you one 100% correct it is a drug addition, period!!!!!
Rom 10:15 "How beautiful are the feet of messengers who bring good news (Gospel and Salvation)!"
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Post by george »

know the feeling :sick:
i am still a smoker and tried various methods.3 weeks ago i got myself hypnotize. But nadda.i am still smoking.
I friend of mine used the following and quit a few people he knows did this program.it is expensive but apparently works very good.he is "clean" for 2 years now. i am going to give it a go. http://www.allencarr.co.za/method.html

Chris I hear what you say. My grandad died of Emphysema and i saw him died.But hell i am still smoking. :sick: :sick: :sick:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
JacoJB
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Melkbosstrand
Vehicle: 2011 Fortuner D4D 4x4 out

Post by JacoJB »

Try Champix

It worked for me aswell as some friends.

Get a script from your doctor cost for me was for 3 months of medication the same as 1 months sigarets.

I tried it all before Zyban,Quit,Nicorett,Patches,Electronic Sigaret nothing worked until now.

Best of luck to you it is realy worth the effort.
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Post by ThysdJ »

It is all in your head... You must want to stop.

I managed to do it stop smoking once after being a pack-a-day smoker for 20+ years, and it was all about the mindset. Countless efforts before that didnt work because I didnt really want to quit.

I had a relapse 2 years later, but thats another story... Peer pressure is a female dog.. If you want to you will stop.

Come on I thought you were a man of faith??
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Tjokkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Heidelberg GP
Vehicle: 2011 Hilux D4D D/C 4x4 (no mods...yet), Hilux 3.0 KZTE D/C 4x4 with minor mods

Post by Tjokkie »

Ek weet presies hoe dit voel!!!

Ek het ook alles probeer, en dit was pure verniet en geld mors.

Op die einde (Oktober 2009) was my kop reg en dis toe al wat nodig was!!!!!!! Geen pilletjies, chappies, hipnose of akkupunktuur foefies gaan help as jou kop nie reg is en jy WIL ophou nie.

Ek kan nou al lekker gaan jag, braai en rugby gaan kyk sonder pyne van rokers om my....maar ek onthou nog goed hoe lekker so ciggie (of sigaartjie) geproe het by die kampvuur

Sterkte, bid vir jou met die een.
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86

Post by Borntofish »

It is all in your head... You must want to stop.
I have smoked for 18 years at the end I smoked 30 Cigs a day. You have to get your mind right. You must not tell yourself I want to quit! That decision must be
made already and then you must give up this bad habit.

For me it was not an easy 2 weeks when I gave up, but after that it gradually improves day after day.

Good luck!
SWARTLUX
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Gauteng
Vehicle: '05 LEGEND 35 2.7 DC 4x4, Monroe Gas allround, Long range tank, UniQ Chip. Platkar '06 Polo 1.6 Comfortline hatchback

Post by SWARTLUX »

As said above spend time in a hospital were cancer patients are for their last hours,During November 2011 me and my Fiance spent an entire weekend beside her fathers bed waiting for him to pas he was a chain smoker aswell and smoked 30 sigs a day,I can tell you I also smoked and after watching him getting weaker untill finally in a coma and then passing away is not something I will forget soon and I tell you I will never touch a siggie in my life again that is where your eyes are opened and that is where you realise what smoking actually does to you and that waht everyone tells you about smoking is true!I am also very mad at myself for ever smoking and if I could turn back time I would have never stared in the first place!

Hope you come right and yes all those gimmics dont work its all i the mind :thumbup:
Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator
Vehicle: Toyota

Post by Gysie »

Manne manne manne - ek rook nou ook al vir 18 jaar en staan tans op 2 tot 3 pakkies n dag. Ja ek weet dit is malleguit.

Weet julle wat is nog erger - tel bietjie op hoeveel dit jou kos n maand en dan maal dit met 12 en dan met 10 = Nuwe HILUX.

Ek het ook al seker 30 keer probeer om op te hou - ek het wel geleer dat as jy wil ophou moet vir niemand se nie - want die ding wat n rooker die hel in maak is as hy probeer ophou rook en miskien nou lus is vir een en die mense om hom se - MAAAR JY MAG NIE.

Ek dink ons moet n support group skep op die forum - ons sit n datum neer en dan begin ons. Almal wat wil sit hulle naam op die groep en dan chat ons heeldag met mekaar en help mekaar. Natuurlik gaan dit gaan oor eerlikheid en op hierdie groep mag jy maar se manne ek het een gerook vandag of wat ookal.

My persoonlike rede is dat ek n pragtige dogtertjie het van 6 maande oud (ek rook nie naby haar nie - rook in die tuin of garage) en ek wil oud raak saam met haar en pa wil as sy wil rond hardloop en speel dit kan saam doen.

My sommetjie - R 23.50 x 2.5 pakkies = R 58.75 x 30 = R 1762.50 x 12 = R21 150 en hier kom dit x 18 (wanneer my dogter klaar is met skool en wil gaan swat) = R380 700

Boonste sommetjie is ook as siggies vir die volgende 18 jaar dieselfde prys bly!!! what ever

Ek dink as ons die groep begin dan moet elk een n extra rekening oop maak en elke week sy week se siggie geld daar in betaal en dit moet streng gedoen word - ek belowe jou sodra daardie rekening by die duisende is dan gaan dit vir jou n groot motivering wees. Dink net wat se vakansie jy kan he elke Desember as jy die geld spaar. Of self daardie Tyres wat jy altyd wil koop maar nie die geld het nie of daardie skuld wat jy wil toe maak. Ag manne die lys is oneindig lank ek weet ek kan doen om R 1500 n maand weg te sit.

Kom manne kom ons begin dit!!! Kry vir ons n groep leier en dan loop ons met die ding Ek stel voor Maandag oggend is die Tyd.
Life does not consist of the cards you are dealt but in how you play the cards you are dealt!

http://www.gomad4x4.co.za
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Like jou idee :thumbup: Maar Maandag is te gou vir my. Gaan eers hoor oor die Champix pille
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
SWARTLUX
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: '05 LEGEND 35 2.7 DC 4x4, Monroe Gas allround, Long range tank, UniQ Chip. Platkar '06 Polo 1.6 Comfortline hatchback

Post by SWARTLUX »

Ciske daai is 'n goeie idee!

Ek rook darm lankal nie meer nie maar sal ook die spaar rekening ding doen as motiveering om ook nooit weer te begin nie! :thumbup:
Hilux 1
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2011 Raider 4x4 Double cab 4.0 V6
Club VHF Licence: HC137

Post by Hilux 1 »

dit is maar soos almal se, wils krag en help van bo om dit daar tehou. ek het gerook vir byna 18jaar en 2 Des 2010 was toe ek my pakkie in die drom gegooi het en nog nie weer getrek aan n siggie nie. die versoeking is maar altyd daar met die doppie in die hand en as AL die pelle sit en rook. sterk wees is al wat ek kan se, die eerste 7 weke daar na is dit bietjie makliker, ek dink as daai eerste 18maande eers verby is, is jy 'genees'. dis maar sover my gevoel.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

okay Mnr Gomad, ek sal jou opvat op jou challenge.... maar as jy cheat bou jy my canopy verniet.... :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS

Post by Hoppy »

Moenie worry nie, dis nie jy wat rook nie, dis die siagret.
...jy is net die ppol wat sit en suig aan die ander kant.
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Club VHF Licence: X112

Post by GI Jane »

Thanks Hoppy for that amazing revelation. I believe Alan Carr's book is very good and a lot of people have given up smoking after reading that. I stopped for 20 years and started again 5 yrs ago, so those of you that have given up and think the evil monster has let go of you, don't believe it. A couple of glasses of wine and one dumb cigarette later and your hooked again. Anyway Alan Carr describes nicotine as a monster that wants to be fed. The idea is to not feed it and the craving subsides.... Really?...
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Why is Uncle Andy so quit :twisted: :twisted:
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.

Post by GI Jane »

He's busy lighting up another smoke...
Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator

Post by Gysie »

Okay - those who wants to join I am starting Monday Morning - I will create a new post for the Stoppper Smokers Think of a cool heading for our support group ! First request will be that the this guy be removed from the forum :boss: just kidding :lmao:
Life does not consist of the cards you are dealt but in how you play the cards you are dealt!

GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

You're on Gysie... when do we smoke our last one?
Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator

Post by Gysie »

08h23 Monday morning

GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

Sounds good... Who's going to join us?
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: Hilux 86

Post by Borntofish »

Stoppper Smokers
Want van die naam "Landrovers" Hulle rook mos ook!
Tokkie
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Gordons Bay
Vehicle: 1999 Hilux D/C 2.7

Post by Tokkie »

Alan Carr se boek. Ek is nou halfpad deur die boek en die lus vir sigerette raak al hoe minder. Die lekker ding is die boek gaan nie oor hoe sleg sigerette vir jou is en wat dit aan jou doen nie dis meer n sielkundige ophou boek.
Easy way to stop Smoking by Alan Carr. R 70 by Kalahari.net
Image Image
http://www.umkulu.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.breederiverraftingtours.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.orangeriverrafting.com" onclick="window.open(this.href);return false;
arnize2
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Wellington
Vehicle: 2008 Toyota Hilux 3.0 D4D D/C 4X4

Post by arnize2 »

Ek het niks teen rook nie, maar as ek sien hoe die rokers van my ouderdom longkanker kry, is ek baie dankbaar dat ek nie rook nie. Een van die belangrike goed om te doen, is om die versoekings uit te skakel. Los maar die bier en wyn vir 'n tyd. Sterkte aan julle manne. Julle sal maar moet vasbyt, nie net vir julle eie gesondheid nie, maar ook ter wille van almal wat vir julle lief is. Go for it. :okay:
Tjokkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Heidelberg GP
Vehicle: 2011 Hilux D4D D/C 4x4 (no mods...yet), Hilux 3.0 KZTE D/C 4x4 with minor mods

Post by Tjokkie »

My sommetjies voor ek ophou rook het, het ook die volgende ingesluit:

Ek ry baie, so, elke keer as ek by die Cafe of garage stop vir petrol of smokes (meesal albei), dan kom ek nie daar weg met net die apkkie smokes nie. Gewoonlik het ek ook 'n koeldrank, chips, tjoklit of sommer net iets om te peusel ook geneem, en dan kos daau pakkie sigarette my nie net R20/R30 nie, maar dalk eerder nader aan R50-R100

Kom ons maak nou weer die sommetjies en dan skrik jy eers!!!
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Honda Jazz

Post by Mr_B »

Dewald... wipe out all those ants first... they're driving you to smoke! :twisted:

Sometimes pray and fasting is the only way... for the smoking and ants! :thumbup:
Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator

Post by Gysie »

So gaan ons lyk as ons nie gaan ophou rook nie
Attachments
407844_365723596773024_241106939234691_1500451_508270810_n.jpg
407844_365723596773024_241106939234691_1500451_508270810_n.jpg (22.48 KiB) Viewed 4635 times

Frederick
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Hendrina Mpumalanga
Vehicle: 2011 Hilux. 2016 79 Land Cruiser
Club VHF Licence: X42

Post by Frederick »

Ek het 20 per dag gerook.
Ek wou ophou rook maar was bangerig. Toe koop ek nie siggarette vir die spesifieke Sondag nie. Ek het my laaste ene gerook, opgestaan en kamer toe gegaan. Ek het op my kniee gegaan en vir die Here gevra om my los te maak van rook.
Ek het nie eers ontrekking simptome gehad nie en met Sy genade het ek nog nooit weer gerook nie. Dit was 2 en 'n half jaar gelede.

My vrou het met die allen carr boek opgehou rook. PM my jou email adres as jy dit wil hê.

Groete
SWARTLUX
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by SWARTLUX »

Frederick wrote:Ek het 20 per dag gerook.
Ek wou ophou rook maar was bangerig. Toe koop ek nie siggarette vir die spesifieke Sondag nie. Ek het my laaste ene gerook, opgestaan en kamer toe gegaan. Ek het op my kniee gegaan en vir die Here gevra om my los te maak van rook.
Ek het nie eers ontrekking simptome gehad nie en met Sy genade het ek nog nooit weer gerook nie. Dit was 2 en 'n half jaar gelede.

My vrou het met die allen carr boek opgehou rook. PM my jou email adres as jy dit wil hê.

Groete
"Ek slaan my oë op na die hemel, waar sal my krag vandaan kom" Daai seg ding is waar met God se hulp is ons tot als in staat! :thumbup:
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

Gysie wrote:So gaan ons lyk as ons nie gaan ophou rook nie

Love it... so every time I feel like a smoke I'll think of that picture... have just bought the Alan Carr book with the CD's, attending a birthday party tonight so not the best time to quit, but tomorrow will start reading the book and watch the CD's '
4x4 Junkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D 4x4 DC A/T

Post by 4x4 Junkie »

Wat van Smokenders?

http://www.smokenders.com" onclick="window.open(this.href);return false;
If you still have blank pages in your passport, it's probably time for a road trip.
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Post by The Legend »

Hi Dewald,

Dit is nou 12 jaar sedert ek laas gerook het.Om op te hou rook is "all in the mind"Ek het net my kop gedraai en vir myself gese die besluit le by my of ek wil op hou of nie.Die 1ste 2 maande was nie maklik nie.As ek lus geword het vir n sigaret het ek net glas water gedrink.
Vandag kan mense om my staan en rook sonder dat ek lus word om te rook.

Die wil moet net daar wees om te wil op hou rook.Dit is alles in jou hande

Sterkte :thumbup:
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.

Post by jacques kotze »

Toe my Pa op gehou het met rook, het hy as hy lus raak vir n sigaret, die pakkie uit sy sak gehaal, dit net geruik, terug gesit en dan n chappie gekou. Weet nie of dit goeie raad is nie maar dit het vir hom gewerk, hy het 31jaar laas gerook.
Baasvark
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy

Post by Baasvark »

:thumbup: Gysie ek's in!

Het gisteraand vir Adventures4christ ge pm en 'n soortgelyke voorstel gemaak.

But let's take it one step further - a year from now we take the money we saved and use it to go on a lekke weekend - sort of a celebratory weekend. :yahoo:

Dan kan ons mekaar lekker leer ken (die wat mekaar nog nie ken nie). :thumbup:

As ons mekaar gaan motiveer en ondersteun moet ons op een of ander stadium by mekaar uitkom al is dit net om blad te skud en "well done!" vir mekaar te se.

Ek't 'n tweeling van 4jr en my jongste is nou 15 mnde so ja, ek't ook goeie rede.

Die nonsens spook al lankal by my!

What do you guys think?
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
waynza
High Range 4WD
High Range 4WD
Vehicle: Toyota Hilux 4.0L V6

Stop smoking???

Post by waynza »

If you really want to quit, go to the doc. Get a script for champix. It's R250
The thing is u must want to quit. Take the tabs and you will quit.
I stopped smoking at the beginning of Jan. haven't touched a smoke since.
" If you don't like something change it; if you can't change it, change the way you think about it."
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

Hmmm... for those of us quitting smoking there is a chapter in Alan Carr's book called... The Incredible Pleasure of Being a Non-Smoker... makes you think does'nt it...
wim
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Vryheid
Vehicle: 95 hilux d/c Hilex

Post by wim »

Ek het 18 jaar terug opgehou om te rook,ek het vir my n sak lolipops gekoop en elke keer as die lus kom dan suig ek n lolipop en dit het vir my gewerk.N dierbare dame by ons werk sukkel ook nou al lank om op te hou rook en sy het probleme begin kry en toe kry die dokters keel kanker by haar.Hulle se dis agv dat sy rook.Dis baie jammer want sy is n goeie mens met n slegte gewoonte en al wat ons nou kan doen is bid vir haar.Sy het nog n kind op skool en het baie rede om voor te lewe.
ImageImageImage
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Kerels ek is in vir daai volgende jaar kamp, maar hier is 'n beter challenge, kom ons maak die mik punt om die Midmar te gaan swem volgende jaar.
Moet bieg, ek rook nog steeds di odd ene en ja dit is alles in die kop, my tyd is min, wel nie myne nie maar die gewoonte sin. Een ding wel besef, sodra ek bietjie aktief raak en eet o ja en minder koffie is die lus ook sommer minder.
So goal is set for Midmar next year this time and doing it with semi clean lungs hahahaha
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck
Town: WOLSELEY
Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li

Post by KOBUSL »

Ciske ; rook net in die tuin en die garage : het jy nie respek vir die Hilux nie ?

LOL
Word te vinnig oud en te stadig wys.
Baasvark
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy

Post by Baasvark »

Dewald,
Sal jou kom ondersteun by die midmar. Hier inni vrystaat ken ons nie sulke groot waters nie en ons groot swembaddens is soos julle "splashpools" so oefen plek is daar nie! Maar dit sal 'n goeie tyd wees om my Lux se brandstof verbruik te toets as ek teen daardie tyd die ombouing al gedoen het....
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

So today is D-Day for those of us stopping. Would really recommend the Allan Carr book on stopping smoking. Started to read it yesterday and it makes so much sense.... Good reading for the filight to Joburg.... Ciske, Thys, snuff out those ciggies... it's over.... the nicotene monster is not going to control our lives any longer....
Petou
High Range 4WD
High Range 4WD
Vehicle: Fortuner 4.0 V6

Post by Petou »

Thys,Ciske,Val

Remember,always keep it real.

Big brother is watching you three
Snorkel,chip,burnco front bumper
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Had my last one at 9 last nite... :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager

jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.

Post by jacques kotze »

ThysdJ wrote:Had my last one at 9 last nite... :thumbup: :thumbup:
Keep it up :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ek het al baie gese; Ek wens ek het gerook en gedrink. . . .dan kon ek ophou en al daai geld spaar :lol:
Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator

Post by Gysie »

Morning All,

here goes - the topic heading will be Ciggies be GONE !! viewtopic.php?p=275382#p275382" onclick="window.open(this.href);return false;

For of you who are joining - lets do this, for those who are supporting us - Thanks !

See you on the other side !
Last edited by CasKru on Mon Feb 13, 2012 8:58 am, edited 1 time in total.
Reason: Add link to Ciggies be GONE

Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

This is so so cool guys! Well done, if nothing else at least a few of us will life a little longer :cool:
I'm going to give it my best but have to be honest not going to go cold turkey quit, will start limiting the times and places of smoking but going to give it sticks :laugh2: :laugh2: :boss: :boss:
arnize2
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Wellington
Vehicle: 2008 Toyota Hilux 3.0 D4D D/C 4X4

Post by arnize2 »

wim wrote:Ek het 18 jaar terug opgehou om te rook,ek het vir my n sak lolipops gekoop en elke keer as die lus kom dan suig ek n lolipop en dit het vir my gewerk.N dierbare dame by ons werk sukkel ook nou al lank om op te hou rook en sy het probleme begin kry en toe kry die dokters keel kanker by haar.Hulle se dis agv dat sy rook.Dis baie jammer want sy is n goeie mens met n slegte gewoonte en al wat ons nou kan doen is bid vir haar.Sy het nog n kind op skool en het baie rede om voor te lewe.
Dit laat my dink aan 'n vriend van my wat ook gesukkel het om op te hou rook. Hy het permanent met hierdie klein plastiek pypies, wat mens in die "lucky packets" gekry het, in sy mond geloop. Dit het vreeslik koddig gelyk, maar dit het vir hom gewerk. :lol: :lol:
Donkey
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2002 3.0KZ-TE 4x4, Eazyawn RTT, Snorkel, NudgeM Bumper, 38mm Ball Joint Spacers, 35" Maxxis Bighorns, Dastek Unichip, 60 ltr Snomaster fridge/freezer, 40mm body lift, Mikem front/rear with extended shackles, Bilsteins shox rear
Club VHF Licence: X122

Post by Donkey »

Adventures4Christ wrote:Kerels ek is in vir daai volgende jaar kamp, maar hier is 'n beter challenge, kom ons maak die mik punt om die Midmar te gaan swem volgende jaar.
Moet bieg, ek rook nog steeds di odd ene en ja dit is alles in die kop, my tyd is min, wel nie myne nie maar die gewoonte sin. Een ding wel besef, sodra ek bietjie aktief raak en eet o ja en minder koffie is die lus ook sommer minder.
So goal is set for Midmar next year this time and doing it with semi clean lungs hahahaha
Dewald - here's even a better challenge for you seeing me and you are peers, as a start you could sponsor me on this years Comrades on the money you'll be saving on cigarrets. See here viewtopic.php?f=14&t=21253" onclick="window.open(this.href);return false;

And so by next year we run together and whatever funds we raise will go towards your Adventures4Christ ministries, won't that help to motivate?
Tumelo Maketekete
Donkey, simple and often misunderstood.
We don't stop playing because we grow old, but we grow old because we stop playing!

2002 - 3.0KZ-TE Toyota Hilux (Letebele)
1994 - 1.6i Gl Toyota Corolla (Platkar)
1990 - Gli TwinCam 16v (ZuluBoy)

ImageImage
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Hey Donkey, go check out your link, I'm in for two sponsors so does that get me off the hook for running next year :beg: :beg: :beg:

Let me know about the running shirt!?!?
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Hi, my name is Mark...and I would also like to stop smoking...but need to get 'my kop reg' :thumbup:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

That's the first step Mark... :clap: :clap:
Thys de Jager

OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

ThysdJ wrote:That's the first step Mark... :clap: :clap:
Smaak my dit is 'n groot trappie..... :oops:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

trap maar... hier's mos darem al 'n paar ouens wat kan help om jou te vang :twisted: :twisted: Die ouens (ek inkluis) sukkel maar.. :o: :o:
Thys de Jager

Gysie
Events Coordinator
Events Coordinator

Post by Gysie »

Ooooms - join ons op die " ciggies be gone " topic - jy hoef nie dadelik op te hou nie net solank jy probeer !!

OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Gysie wrote:Ooooms - join ons op die " ciggies be gone " topic - jy hoef nie dadelik op te hou nie net solank jy probeer !!
Hmmmmm...gee kaans, ekke dink nog oor die een mooi :thumbup:
Donkey
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2002 3.0KZ-TE 4x4, Eazyawn RTT, Snorkel, NudgeM Bumper, 38mm Ball Joint Spacers, 35" Maxxis Bighorns, Dastek Unichip, 60 ltr Snomaster fridge/freezer, 40mm body lift, Mikem front/rear with extended shackles, Bilsteins shox rear
Club VHF Licence: X122

Post by Donkey »

Adventures4Christ wrote:Hey Donkey, go check out your link, I'm in for two sponsors so does that get me off the hook for running next year :beg: :beg: :beg:

Let me know about the running shirt!?!?
For now ya :mocking: you won't be so lucky next time :naah:
Thank you for the support - hopefully we'll be up for bigger things next time hey, sent you a PM
Tumelo Maketekete
Donkey, simple and often misunderstood.
We don't stop playing because we grow old, but we grow old because we stop playing!

2002 - 3.0KZ-TE Toyota Hilux (Letebele)
1994 - 1.6i Gl Toyota Corolla (Platkar)
1990 - Gli TwinCam 16v (ZuluBoy)

ImageImage
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck

Post by GI Jane »

Day 5.... and am ready to explode :aggresive: :aggresive: :aggresive: .... Up to know it has been a cruise.... Trying to keep myself busy and mind off smoking with this back seat project... trying hard not to eat everything I can see and turn into a big fat monster.... Went out to price camping fridges and wanted to beat everybody up that drove badly.... and believe me everybody was driving badly today.... Think I need to be placed in a straight jacket until this really bad place goes away.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

Hou moed Val... ons dink aan jou
To God be the glory

Return to “Open Discussion”