Vigo diff olielek
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Vigo diff olielek
Nodig asb advies met n olielek op my 2008 D-4D 4x4 agteras. Hier volg die hele storie...
6 maande gelede het ek die ring gear en pinion vervang. Van toe af sukkel ek met die syaste se olieseels wat lek. Ek verstaan van inligting op die net dat dit baie moeilik is om die syaste reg terugtesit sodat die seels perfek rondom die as seel. 6 olieseels later bly hy lek. My plan hiermee is om met Terrain Tamer seels te vervang wat bietjie grasie het omdat dit n seel is wat uit 2 dele bestaan en bietjie speling kan absorbeer.
Wat egter my verstand te bowe gaan is dat olie wat in die spasie waar die ABS rat werk opeinding donker bruin van kleur is terwyl olie in die diff helder is. Dit sê vir my daar kom iewers vuilgoed in, maar van waar?! Enigste pad is deur die groot O-ring, by die ABS sensor o-ring of deur die bearing.
Ander vraag wat ek het is of die wiel bearings vervang moet word? Wanneer die syas uit is is daar speling op die "deksel" waarteen die remme vaskom. Maar volgens die workshop manual toets mens speling op die bearing wanneer hy op die as vas is en jy meet met n dial indicator speling op die hub waar die wiel vaskom. Daar is niks speling nie.
Ek wil graag nog net eenkeer die syaste uithaal en alles vervang wat nodig is en dan lekvrye km's geniet! Hoor graag wat julle dink.
Ek het slegs oorspronklike Toyota seels en olie tot dusver gebruik
6 maande gelede het ek die ring gear en pinion vervang. Van toe af sukkel ek met die syaste se olieseels wat lek. Ek verstaan van inligting op die net dat dit baie moeilik is om die syaste reg terugtesit sodat die seels perfek rondom die as seel. 6 olieseels later bly hy lek. My plan hiermee is om met Terrain Tamer seels te vervang wat bietjie grasie het omdat dit n seel is wat uit 2 dele bestaan en bietjie speling kan absorbeer.
Wat egter my verstand te bowe gaan is dat olie wat in die spasie waar die ABS rat werk opeinding donker bruin van kleur is terwyl olie in die diff helder is. Dit sê vir my daar kom iewers vuilgoed in, maar van waar?! Enigste pad is deur die groot O-ring, by die ABS sensor o-ring of deur die bearing.
Ander vraag wat ek het is of die wiel bearings vervang moet word? Wanneer die syas uit is is daar speling op die "deksel" waarteen die remme vaskom. Maar volgens die workshop manual toets mens speling op die bearing wanneer hy op die as vas is en jy meet met n dial indicator speling op die hub waar die wiel vaskom. Daar is niks speling nie.
Ek wil graag nog net eenkeer die syaste uithaal en alles vervang wat nodig is en dan lekvrye km's geniet! Hoor graag wat julle dink.
Ek het slegs oorspronklike Toyota seels en olie tot dusver gebruik
- pietpetoors
- Moderator
- Posts: 10650
- Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
- Town: Langebaan
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
- Real Name: Pieter
- Club VHF Licence: X27
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
Eish, my eerste antwoord sou wees gebruik Toyota seëls, maar ek sien jy het dit klaar gedoen.
Jou diff of sideshaft nie dalk effe gebuig?
Jou diff of sideshaft nie dalk effe gebuig?
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
Het die afgelope naweek die wiele opgelig en vry gedraai om te luister vir bearing geraas. Nie opgetel laat hulle uit lyn uit draai nie
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
Die uiteinde van die probleem was dat die retainer aan die agterkant van die ABS rat op verkeerde diepte installeer is deur vorige eienaar. Daarom het olieseel nie op die regte plek ge-"seat" nie. Het as `n laaste uitweg die bearings, retainers en olieseels vervang. Geen meer lekke nie!
Baie dankie vir die manne by Gearmax silverton wat vir my die bearing ge-press het en ook die retainers op die regte diepte installeer het!
Baie dankie vir die manne by Gearmax silverton wat vir my die bearing ge-press het en ook die retainers op die regte diepte installeer het!
- pietpetoors
- Moderator
- Posts: 10650
- Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
- Town: Langebaan
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
- Real Name: Pieter
- Club VHF Licence: X27
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
Bly jy kon dit regkry.
Mens kan soms darem lank soek na 'n klein foutjie.
Mens kan soms darem lank soek na 'n klein foutjie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
-
- Monster Truck
- Posts: 5271
- Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '02 'Lux KZ
- Real Name: Thabo
- Club VHF Licence: x223
- Location: Garsfontein
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
My Kz se een kant lek ook na 2 nuwe seels - ek gaan nou maar iemand betaal om die ding uit te sorteer.
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
Thabo, die mense by Gearmax was regtig bekwaam. Hulle kon die ou ABS rat en retainers mooi afhaal en weer gebruik, wat n KLOMP geld spaar eerder as om nuwes te moes koop. Omdat die seels nie reg op die retainer geloop het, was die oppervlak onbeskadig en kon die nuwe seel mooi pas.
In my soeke na n oplossing, het ek besluit op SKF HMS5 50x70x10 seels wat n fraksie van Toyota seels kos, en ek glo van goeie gehalte is. Sal die bedriubaarheid situasie mooi dop hou. Die seel het ek gekry by West Cape Bearing & Transmission. Prys vir 3 saam met courier na PTA was goedkoper as een OEM seel
In my soeke na n oplossing, het ek besluit op SKF HMS5 50x70x10 seels wat n fraksie van Toyota seels kos, en ek glo van goeie gehalte is. Sal die bedriubaarheid situasie mooi dop hou. Die seel het ek gekry by West Cape Bearing & Transmission. Prys vir 3 saam met courier na PTA was goedkoper as een OEM seel
-
- Monster Truck
- Posts: 5271
- Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '02 'Lux KZ
- Real Name: Thabo
- Club VHF Licence: x223
- Location: Garsfontein
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
Dankie,
Ek het reeds bearings en seels by Bearing Net in Silverton gekry - R480ea excl VAT.
Ek het reeds bearings en seels by Bearing Net in Silverton gekry - R480ea excl VAT.
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
More T, ek het presies daardie kit gekry. Die een olieseel saam daai kit het gefail. Toe sit ek SKF in
- The Legend
- Monster Truck
- Posts: 3558
- Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
- Town: Kempton Park
- Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
- Real Name: Dawie
- Club VHF Licence: X93-
Re: Vigo diff olielek
Wanneer gaan julle manne leer? As dit by olieseels kom koop jy egte Toyota seels.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
Ek glo ook in slegs Toyota seels maar, vorige mense wat aan my trok gewerk het, het die rand waar die olieseel moet in so beskadig dat dit bykans onmoontlik is om die OEM seel met sy dun metaal rand daar intekry. Hy haak vas op n ongelyke plek en buig. Dus gebruik ek noodgedwonge die SKF seel wat rubber buite-om die seel ook het en maklike ingaan. SKF kan te sleg wees nie
-
- Monster Truck
- Posts: 5271
- Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '02 'Lux KZ
- Real Name: Thabo
- Club VHF Licence: x223
- Location: Garsfontein
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
Baie eenvoedig: Toyota vertel my hulle hou nie meer daai seels in voorraad nie!The Legend wrote: ↑Tue Jul 21, 2020 6:09 pm Wanneer gaan julle manne leer? As dit by olieseels kom koop jy egte Toyota seels.
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!
A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
-
- High Range 2WD
- Posts: 21
- Joined: Fri Aug 16, 2019 6:43 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 3.0D-4D D/C 4x4
- Real Name: Christoff
Re: Vigo diff olielek
More T, hulle praat stront. Hulle al baie vir my gese parte wat ek soek is "discontinue" as hulle op my VIN nommer soek. Dan sê ek vir hulle is die part ook discontinue vir n 2015 bakkie. Hulle kry gewoonlik dan die part net onder n nuwe part nommer.
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1484
- Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
- Real Name: Marnus
- Location: Pretoria Oos
- Contact:
Re: Vigo diff olielek
Dankie vir die terugvoer.manarc73 wrote: ↑Sun Jul 19, 2020 1:13 pm Die uiteinde van die probleem was dat die retainer aan die agterkant van die ABS rat op verkeerde diepte installeer is deur vorige eienaar. Daarom het olieseel nie op die regte plek ge-"seat" nie. Het as `n laaste uitweg die bearings, retainers en olieseels vervang. Geen meer lekke nie!
Baie dankie vir die manne by Gearmax silverton wat vir my die bearing ge-press het en ook die retainers op die regte diepte installeer het!