Die meeste weet wat die "pro's" is van 'n dual transfer case, maar is daar enige "con's".
Ek dink sterk daaraan om nog 'n t/case by te sit (het al klaar die transfer case, kort nog net die adapter plate) maar sal
graag wil weet of dit die moeite werd is en dat daar enige nadele is aan die convertion.
Enige insette sal wardeer word.
Dual Transfer case
-
- Low Range 4WD
- Posts: 105
- Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
- Town: Johannesburg
- Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
- Real Name: Leon
- Club VHF Licence: V69
- Location: Helderkruin Wesrand
Re: Dual Transfer case
Ek het 'n dual case conversion gedoen op die Rock-Spider en was die lekkerste speelding wat ek ooit gehad het. Ek het een stap verder gegaan en die een box se ratios verlaag vanaf 2.7 na 4.7:1??? Kannie so lekker die ratios onthou nie. Dit is awsome en die voertuig klim moeiteloos by enigiets uit. Dit is onstopbaar.
Ek was maar altyd baie versigtig want met soveel torque dink ek is dit moontlik om sideshafts te snap.
Ek het gevind dat die gearbox erg whine as jy bv in 4H was so lang offroad trips waar jy in 4H ry kan dalk baie irreterend raak. Ek weet nie of almal s'n so is nie.
Die enigste ander probleem is dat jy moet leer om hom te ry. Jou ratios en spoed is so laag dat jy nie vinnig kan versnel om te keer dat die voertuig rol wanneer teen kwaai side slopes of so iets aflkim nie. Met die crawler ry jy soos die klip rol - reguit af.
Ek het ook nie die selektor furke gekry by Marlin nie en moes dit self maak. Maak net seker waar jou kierie ingaan en bestel dit by Marlin want jy gaan dit nie noodwendig kry nie.
Ek het gehoop om dit nou op Rock-Spider jnr te doen maar die 3RZ se gearbox split heeltemal anders en blykbaar het jy dan 2 adaptors nodig teen sekerlik dubbel die prys ook. Wanneer ek kan, doen ek dit weer!
Ek was maar altyd baie versigtig want met soveel torque dink ek is dit moontlik om sideshafts te snap.
Ek het gevind dat die gearbox erg whine as jy bv in 4H was so lang offroad trips waar jy in 4H ry kan dalk baie irreterend raak. Ek weet nie of almal s'n so is nie.
Die enigste ander probleem is dat jy moet leer om hom te ry. Jou ratios en spoed is so laag dat jy nie vinnig kan versnel om te keer dat die voertuig rol wanneer teen kwaai side slopes of so iets aflkim nie. Met die crawler ry jy soos die klip rol - reguit af.
Ek het ook nie die selektor furke gekry by Marlin nie en moes dit self maak. Maak net seker waar jou kierie ingaan en bestel dit by Marlin want jy gaan dit nie noodwendig kry nie.
Ek het gehoop om dit nou op Rock-Spider jnr te doen maar die 3RZ se gearbox split heeltemal anders en blykbaar het jy dan 2 adaptors nodig teen sekerlik dubbel die prys ook. Wanneer ek kan, doen ek dit weer!
- Vleispyp
- High Range 2WD
- Posts: 27
- Joined: Thu Jun 12, 2008 11:48 am
- Town: Kuils River
- Vehicle: Gwm 2.8 4x4
- Real Name: Charl
- Contact:
Re: Dual Transfer case
As ek mag vra Tys hoekom wil jy dit in sit?Is daar dan n plek waar jy regtig nie kan uit nie?En so ver ek weet is jy n spoed-man
GWM 2.8 4x4 Wie is jou China
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Dual Transfer case
Jy het die verkeerde Thys beet bra... Ek is 'n vinnige mannetjie ja, maar sekere goed kan mens NET stadig doen...Vleispyp wrote:As ek mag vra Tys hoekom wil jy dit in sit?Is daar dan n plek waar jy regtig nie kan uit nie?En so ver ek weet is jy n spoed-man
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
-
- High Range 4WD
- Posts: 36
- Joined: Tue Aug 28, 2007 9:58 am
- Town: Knysna
- Vehicle: '93 Hilux 4x4 d/cab with ome susp other wise stock std
- Real Name: Niel
Re: Dual Transfer case
Vleispyp - My hilux het 'n 4y ingehad toe swop ek die motor vir 'n 7MGE, die 7MGE het nie so baie low low domn torque soos die 4y nie. Hy het al klaar ander diff ratios en lockers voor en agter, maar ek sukkel net op lae revs. So ek reken as ek hom stadiger kan maak op sy gears dan sal my low down torque probleem ook soort van opgelos wees. MAW best of both worlds, as ek 170 Km/h wil doen op die ooppad dan kan ek en as ek wil kruip teen 'n wal uit dan is hy stadig genoeg vir dit.
Rockspider het geen ander probleme gehad met joune nie?
Rockspider het geen ander probleme gehad met joune nie?
-
- High Range 4WD
- Posts: 36
- Joined: Tue Aug 28, 2007 9:58 am
- Town: Knysna
- Vehicle: '93 Hilux 4x4 d/cab with ome susp other wise stock std
- Real Name: Niel
Re: Dual Transfer case
O ja weet iemand van enige 4x4 shops in SA wat die kits in voorraad hou?
-
- Low Range 4WD
- Posts: 105
- Joined: Tue Dec 09, 2008 7:51 pm
- Town: Johannesburg
- Vehicle: Toyota Fortuner 4.0 V6 4x4, Toyota Rav 4
- Real Name: Leon
- Club VHF Licence: V69
- Location: Helderkruin Wesrand
Re: Dual Transfer case
Geen ander probleme nie en ek het vir 'n paar jaar so gery.Thys wrote: Rockspider het geen ander probleme gehad met joune nie?
So ver ek weet is daar niemand wat die crawler adaptors aanhou nie, die mark is te klein. Maar jy kan vor Ronald bel, hy deal met die goed en sal dit vir jou kan inbring in 'n besending - 082-376-5378
- Scorpion
- Monster Truck
- Posts: 2158
- Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
- Town: Emmarentia
- Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
- Real Name: Johann
- Location: Constant Kloof
Re: Dual Transfer case
Thys, Ronald Haitbottle - Dieseldog hier op die forum, het myne ook ingebring. Hy het nie stock gehad nie, maar ek het myne in minder as 2 weke gehad. Bel hom gerus op die nommer wat Rockspider hierbo gegee het.
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)