Amarok training
Posted: Mon Jul 19, 2010 7:51 pm
Ouens, ek gaan more vir verkoopsopleiding op die VW Amarok.
Hopelik gaan ek kans kry om so bietjie 'off road' te ry.
Hopelik gaan ek kans kry om so bietjie 'off road' te ry.
Hilux 4x4 Enthusiast forum where we share our passion for Toyota Hilux vehicles
https://hilux4x4.co.za/views/
HeHe......ek ry met die company se Polotjie werk toe.Piesang wrote:Tiaan ek wil net weet WAAR PARKEER JY JOU HILUX, parkeer jy hom voor die verkoop lokaal of moet jy hom iewers gaan wegsteek.
Dis nou soos 'n vegitaarier wat in 'n slaghuis werk.
Alibaba wrote:Hy park hom seker voor want dis mos 'n stealth.
gaan dit nou 'n 3l ford of v8 Lexus weesswartvark wrote:Alibaba wrote:Hy park hom seker voor want dis mos 'n stealth.
Een van die dae gaan stealth mode nie meer help nie, want die Vark gaan binnekort klink soos 'n NASCAR!!!!
gaan dit nou 'n 3l ford of v8 Lexus wees
swartvark wrote:gaan dit nou 'n 3l ford of v8 Lexus wees
Kom ons maak dit maar 'n 1.4 CITI Golf mouter met gate innie airbox!!! :haha:
Nee jong........Ford was nog nooit 'n opsie nie.
vastrap wrote:Tiaan
Die verkoopsman by VW Upington beweer hulle gaan die Amarok ook later met 'n V6 diesel uitbring het jy ook daai rumer gehoor of dink jy hy praat bollie?
Gelukkig het die Hilux nou al 'n 41 jaar perfekte track record en moet al die nuwe condendors hulleself nog bewysPiesang wrote: Is daar nie iewers in die forum se reels dat ander voertuie nie hier geadverteer mag word nie
Gister is daar om die potjie gesit en kuier en die gesprek tussen die NIE 4X4 manne het gedraai net oor die Amarok, hul kon nie eers die bakkie se naam onthou maar hy het 'n groot indruk gemaak onder hul.
En ek die eenigste 4x4 en Toyota man moes omtrend my man staan, gelukkig het ek Hilux se betroubare rekord gehad wat saam met my gestaan het . So ek dink nogal dit gaan Toyota se grootste kompetiesie word.
Wel met sy brandstof verbruik en ander speks gaan Toyota nogal op die neus kry. Die vraag is net hoe duur gaan hy jou kos teen oor die Toyota as hy by 150 000km kom en gaan hy ook gemaklik 300 000+ km kan doen. En as hy uit sy diensplan is gaan die gewone man kan bekostig om hom te laat diens?
Ja ek verstaan self nie??? Miskien kan een van die meer tegniese ouens lig hierop werp.Thabogrobler wrote:Tiaan,
Daar by 'Rear Diff lock' se dit die Toy s'n sluit net 70%?
So bek moet jam kry.... niks soos figures wat die waarheid praat nie :)Toro-Adventures wrote:Tiaan ek weet jy moet die voertuig verkoop, maar ek dink VW moet nog maar weer terug na die drawing board to gaan.
Hier is my opinie van die voertuig.
Die specs is nie bad nie. Baie Luxury en baie bling........Alles wat mense deesdae soek om die bure te impress.
Die torque op die Amarok is by Max net vir 500RPM???? Dit is belaglik as jy dink hoe nou die power band word omdat hy moet rev tot by 4000rpm om vinnig te versnel. Dan as jy 120 ry loop die enjin seker op 2000RPM wat max torque is, so as jy wil vinnig verby steek moet jy daai 6 speed roei. Watgebeur tussen 2000 rpm en 4000 rpm met die torque?? Het jy 'n kurwe wat wys hoe dit daal?? Ek het al daai enjin gery, en jy is besig met die ratte as jy wil verby steek.
Dankie maar dit is lekker om teen 110km/h in 5de te kan verbygaan sonder om te voel dat daar niks gebeur voor onder die kap nie.
Die Hilux se enjin se max torque is oor 1800RPM versprei en is tot 200 RPM laer as sy maks krag. Dit is amper 4 keer meer rev range op max torque wat 'n baie meer relaxed en drivable power band is. Op 120 loop die D4D by 2400 RPM Teen 3200 RPM loop die voertuig so skadu oor 160 km/h en is nogsteeds op max torque.
Dat die vw nou wel so baie torque het is great maar daai enjin gaan maar swaar sukkel in die duine teen 'n D4D. Ek persoonlik dink dat die enjin is great met sy verbruik en als, maar dit is alom bekend dat VW se 1.4TDI enjin is reuse flop was met die baie krag en turbo's wat nie hou nie. Ek vermoed die een gaan dieselfde paaidjie loop en nogmeer omdat nie almal skoon diesel gaan ingooi nie.
Ook die 17 duim tyres, gaan jou baie meer kos as 16 duim bande. Ook meeste 16 duim 4x4 bande het 'n beter load rating wat beteken die bande loop koeler selfs met vrag.
Persoonlik dink ek nogsteeds dit is goed dat hulle die kompetisie verstyf in die mark, maar as 'n harde 4x4, nee wat, hulle moet maar saam met die Navara's en Pathfinders gaan parkeer op die shopping mall's se sypaadtjies.
Het julle die stelling gemis????swartvark wrote:'n Hilux man sal 'n Hilux man bly.
Die ouens wat Nivaras, Colts en SUV's ry kan kom Amaroks koop.
Dis nou van die Amarok topic af, maar kom ek roer die pot nog so 'n bietjie. :x :x :x :xToro-Adventures wrote: maar dit is alom bekend dat VW se 1.4TDI enjin is reuse flop was met die baie krag en turbo's wat nie hou nie. Ek vermoed die een gaan dieselfde paaidjie loop.