Outreach to Botswana: Okavango

Here you can post information of charities and charities in need or any good ideas you have on helping charities.
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Lagos
Vehicle: NISSAN SAFARI

Outreach to Botswana: Okavango

Post by SAFARI Mac »

Heijjj daar ammal - As most of you will know & remember, I try to arrange Outreaches to Botswana, Okavango area and Western Botswana .. so, while being idle here in Lagos this outreach came on my path.
I would dearly like to impact as wide as possible, so I have not included any Church or Congregation in the notice .. only the two 4x4 forums: The Nissan guys and the Toyota crowd on this Hilux forum will receive the notice ... NOTE - Nothing stopping YOU to involve your "Gemeente", Church, Congregation... (Bennie - what is the link to the 'old' threads on Willi & Seronga?)
Info as below:

I am still in Lagos but D V, I'll be back in SA by next week 12 January ...
NOW - I am planning a "Bible Delivery" to the Missionary at Seronga [North of the Okavango] for the 2-nd week in March.
DEPART Pretoria Sunday 8 March - RETURN on Saturday 14 March

Step 1: Logistics:
(i) We will need Bibles, mostly in Tshwana, the "Tshwana Central" translation - So, your participation in collecting & sponsoring these Bibles will be appreciated (not just by me ...) We aim to take at least 500 Bibles on this trip.
(ii) It is never a good Idea to go on such a trip alone, so herewith an invitation for you to come along. If you make your own 4x4 available, you must be willing to take passengers as well. If you don’t have a 4x4 but want to come along anyway ... then I have space for 3 more persons [Kobus is No 1 on the list] .. and I'm sure there will be 4x4 owners who want to come along, so hitching you up "for the ride" is easy.]

(iii) Each person is responsible for his/her own funding for the trip - Overnight fees, meals and refreshments [Take Note: NO alcohol will be allowed for the duration of the outreach] <if I can do it ... so can you> [I R O The funding, it is preferable that you get a sponsor/s rather than paying "out of pocket" ... Thereby you also give someone else who may not have the free time or opportunity to go along, to also be involved in the outreach.] And last but not least: We all share the fuel, road taxes and border costs. (Distance to Seronga is just short of 1600 Km x 2 = 3200 .. of which most is tarred road. Only the section Seronga - Shakawe is dirt road and then the Outreach to the cattle posts ... :-) ... 4x4 only. Heavy sand)

Step 2: PROGRAMME
Loading & Packing all done and completed on Saturday 7 March [my place - Garsfontein]
(i) Depart Pretoria - 06:00, Saturday 7/03/009
(ii) Overnight - D'Kar [Busman heritage village & museum]
(iii.a) Sunday 8th: Depart D'Kar - visit Tsodilo Hills & overnight -
(iii.b) Monday 9th - en-route to Seronga, stop-over at Drotsky's, refuel at Shakawe, cross the Okavango Mohembo with the ferry
(iv) Tuesday 10th: Hand over Bibles; Visit Seronga Village; Attend "Induction" at Mission Station, Relax / Evening: Pastor Willie will be in charge of that
(v) Wednesday 11: Fix & repair & plan repairs to whatever is broken [Willie will say]
Evening: Outreach with Jesus film to a Cattle Post & experience the awe of a full moon rising over the Delta
(vi) Thursday 12th: Makoro trip on the mighty Okavango - early night
(vii) Friday 13 - Depart for Pretoria: 08:00 - Overnight @ Kang
(viii) Saturday 14th - Depart Kang 06:00, Arrive Pretoria at about ongeveer plus minus 16:00

Step 3:
Go out and witness what The Lord Jesus has meant for you during this trip and how much closer you got to Him...

INTERESTED ???
Then e-Mail me on: weskus_klong@hotmail.com
First come, first served.
Kobus {Herrie} is booked.

And if there is no other way that you can assist to sponsor or collecting Bibles - then please PRAY for this Outreach [the preparations, for enough Bibles, safety and cameradery of the group, and that the Lord's Will be done during and with this Outreach]

The next outreach is planned for last week in April - when we will be taking 3 tonnes of clothing to the Bushman Village "RANYANE" [Also in Botswana]
The spirit of the Wolf resides in me - Mostly peaceful, yet ever wild. Running in time to the wind, dancing in the clouds that drift in the Heavens ... Striving to be that which I am in my natural state - never forgetting who my Maker & Creator is
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Re: Outreach to Botswana: Okavango

Post by SAFARI Mac »

Huh??? issa niemand wat wil saamgaan nie ???
F D ... can we hire 4 x radio's from you for this outreach - [jaaa, ek sallit mooij oppas en assit breek sal'ie vrseekring 't seekir opfieks ... of hoe?
BenHurr, jy moet saam want jy sal vir LOBO moet myntyn alli pad ... ek issi slim assit kom by karre opfieks nie - het skerp oukie soos jy noorag. CasKru ? het jy nog daai silwer dinges van jou??
Sal hom graag wil "toets" teen LOBO as hy eers oppi been is [Ja ek het nog vir Brutus ... maar osn weet mos hy is die ou meester :clap: ]
The spirit of the Wolf resides in me - Mostly peaceful, yet ever wild. Running in time to the wind, dancing in the clouds that drift in the Heavens ... Striving to be that which I am in my natural state - never forgetting who my Maker & Creator is
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider

Post by BenHur »

Jong oom ek hettie eers 'n paspoort nie en ek is biekie vas mettie verlof saam. EK het mamma belowe ons kan bietjie vir so week oos transvaal toe gaan teen daai tyd maar ek sal nog eers by my baas moet verbykom om verlof te kry.
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

Oom Mac... ek sal met die oom moet gesels want dit lyk vir my die oom wil net die tipe ding reel wanneer ek nie kan saam gaan nie :(

Ek gaan oor daai tyd nie hier wees nie want dit is naby ons huwelik herdenking en ek vir mammie bietjie try treat :) (en dan staan sy einde se kant toe met die pregnancy enoll).

Ek wil baie graag help en gaan probeer om 'n paar (soveel ek kan) Bybels van my kant af te sponsor :)

Sal die Bybels werk? : http://www.heavenlybooks.co.za/product_ ... s_id=23566
To God be the glory
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Post by george »

Hi daar.Dit klink darm rerig ongelooflik.

oom mac waneer is die afsny punt om te laat weet.Ek in die vrou will ernstig hier oor praat.Ek sal net die EFI moet klaar kry.
Net gou 'n ander ding.Het julle al met die website te doen gekry http://www.givengain.com/cgi-bin/giga.cgi?cmd=gain
Dit help met jou fondse en so aan te organiseer.Dalk iets om te ondersoek.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

CAS man ... waddit met jou en tydsbereekning lat jy nie beskikbaar is virri Groot werk nie ??? :problem: :wink: - Kobus [Herrie op Safgari] beduie ook dat hy die week voor die bepl;ande week kan saamgaan - ek sal teen vanaand weet assik van die Sendling op Seronga voer gekry het offit haalbaar is - dan skuif ek met graagte daai datum [wat natuurlik ons beskikbare tyd vir reelings bikki gaat KNYPPPP . Maar assit vir SY Saak is , geen probleem. Want 'n byl KAN op water dryf..
Ja -0Cas - daai Bybels is reg - ek dink Bybelgenootskap se Bybels is bikki goedkoper. Jy moet net asb SEKER maak van die spesifieke vertaling: Dit moet Tswana CENTRAL wees [die spreektaal] die ander tswana is amper soos die Shakespear Engels [g'n Tswana verstaan hom nie - net die klompi hier in NW wat vroeer Bobuthatswana was]

GEORGE: dankie vir daai skakel - kan hom goed gebruik. Ek verkiers ons fondse deur die Gemeente se boeke gaan [dan kan ekki opslip nie en da kan niemand finger wys nie.]
Ek glo nie heeltemal in "sluitingsdatum" vir 'n Uitreik nie - as Hy iemand 'ter elfder ure' dring om saam te gaan .... wie sal ek nou wil wees om te sê nee want daar was 'n sluitingsdatum ??? - veral hierdie een waar elke voertuig / persoon direk die kostes deel.
Natuurlik gaan daar geld ook nodig wees - om die Bybels aan te koop; om iemand wat wil gaan maar dit nie kan bybring nie te ondersteun.
Die res van die reelingas detail sal ek per e-pos deurgee vir die wat wel saamgaan

en vir julle ander: Maak hierdie ook 'n gebedsaak asb. ... daagliks.
en e-pos maar vi oompi by OKAVANGOREACHED@Gmail.com as jy wil saamgaan of wil bydrae.

En moenie die April Uitreik na Ranyane met 3-ton wintersklere vergeet nie.. begin solank bymekaarmaak.

Dankie Pieter dat ek jou site / forum kan gebruik hiervoor ... Ons is nog besig met 'n blog op te rig op "Fourwheeler.Biz" waarvandaan al die reelings kan verloop.
LouisK
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Durbanville
Vehicle: 1996 2.8D D/C Raider

Post by LouisK »

As ouens van die Kaap belangstel om te gaan, waar kry ons julle? Wat sal die beraamde brandstof uitgawe wees vanuit Durbanville?
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Louis - Kaap'naars van enige gebied is welkom. Kom julle met die trein? SAL ? OneTime? of mt 'n Toyota dubbelkap 2,4 4x4 bakkie?
Dis so 1500 Km van julle af tot in Petoorsdorp [he ver kom jou wa met 'n liter?] Dan werk jy daai een maklik uit.
Van Pta na Seronga is ook 1600 + Km en ons moet voorsien vir die uitreike ook [tel so 500Km by]
Ons kan by die Skilpadshek Grenspos [Suid van Gabarone] ontmoet en vandaar saam-saam ry.

Maak 'n hele span menne bymekaar, bondel al 10 in Kombi en kom deur tot in Pta. Dan is julle passasiers op die uitreik .. dit behoort die koste goed laag te hou?
Dankie vir jou navraag
Groete
Mac
Rampie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Klerksdorp
Vehicle: '10 Pajero Sport

Post by Rampie »

Hmmm klink na 'n trippie wat heel goed kan wees. Ek praat met Swambo en Die Baas en gesels weer.....
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Hi All / Hjelloooooooo ammal en Hi FD ...
as you know -
We have started planning an outreach to Seronga; Far Northern Botswana. Originaly the dates were "open" but Willie has just let me kmnow that he has EE3 training for the 1st week in March and to have our group AND the students all bundled together wioll not vwork well.
Therfore - it was decided to move the outreach date forward and the Program wil change thus:

Loading/Packing:- 7 March
Depart: 8 March @ 05:00 sharp

Overnight at D'Kar [Bushman Village & Museum] - there should be time to visit the Museum and the Missinonery
Arrive Seronga 9 March - Orientation and early to bed;
10 March Hand Over Bibles to Willie & Elders and help with tasks & repairs around the Missionery.
10 Maart ; Outreach #1 with Jesus Film to a Cattle Post through thick (heavy) sand - getting stuck, pushing, shoveling and enjoying 4x4 4 Jesus !!!
11 March am- we brave the Delta Hippos & crocs on Makoro rides (@P250 per makoro - it takes 2 persons iow: Pula125.oo p/person)
11 March pm = Next Jesus Film to a faaaaaaaaaarraway cattle post. [some more 4x4 4 The Lord]
12 March - Besoek Pre-Scool and Seronga, Ngarangi, Beetsha vilages - te bed early...
13 Maart .. Tackle the long road home ... via Tsodilo Hills [make sure you have some Pula left, as the trinkets and ornaments are to die for at Tsodilo hills] - Overnight at by Tsodilo [we pitch tents - but there are ample ablution facilities.

14 Maart - We have an eartly start ... real early, its a looooooooooooooong way home [Expect to be back in Pretoria after dark]

Thats the program - and I trust it will stay unchanged, God willing.
Thank you for all who aim to come along .
Thereast - PLEASE PRAY for that what uis needed to make this outreach a success for the Glory of His Kingdom. May it come.
Peace be with you
Mac [the old one]

BUDGET & INFO
Hi, Oompie!
Hier is al die nodige inligting!
Afstande:
Pretoria---Grenspos=365km; Grenspos---Kang=380km; Kang---Ghantsi=265km Ghantsi---Sehitwa (afdraai)180km; Sehitwa---Shakawe=275km; Shakawe---Seronga=112km.
Vulstasies: Lobatse; Jwaneng; Kang; Ghantsi; Gumare; Etsha 6; Shakawe. Maak vol op Gumare, daar is soms 'n te kort aan diesel op Shakawe.

Brandstof Begroting:
Please make adjustments as per consumption to your own vehicle]
Vanaf Na prys /liter Kpl Liter Koste
Pretoria Grenspos 365 R 7.00 6 61 425.83
Grenspos Kang 380 R 7.00 7 54 380.00
Kang Ghantsi 265 R 7.00 7 38 265.00
Ghantsi Sehitwa (Afdraai) 180 R 7.00 7 26 180.00
Sehitwa Shakawe 275 R 7.00 7 39 275.00
Shakawe Seronga 112 R 7.00 5 22 156.80
Sub-Tot. 1577 240 1683
Uitreike: Seronga C/P's 300 R 7.00 4 75 525.00
Terug tot Pretoria via Tsodilo & D'Kar 2020 R 7.00 5 404 2,828.00
Groototaal 3597 R 7.00 6.5 553 3,873.69
You will note that I have "over allowed" for fuel prices ... I fand it safer to have more than needed than to have "not enaugh"
Ter info..
Vulstasies: Lobatse; Jwaneng; Kang; Ghantsi; Gumare; Etsha 6; Shakawe. Maak vol op Gumare, daar is soms 'n te kort aan diesel op Shakawe.
Kos, Verblyf en ander uitgawes - Beraamde Begroting
Item / Beskrywing Tarief Aantal Koste
Oornag D'Kar 100 1 100
oornag Seronga 40 4 160
Oornag Tsodilo 150 1 150
Etes [Begroot vir P25 p/p per dag] 25 6 150
Ander & Persoonlik 200 1 200
PULA benodig [sonder Brandstof] 760

For all enquiries - please e-mail me direct to <Okavangoreached.gmail.com The previous e-mail given has a jinx with it's 'reply' function :roll: ]
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

die dag as ek 'n spreadsheet met tabelle hier kan insit ... sallik bajja bly wees ... Gaan kyk op http://www.nissan4x4.co.za site asseblief - Ek het die begrotings raming daar opgesit: Hier is die link:
http://www.nissan4x4.co.za/forum/forum_ ... PN=1&TPN=3

Thank you kindly Gents - and may I hear from lots-n-lots of you soon .. :angel: e-mail me at: OkavangoReached@gmail.com

Grutnis
Oompi Macci
(he he he .. ek gaan iemand nodig hê om te help stoot?)
Botsw recce 007.jpg
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Nee Gedoeriewaar - ek kannie so rondspring'ie - ik sal skeurbuik en breuke opdoen... kragtie

Manne - ek gaan voortaan AL my uitreike asook Willie en Gawi se nuusbriewe net opp'ie http://www.FOURWHEELER.Biz webblad doen [Daar is 'n spesiale Forum vir my uitreik aksies ens geskep]
So - gaan loer daar in en kyk waarmee is ons besig.
Daar is twee Uitreike op beplanning - Uitreik # 1 '500 Bybels vir Seronga' vanf 1 Maart tot 7 Maart
Die program en begroting is daar. Jy kan my steeds direk e-pos na: OkavangoReached@gmail.com
As jy nie self kan saamgaan nie - maak 'n bydrae of skenk 'n paar Bybels EN, meld aan vir die gebedsketting - want my maaaat, ek wil nie graag op 'n uitreik gaan sonder gebedsdekking nie.
Dassy - hou daai Forum op Fourwheeler.Biz dop, en kom saam op een van ons uitreike.
mooiloop
Mac [daai OUUUUUUUUUUUU ene meddi bles enni boepie]
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Hi all - please take not of the changes in dates etc for the upcoming Outreach - go to: http://www.fourwheeler.biz/forum/viewto ... ?f=53&t=79

Thanx, Dankie, Ke a leboga, N'giya bonga, Spaciba, Obrigado ... etc.
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Heijj daar manne en maninne
Oupa het altyd gevra "Nou WAT gaat hier aan lat hie NIX aangaan nie? - amper vra ik 't ook.
Nouja - die Uitreik vretrek datum is nou so net ommi draai [28 Febr laai en pak; 1 Maart vertrek ons] - en ek is genoop om nou 'n sluitdatum vir die uitreik te stel:en dit is 15 Februarie
Enigeen wat dus nog wil saamgaan [as passasier OF as jy self met jou 4x4 wil gaan] is steeds hartlik genooi en jy is welkom..
Maar dan moet jy my dit so aandui voor of op 15 Februarie.

Deon Connoway - die 2e Uitreik [April/Mei] is nog onveranderd tov die verttrekdatum - ons gaan duit net koppel met 'n Jesusflm Uitreik [rondom die Okavango Delta, begin by Mohembo en eindig by Maun] Sien asb die postings op www.Fourwheeler.biz Dankie & groete
Okkie - Ek het nou al op al die i-myl goeters wat ek het vi jou i-myle g'stier maar ek hoor niks t'rug nie - ek weet nie of jy dit dalk nie gekry het nie?? E-pos my weer na:
okavangoreached@gmail.com asseblief?

As daar iemand is wat nog wil bydra tot Bybels vir die uitreik [of Bybels as sulks skenk]
Daarvoor is di esluitingsdatum 1 Maart om 04:30, afgelwer by NG Gemeente Pretoria-Garsfontein; Parkeerterrein
Vrede daar in jou huis en ammal op jou werf.
Mac
CasKru

Post by CasKru »

Oom Mac,
Ek gaan nie kan saam kom nie maar ek gaat oom hulle 1 Maart sien solat ek die Bybels kan bring. :D:
To God be the glory
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

:clap: DANKIE Cas man
Hoelat jymynou smaaijl - my ore is net inni pad.
Vragie - Wat is die kanse dat jy al Saterdag die Bybels kan bring? [ons wil dan klaar pak, sodat ons Sondag 1 Maart net kan vertrek [so vroeg as moontlik]
MAAR assitti kanni - enigiets vir NOG Bybels [jy weet mos] dan is Sondag oggend baie reg [hoe laat kan jy daa' wees ... 04:30 ? :D: .. Dan is dit grênd so !!
Laat vi outoppi weet wanner jou beste pas solat ik darrim kan ytkyk vi' jou.
(PM my asb hoeveel Bybels jy v/wag om te stuur, asseblief)
Groete
Mc
CasKru

Post by CasKru »

Hey guys. I'm going to order Bibles from the Bible Society. AT the moment the Bibles go for R41 each. The more we order the better discount we get and the more Bibles we can get. So if anybody can, please let me know then we can combine the orders. I'm going to do my best to order at least 30 Bibles myself.
To God be the glory
CasKru

Post by CasKru »

Thanks George!!! NOw we can probably get about 60 Bibles :)
To God be the glory
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Post by pietpetoors »

Oom Mac as julle projek as 'n NPO geregistreer is kan julle ook vir http://www.myggsa.co.za/ gebruik om te help om fondse in te samel.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Hallooooooooo Pieter, Eisjjj, ek skuld jou honnerde skrywes
Baie dankie vir hierdie - ek sal dit deurgee - Erica is besig om die Direksie vir die Artkl 21 mpy saam te stel [ek issi beskikbaar nie met die lat ons deesdae in Lagos resideer [HOE laaik jy daai Afrikaans ???] mmmmm - toemaar , ek ook'ie.
Gelik met hirri ssite van jou en ek was BAJJA bly om jou anderkant by 4Wheeler ook te sien.
Wotsj my - een vanni dae kom kuier ek julle daa inni Kaap in [Dan MOET ons gaan Duine ry - ek wil sien wat maak Lobo inni sand ! :-)) ]
Groetnis & tuis ook
Mac
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

BAIE Baie DANKIE
Aan CasCru en George en Thinus en Herrie [Kobus] en Tony en Wouter en Leon en elkeen van julle wat ondersteun en wat onderneem om ons in gebed te dra – van nou af tot verby die uitreik, want glo vir my, die aanslae kom nou deur, wild-en-wakker, en alleen kan ek nie bly staan nie – ek gaan regtig al julle gebede nodig hê
Sjalom, Vrede, Kagiso en mooiloop julle ook.
[ons sal kom verslag dioen sodra ons terug is D V]
CasKru

Post by CasKru »

Groot plesier oom. Ek voel eintlik skuldig dat ek nie meer doen nie :oops:

Ek sal vandag die ou daar by die Bybelgenootskap bel en ons Bybels order. :)
To God be the glory
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Hi all -
I came upon an old [2008, April] e-mail from Willie at Seronga whereby he was asking for blankets for the old people of Seronga & surrounds. They hand out these blankets to the old people during house visits.
As we are leaving for Botswana on 1 March with 2 vehicles and I'm sure there will be enough space - why dont you go peek around for those blankets that will be lying idle this coming winter - and then get them to us on Saturday 28 Feb [thats our "Loading" day]
We can set up collection points in KemptonPark area, Nelspruit, Carolina and the greater Pretoria area.
IF any body in other areas want to help out, place your details here ... and just do it.
Thanx for your time - again.
Greetings & regards: Mac
[Please post any reply at http://www.fourwheeler.biz/forum/viewto ... p=837#p837 as I am more likely to pick it up there than here [time is tight bru, enni outoppi is lekker besig ommi anner dinge te reel ;-)
Okkie Van Wyk
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Middelburg
Vehicle: 2011 Hilux 3.0 D4D D/C
Club VHF Licence: N019

Post by Okkie Van Wyk »

Ai Oom
Ek wens regtig ek kon saam gaan , Maar weens n gebrek aan fondse is dit net onmoontlik vir ons om die trip mee te maak
Ons harte gaan saam en ons bid dat julle geseend sal wees op lulle pad en dat SY beskerming julle sal vergesel

Dalk op n volgende trip is ons met julle

Okkie & Celeste
123 WEG MP
2011 Hilux Vigo 3.0 D4D D/C
VENI VICI VIDI
CAME, I SAW, I CONQUERED
SAFARI Mac
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by SAFARI Mac »

Weereens en nogmaals BAIE BAIE dankie aan elkeen wat ondersteun met bydraes, gebede, belangstelling, goeie wense. Regtig, ons waardeer dit en mens het mos maar altyd self ook steun en ondersteuning nodig.

Ons het die 500 Bybels teiken bereik. [dit sou 503 gewees het maar ek het al 3 weggegee... :confused: ]

DV, Saterdag pak ons alles en Sondag val ons in die langpad ... kan ek weereens beroep doen om die uitrteik en ons 4 wat gaan, op te dra in gebed - asseblief?
By voorbaat DANKIE
Ons sal prentjies maak en kom vertel...
moogaan ammal.
Outoppi
[Okkie !!! nex taaim - hoor jy?]
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider

Post by BenHur »

Sterkte en voorspoed vir julle

Return to “Community Responsibility”