4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Discuss modifications on your new shape Hilux here. 2005 till current. Also called the Vigo in other countries.
Post Reply
User avatar
Breekbeen
Newbie
Posts: 8
Joined: Tue Jul 02, 2019 6:33 am
Town: Paarl
Vehicle: Fortuner
Real Name: Danie

4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by Breekbeen »

Dink dit sal nogal nice wees, as dit sal pas.
Weet julle of iemand dit al probeer het?
Groete
User avatar
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4047
Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Real Name: Johan
Club VHF Licence: HC126
Location: Gauteng
Contact:

Re: 4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by JohanM »

Danie,

Die Hilux se diff en ratkas is nie sterk genoeg om 650nm torque te hanteer volgens my nie. Iets gaan oppak as jy al daai krag erens gebruik skielik. Maar daai is nie die ergste nie.

Die enjin bay is te klein en die chassis rails is te naby mekaar so hy sal nie sommer maklik kan pas nie. Daai V8's se neus is baie wyd en as jy kyk na die cruiser bakkies ook hulle is maar beknop met daai single turbo daar in..

Ook die suspension voor gaan nie cope met daai enjin se gewig nie. Daai enjin weeg 372 kg vs die d4d van 260 kg. Die GD enjin is blykbaar ligter as die d4d enjin. Ontohu daai is die gewig van die enjin, nie die res wat moet bykom soos cooling ect nie. So nee ek dink nie die kleiner toyota's se suspension gaan dit kan hanteer nie. Ook dit is n 90 grade V blok so die hele conversion sal meer kos as om net n v8 te gaan koop tweede hands.

Dan ook gaan die enjin bay nie genoeg lugvloei om die enjin toelaat vir cooling en hitte verplasing nie. So al pas die blok gaan jy sukkel om daai enjin koud te hou. Die V8 se radiator is merkbaar groter as my Prado se radiator en dit is klaar groot in vergelyking met die hilux/fortuner.


Dit kan gedoen word maar ek is seker dit gaan duurder uitwerk as om maar net n mooi tweedehandse V8 te koop
Johan Marais
User avatar
Breekbeen
Newbie
Posts: 8
Joined: Tue Jul 02, 2019 6:33 am
Town: Paarl
Vehicle: Fortuner
Real Name: Danie

Re: 4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by Breekbeen »

JohanM wrote: Thu Jul 18, 2019 11:29 am Danie,

Die Hilux se diff en ratkas is nie sterk genoeg om 650nm torque te hanteer volgens my nie. Iets gaan oppak as jy al daai krag erens gebruik skielik. Maar daai is nie die ergste nie.

Die enjin bay is te klein en die chassis rails is te naby mekaar so hy sal nie sommer maklik kan pas nie. Daai V8's se neus is baie wyd en as jy kyk na die cruiser bakkies ook hulle is maar beknop met daai single turbo daar in..

Ook die suspension voor gaan nie cope met daai enjin se gewig nie. Daai enjin weeg 372 kg vs die d4d van 260 kg. Die GD enjin is blykbaar ligter as die d4d enjin. Ontohu daai is die gewig van die enjin, nie die res wat moet bykom soos cooling ect nie. So nee ek dink nie die kleiner toyota's se suspension gaan dit kan hanteer nie. Ook dit is n 90 grade V blok so die hele conversion sal meer kos as om net n v8 te gaan koop tweede hands.

Dan ook gaan die enjin bay nie genoeg lugvloei om die enjin toelaat vir cooling en hitte verplasing nie. So al pas die blok gaan jy sukkel om daai enjin koud te hou. Die V8 se radiator is merkbaar groter as my Prado se radiator en dit is klaar groot in vergelyking met die hilux/fortuner.


Dit kan gedoen word maar ek is seker dit gaan duurder uitwerk as om maar net n mooi tweedehandse V8 te koop
Ja ek is seker dit gaan nie maklik wees nie, het net gewonder of iemand wat nie n tekort aan geld het nie, dit al probeer het.
Ek dink jy gaan klaar n kleinhuisie vol nodig he vir die enjin.
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5266
Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Real Name: Thabo
Club VHF Licence: x223
Location: Garsfontein
Contact:

Re: 4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by Thabogrobler »

Tweedehands gaan daai V8's rondom R200k - As jy regtig voel jy MOET 'n V8 in jou Hilux he dink ek 'n mooi Chev 350 gaan die ding doen!
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: 4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by JohanW »

https://www.youtube.com/watch?v=lT0WyooUgu0

Baie werk. Hulle moes die FJ se chassis ook wyer maak.
Mikie
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 771
Joined: Wed Jan 12, 2011 10:15 am
Town: Kyalami
Vehicle: Hilux 2006 3.0D4D 2x4 DC
Real Name: Mike
Location: Kyalami

Re: 4.5 D4D V8 ( 1VD-FTV) in Hilux

Post by Mikie »

R200k???? :shock: :shock2:

What about the Lexus V8 or is it V10? D4D, is that a better fit?
Post Reply

Return to “Late 2005 - 2016 Hilux (Gen 6 aka Vigo-shape)”