Reliability of Auto Vigo D4D

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Reliability of Auto Vigo D4D

Post by pietpetoors »

My heavy wants to buy a 2014 D4D auto.

How reliable are these auto boxes ?
Are there any known issues?
How does consumption of Auto compare to Manual?

The trokkie only has 77k km on the clock.

I already told him about the Toyota Injector issue.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
gbogh
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 30
Joined: Tue Aug 28, 2007 9:36 am
Town: Grahamstown
Vehicle: 2012 Hilux DC 4x4 V6
Real Name: Jay

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by gbogh »

I have two mates who have had costly deep pocket issues with D4D auto. Go manual in the diesel or the V6 with 5 speed auto if you want the latter and don’t do high mileage commuting etc


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by pietpetoors »

Do you know what went wrong?

This guy is in Nam, most of his driving is long distance
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by JohanW »

Hi Pieter

Ek ry 'n 2009 d4d auto. Op 185k km gekoop in 2016 en staan nou op 222k km.

Hy is maar swaar op diesel, veral in die dorp 7km/l . Op die langpad raak dit beter, 8.5km/l. Beste was 9.38km/l. My gemiddeld volgens fuelio is 7.66km/l oor sy leeftyd tot nou. Atlantis duine 6.23km/l. Die 4 spoed is maar lui in die eerste 3 ratte en die torque converter lock nie self op in 3de (tradisioneel 4de) in D nie. Ek moet hom gereeld self lock teen opdraandes. 4de (tradisioneel 5de) lock wel self op. Dit gee die voertuig 'n baie lui gevoel al is daar hope krag. Dit maak hom ook swaar op die sous in vergelyking met die handrat.

Ek moet wel bieg dat ek nie 'n ligte voet het nie. Die voertuig het 'n staal neusie met 'n winch, staal boude met 'n wiel carrier. Alu kappie met 'n awning aan die roofrack en 'n lang afstand tenk onder die bak. Plus 'n vol stel ironman vere wat bietjie lig. So hy is ook nie lig nie.

Aan die anderkant is hy fantasties in die rowwe goed en in die verkeer. Enige veldwerk of in die sand is 'n plesier en word baie deur die auto vergemaklik.

Ek het nog nie die auto as onbetroubaar ervaar nie, maar het wel die ATF vervang kort na ek hom gekoop het. Het 'n post op op die forum daaroor. Dit was 'n maklike job. Maak net seker die boks is weer vol. viewtopic.php?p=490312#p490312

Ek moes slegs 'n turbo vervang tot dusver en dit kan ek toeskryf aan 'n racechip wat overfuel en die actuator ring op carbon/soot. Die maak die beweging van die VNT vanes moeilik en het later tot 'n gebreekte shaft gelei. R23k met afslag van toyota later is 'n nuwe turbo in en probleem weg. Die vorige eienaar het die racechip ingesit, die is nou uitgegooi. Daar is wel nou 'n unichip met 'n frontmount intercooler. viewtopic.php?p=504356#p504356

Ek vry tans na 'n cruiser, maar die auto ry bitter lekker.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by pietpetoors »

Dankie vir die terugvoer Johan. Ek het iewers op die forum lank terug ook gelees as jy in D iets swaar teen lang bult sleep raak ratkas warm, dan maak wat jy sê oor die lock up sin, so as mens sleep moet jy hom maar self lock.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by JohanW »

Netso Pieter, dit maak ook dat jy vroeër na low range toe moet oorskakel aangesien 1ste en 2de heelwat ekstra hitte veroorsaak. Die auto d4d het 'n groter radiator as die handrat. Onder aan die radiator is 'n ATF cooler wat die radiator en dus ook die enjin water gebruik as verkoeling.

Indien die autobox hard werk buite lockup tesame met 'n onder stress enjin kan die tot oorverhit lei. 'n pel van my het 'n 105 met die 4.2 turbo (1hd-fte) met dieselfde box (A340). Hy het al met oorverhit gesukkel agv die auto wat nie lock nie. Toe vertel ek vir hom dat hy die doing uit Drive moet haal en lock in 'n rat. Sy oorverhit probleme is daarna iets van die verlede. 'n Ander pel het sy pa se 100 series ook met die 4.2 auto se autobox amper opgeneuk ook agv berg passe ry in 1ste en 2de sonder lockup.

So die persepsie van onbetroubaar is agv operator error. 'n Oop torque converter slip en maak hitte. Ry die voertuig reg en bestuur die hitte. Dit is 'n ou outo boks, maar hy werk. Die v8 lexus het met dieselfde boks gekom.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by pietpetoors »

Shoe, 105 Cruiser en V8 Lexus, dan kan die boks nie te vrot wees nie.
Dankie vir daardie inligting.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Nick S
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 143
Joined: Mon Sep 23, 2013 7:55 am
Town: Bedfordview
Vehicle: 3L Legend 45 D4D 4x4 DC/AT. RSI Canopy, Snorkel and Radio
Real Name: Nick
Club VHF Licence: HC219
Location: Bedfordview
Contact:

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by Nick S »

I've done 110k km on mine. No problems yet.
sucks a bit of Juice but that is all
To build bridges, you need to go to where the rivers are.
muki
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 59
Joined: Thu Dec 17, 2015 1:48 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 3.0 D4d D/C 4x4 A/T
Real Name: Mohamed

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by muki »

Hit 190k on mine last week. Haven't had any issues with it. Just change the oil.

Drive is nice. Could do with a 5th gear though. Get a pedal box also, makes it much more enjoyable to drive.

Consumption wise I get about 600km off a tank.

Sent from my ANE-LX2 using Tapatalk

User avatar
4x4 Junkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 146
Joined: Mon Jun 27, 2011 6:26 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D 4x4 DC A/T
Real Name: Julian
Location: Somerset West

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by 4x4 Junkie »

JohanW wrote: Wed Sep 19, 2018 1:59 pm Netso Pieter, dit maak ook dat jy vroeër na low range toe moet oorskakel aangesien 1ste en 2de heelwat ekstra hitte veroorsaak. Die auto d4d het 'n groter radiator as die handrat. Onder aan die radiator is 'n ATF cooler wat die radiator en dus ook die enjin water gebruik as verkoeling.

Indien die autobox hard werk buite lockup tesame met 'n onder stress enjin kan die tot oorverhit lei. 'n pel van my het 'n 105 met die 4.2 turbo (1hd-fte) met dieselfde box (A340). Hy het al met oorverhit gesukkel agv die auto wat nie lock nie. Toe vertel ek vir hom dat hy die doing uit Drive moet haal en lock in 'n rat. Sy oorverhit probleme is daarna iets van die verlede. 'n Ander pel het sy pa se 100 series ook met die 4.2 auto se autobox amper opgeneuk ook agv berg passe ry in 1ste en 2de sonder lockup.

So die persepsie van onbetroubaar is agv operator error. 'n Oop torque converter slip en maak hitte. Ry die voertuig reg en bestuur die hitte. Dit is 'n ou outo boks, maar hy werk. Die v8 lexus het met dieselfde boks gekom.
Ek lees hierdie thread met baie belangstelling. Ek het ongeveer ses maande gelede vir my 'n D-4D Auto gekoop. Ek geniet die voertuig ongelooflik en het nog geen probleme ondervind nie. Ons was met die vorige winter seisoen bietjie Matroosberg uit om in die sneeu te gaan speel en selfs toe geen probleme gehad nie.

Ek is nog bietjie groen wat "Auto" boxes betref en lees julle manne gesels van "lock-up" en "oop torque convertors." Kan iemand my dalk bietjie touwys maak en verduidelik wat is lock-up en wat word bedoel met 'n "oop torque convertor"?

Wat ek wel verstaan is hoe om 'n rat vooraf te kies; veral op afdraensdes. In die geval van Matroosberg het ek die voertuig in "Low" geskakel (wat maar eintlik eerste rat is) en die enjin se rem vermoe gebruik om die berg af te kom.

Wanneer ek Sir Lowry's Pas uitry (onder lading) haal ek die voertuig uit "D" uit en skakel D3. Ek vind die voertuig loop dan soos 'n droom .... is dit die lock-up waarvan julle praat, of is daar iets nuuts wat ek kan leer?
If you still have blank pages in your passport, it's probably time for a road trip.
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 601
Joined: Thu Jan 24, 2008 10:31 pm
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D
Real Name: Luke

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by pampoen »

pietpetoors wrote: Mon Sep 17, 2018 5:43 pm My heavy wants to buy a 2014 D4D auto.

How reliable are these auto boxes ?
Are there any known issues?
How does consumption of Auto compare to Manual?

The trokkie only has 77k km on the clock.

I already told him about the Toyota Injector issue.
As far as I know, Toyota started using platinum tipped injectors from 2008 up. A mate of mine has put on almost 100 000km on his and he swears by the Wynnes injector cleaner. (used to be red bottle). My personal plans are to strip the EGR and manifold and clean all the rubbish and then run a diesel catch-can.See this Youtube vid https://www.youtube.com/watch?v=VQ5s6mgK0h8 I am also thinking of running an extra fine filter setup like the Aussies to ensure no injector fouling issues. I am confident that this will remedy the weak spots that have given diesels such a bad name in the past.
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.
Karita
Newbie
Posts: 2
Joined: Sun Jul 23, 2023 1:53 pm
Town: Johannesburg
Vehicle: FORTUNER 2008 4X2
Real Name: GEORGE

Re: Reliability of Auto Vigo D4D

Post by Karita »

Old post, new member 🙃🙃🙃. I have a Fortuner 2008 D4D at 220,000km. Other than turbo actuator and clock, no major part has been changed. My tuna still works beautifully. It can accelerate from 0 to 100km/hrs in about 8 - 10 seconds. Consumption is 9.2km/lt Town and around 10 - 11km/lt highway, which is fairly good for her age. Secret, oil change every 10,000km, Toyota injector cleaner every 15 000km, and generally following the Toyota maintenance manual. I do the maintenance myself though...
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”