Olie na diens...?

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
User avatar
Riaan99
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 112
Joined: Thu Aug 30, 2012 7:48 pm
Town: Vredendal
Vehicle: Hilux 3l 4x4 dc
Real Name: Riaan

Olie na diens...?

Post by Riaan99 »

Ek het gister my bakkie gediens en dit pla my dat ek 6.5l olie ingegooi het en maar net 5l uitgetap het :shock2: ...(15 000km) Ek weet die engin verloor 'n bietjie olie deur verbranding, maar is 1.5l nie 'n bietjie baie nie...? 3l D4D 2008
..die kalmste is om belangrik te bly...
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: Olie na diens...?

Post by JohanW »

Het jy die olie filter geruil?

Daar is baie olie in daardie filter en wat uitloop as jy hom afskroef.
User avatar
Riaan99
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 112
Joined: Thu Aug 30, 2012 7:48 pm
Town: Vredendal
Vehicle: Hilux 3l 4x4 dc
Real Name: Riaan

Re: Olie na diens...?

Post by Riaan99 »

Filter geruil ja, het die meeste olie wat in die filter was uitgegooi...sê daar is op die meeste 500ml oor, kort ek steeds 1l.... :naah:
..die kalmste is om belangrik te bly...
User avatar
Oupa Stig
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1204
Joined: Fri Oct 12, 2012 1:15 pm
Town: Johannesbug
Vehicle: Hilux KZTE 4X2 "Stagger Lee", Hilux IFS 2.7 4x4 "Loretta"
Real Name: Mickey

Re: Olie na diens...?

Post by Oupa Stig »

Selle ding oorgekom vanoggend met my KZ se diens. Dis bietjie weird.

Nog 'n vraag: wanneer is beste tyd om olie vlak te check? Warm enjin wat nounet geloop het (soos hulle by die pertol pomp sal doen) of koue enjin met olie wat gesak het?
I feel a lot less wise at 45 than I did at 15.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Olie na diens...?

Post by Mud Dog »

Ja, die filter hou so om en by 'n halwe liter, maar 1 liter verbruik vir 15000km's is nie te sleg nie. Hoeveel kilos is al op die klok?
Oupa Stig wrote:Selle ding oorgekom vanoggend met my KZ se diens. Dis bietjie weird.

Nog 'n vraag: wanneer is beste tyd om olie vlak te check? Warm enjin wat nounet geloop het (soos hulle by die pertol pomp sal doen) of koue enjin met olie wat gesak het?
Daai ene! ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Riaan99
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 112
Joined: Thu Aug 30, 2012 7:48 pm
Town: Vredendal
Vehicle: Hilux 3l 4x4 dc
Real Name: Riaan

Re: Olie na diens...?

Post by Riaan99 »

Splinter nuut, 180 000km....as die slim mense se dis nie sleg nie is ek tevrede :cooldude:
..die kalmste is om belangrik te bly...
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Olie na diens...?

Post by Mud Dog »

Laat ons hoor wat sê die ander, maar dis nog OK na my mening, veral as dit nou 'n petrol enjin was met 180 000 km's. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Olie na diens...?

Post by Aquanaut »

What about all the oil that remains on the sides of the engine, you never get all the old oil out, unless you leave the plug out for a couple of days.
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Olie na diens...?

Post by george »

Riaan het jy die olie level gecheck voor jy afgetap het
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
Riaan99
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 112
Joined: Thu Aug 30, 2012 7:48 pm
Town: Vredendal
Vehicle: Hilux 3l 4x4 dc
Real Name: Riaan

Re: Olie na diens...?

Post by Riaan99 »

George, ongelukkig nie die olievlak gekyk voor ek uitgetap het nie...ek moet bieg, die engin was koud toe ek hom diens....sal volgende keer eers om die blok ry.... :goodjob:
..die kalmste is om belangrik te bly...
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: Olie na diens...?

Post by Mars »

Ek het dit al baie gesien met baie verskillende voertuie. Daar kom minder uit as wat jy ingooi. Dit is veral waar as die olie koud is. Soos Aquanaut sê dit sit aan die kante vas. Die olie wat jy ingooi loop tot in die sump en daar meet jy dit.

Gaan die olie vlak nou na as dit warm is en dan kyk jy weer oor so 'n maand of wat.

Ek dink ook nie jy het enige rede tot kommer nie. Enige enjin moet olie gebruik. Die oile word versprei tot op die silinder wande om die ringe te smeer. met elke ontbranding slag is daar oile op die silinder wande wat ook verbrand. Dit is wel gewelding min maar dit gebeur nogtans.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Olie na diens...?

Post by Mud Dog »

Die olie wat ann die kante sit maak nie 'n verskil nie - as jy 'n glas water half uitgooi en weer vol maak vat hy net 'n halwe glas om vol te maak. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Olie na diens...?

Post by Aquanaut »

Mud Dog wrote:Die olie wat ann die kante sit maak nie 'n verskil nie - as jy 'n glas water half uitgooi en weer vol maak vat hy net 'n halwe glas om vol te maak. ;-)
Nou weet almal ek is dom! :slap:
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Olie na diens...?

Post by Mud Dog »

Aquanaut wrote:
Mud Dog wrote:Die olie wat ann die kante sit maak nie 'n verskil nie - as jy 'n glas water half uitgooi en weer vol maak vat hy net 'n halwe glas om vol te maak. ;-)
Nou weet almal ek is dom! :slap:
:laugh2: Not at all, Basil, we all make mistakes - on the other hand, there is nothing wrong with your post ....
Aquanaut wrote:What about all the oil that remains on the sides of the engine, you never get all the old oil out, unless you leave the plug out for a couple of days.

Technically the first part is a question "what about ...." and the statement that follows is perfectly true - you never get all the oil out. :D:

(If taken in context of the above discussion however ...... :twisted: )
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Olie na diens...?

Post by Aquanaut »

:laugh2: :laugh2: :laugh2:
Post Reply

Return to “The Workshop”