Lockers - The good, the bad & the ugly
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Lockers - The good, the bad & the ugly
Hier wil ek net 'n bietjie "stir" en opinies kry van at julle ouens dink van lockers. Party glo dis net vir sissies, ander dink weer dis die beste uitvinding ooit. Ek dink 'n mens kan lekker oor die onderwerp debateer. Watter een is goed, sleg -Een of twee lockers ens.
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
- ToyX4
- Monster Truck
- Posts: 2834
- Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
- Town: Ottosdal
- Vehicle: Rocky's
- Real Name: Riaan
- Location: Wes Transvaal
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Lockers is vir sissies
Ernstig nou. My IFS het natuurlik die staandaard locker agter. Meeste plekke kon ek crawl en ek is uit, sonder baie dink werk en lyn kies.
Toe die SFA gaan haal, toe loop speel ek en Cassie by Chloorkop. Oupa het geen lockers nie. Toe lyk ek soos n beginner. Ek het gedog ek ken darem bietjie van 4x4 ry, maar sonder n lockertjie, moes ek eers bietjie lyn kies en dink oor die saak.
Ek is eintlik bly die SFA het nie lockers nie, nou forseer dit my om meer tegnies te dink voor ek die obsticle aanvat.
Ek sal wel later minstens agter n locker insit, maar vir eers wil ek oop diff leer ry.
Wat my wel bietjie pla is dat ek op plekke meer momentum moet gebruik, wat my bangmaak vir breek. Maar dis seker maar deel van die pret. En dis darem n Hilux, wat nie te erg maklik breek nie.
Ernstig nou. My IFS het natuurlik die staandaard locker agter. Meeste plekke kon ek crawl en ek is uit, sonder baie dink werk en lyn kies.
Toe die SFA gaan haal, toe loop speel ek en Cassie by Chloorkop. Oupa het geen lockers nie. Toe lyk ek soos n beginner. Ek het gedog ek ken darem bietjie van 4x4 ry, maar sonder n lockertjie, moes ek eers bietjie lyn kies en dink oor die saak.
Ek is eintlik bly die SFA het nie lockers nie, nou forseer dit my om meer tegnies te dink voor ek die obsticle aanvat.
Ek sal wel later minstens agter n locker insit, maar vir eers wil ek oop diff leer ry.
Wat my wel bietjie pla is dat ek op plekke meer momentum moet gebruik, wat my bangmaak vir breek. Maar dis seker maar deel van die pret. En dis darem n Hilux, wat nie te erg maklik breek nie.
- Scorpion
- Monster Truck
- Posts: 2158
- Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
- Town: Emmarentia
- Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
- Real Name: Johann
- Location: Constant Kloof
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek moet se ek stem met Riaan saam. Ek is besig om my Luxie in 'n Supertruck om te bou, MAAR sonder lockers (vir nou...). Ek wil eers my trok leer ken en leer om hom tot op sy limiet te ry. As ek weet dis nou die trok en nie my skill wat my nie uitkry nie, sal ek lockers insit. Eers agter en dan voor. 8)
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Bloudraad het 'n locker agter. Ek gebruik hom baie min en verkies om meeste van die tyd sonder hom te ry. Ek probeer gewoonlik 2 of 3 keer sonder die locker, en as ek nie regkom nie dan try ek met die locker.
'n Locker maak mens versker lui en kyk mens nie altyd so mooi nie. Daar is verseker obsticles wat jy nie sonder lockers gaan ry nie en dan is daar obstacles wat die locker eintlik 'n negatiewe ding is.
Ek sal graag vir my wa ook 'n voor locker wil insit net om te kan gaan waar ek wil. Eintlik moet mens nie daar ry waar twee lockers mens kan vat nie want dit is dan wanneer mens die rock rash en dinge begin kry en goeters breuk. En dan as jy daar vas sit.... dan sit jy!
Kompetisie gewys sal ek se mens is dom as jy nie met jou locker ry nie. Daar het mens net een kans so locker is aan van die begin af.
m2cw
'n Locker maak mens versker lui en kyk mens nie altyd so mooi nie. Daar is verseker obsticles wat jy nie sonder lockers gaan ry nie en dan is daar obstacles wat die locker eintlik 'n negatiewe ding is.
Ek sal graag vir my wa ook 'n voor locker wil insit net om te kan gaan waar ek wil. Eintlik moet mens nie daar ry waar twee lockers mens kan vat nie want dit is dan wanneer mens die rock rash en dinge begin kry en goeters breuk. En dan as jy daar vas sit.... dan sit jy!
Kompetisie gewys sal ek se mens is dom as jy nie met jou locker ry nie. Daar het mens net een kans so locker is aan van die begin af.
m2cw
To God be the glory
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Cassie
Die woord is B.R.E.E.K.!!!!
Ja nee toe ek vir die eerstekeer weer in 'n SFA inklim na ek vir 'n ruk lank net met die Pajero gery het het ek gestoei op die eerste 2 of 3 artikels todat ek my luiheid gelos het en weer begin het om die lyne te lees. En locker maak mens lui en dis hoekom ek aanbeveel dat mens 'n SFA eers daarsonder ry om die skil te leer vordat jy 'n locker insit. EK moet met Cassie saamstem hy het al gesien waar 'n locker my lekker laat sukkel het en toe ek die ding afswitch kon ek my lyn ry wat ek wou sonder dat die blerrie ding my die heeltyd van die wal wou afstoot (letterlik)
Die woord is B.R.E.E.K.!!!!
Ja nee toe ek vir die eerstekeer weer in 'n SFA inklim na ek vir 'n ruk lank net met die Pajero gery het het ek gestoei op die eerste 2 of 3 artikels todat ek my luiheid gelos het en weer begin het om die lyne te lees. En locker maak mens lui en dis hoekom ek aanbeveel dat mens 'n SFA eers daarsonder ry om die skil te leer vordat jy 'n locker insit. EK moet met Cassie saamstem hy het al gesien waar 'n locker my lekker laat sukkel het en toe ek die ding afswitch kon ek my lyn ry wat ek wou sonder dat die blerrie ding my die heeltyd van die wal wou afstoot (letterlik)
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Lockers
nie, nie, nie...............
Vir Groot Sissie's Net Mos :evil:
nie, nie, nie...............
Vir Groot Sissie's Net Mos :evil:
- Family_Dog
- Moderator
- Posts: 12697
- Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
- Town: Klerksdorp
- Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
- Real Name: Eric
- Club VHF Licence: HC101
- Location: Klerksdorp, NW
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Careful.....Dadz Toy BFI wrote:Lockers
nie, nie, nie...............
Vir Groot Sissie's Net Mos :evil:
Bulldog has lockers because he CARES about the environment, and does not go around spinning all the top soil away thereby causing dongas!
-F_D
White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4
One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Correction:Family_BullDog wrote:Careful.....Dadz Toy BFI wrote:Lockers
nie, nie, nie...............
Vir Groot Sissie's Net Mos :evil:
Bulldog has lockers because he CARES about the environment, and does not go around spinning all the top soil away thereby causing dongas!
-F_D
Lockers are for:
Groot Greeny Sissie's Net Mos
- LouisZ
- Monster Truck
- Posts: 2175
- Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
- Real Name: Louis
- Location: Pretoria, Centurion
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek stem saam, leer eers 4x4.
Ek se: Mens seil eers op jou pens, dan kruip jy, dan loop jy skelm en dan loop jy en eers later leer jy hardloop.
Lockers is maar dieselfde, is 'n leerproses.
Louis
Ek se: Mens seil eers op jou pens, dan kruip jy, dan loop jy skelm en dan loop jy en eers later leer jy hardloop.
Lockers is maar dieselfde, is 'n leerproses.
Louis
- Engel
- Low Range 4WD
- Posts: 234
- Joined: Sat Dec 08, 2007 9:12 pm
- Town: Kempton Park
- Vehicle: Datsun & Nissan 4x4
- Real Name: Herman
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Die diffloc ding is seker maar smaak. Meeste ry permanent met die ding aan sodat hy goed kan lyk. Dit spaar n kar ens ens maar jy het GEEN driverskill nonig met lockers nie. Ek dink jy verloor baie fun op n outing want nou moet jy leer ry!
my gevoel is Ban die KNOPPIE............maar dan gaan die hiluxe dit nie by die driveway uitmaak nie
my gevoel is Ban die KNOPPIE............maar dan gaan die hiluxe dit nie by die driveway uitmaak nie
For anything offroad: herman@angeloffroad.co.za
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Lockers, saves your vehicle, the enviroment maybe even your life.
- Bushwacker
- Monster Truck
- Posts: 2718
- Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
- Town: Vryheid Natal
- Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
- Real Name: Piet
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Die ou wat sê lockers is vir sissies het nie lockers nie. Ek sal by 'n obsticle probeer uitry al weet ek dis onmoontlik net omdat ek 'n locker het en 'n pel met 'n HiLUX vir backup. Dis nie te sê dat ek dit gebruik nie...
So los my diffloc uit :evil: :evil: :evil:
So los my diffloc uit :evil: :evil: :evil:
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek LAAAAIK my lockers. Stem saam met Darryl & Eric , lockers help die natuur, spin nie so baie nie- maak nie erosie slote nie. (Ek voel sommer groen vandag )
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
- Scorpion
- Monster Truck
- Posts: 2158
- Joined: Wed Jan 16, 2008 6:31 pm
- Town: Emmarentia
- Vehicle: 1988 Hilux 4x4 D/C with more attitude than Mike Tyson
- Real Name: Johann
- Location: Constant Kloof
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Moenie worry nie, Piet! Sekere Nissan manne het mos limited slip diffs in wat so styf opgedraai is, dit kan maar net sowel 'n locker wees. Dan vertel hulle jou hoe gaan hulle jou ry dat jy kots, maar net as jy NIE 'n locker het nie. Shame, kry hulle liewer jammer, want hy weet sy Dastbin sal nooooit ry waar 'n Luxie gemaklik gaan nie as hy nie 'n "geheime" voordeel het nie...Bushwacker wrote:Die ou wat sê lockers is vir sissies het nie lockers nie. Ek sal by 'n obsticle probeer uitry al weet ek dis onmoontlik net omdat ek 'n locker het en 'n pel met 'n HiLUX vir backup. Dis nie te sê dat ek dit gebruik nie...
So los my diffloc uit :evil: :evil: :evil:
1988 Hilex D/C 4x4 (Import spec), Lexus V8; Marlin Crawler; Custom Suspension: front and new 4 link in the rear; Disc Brake conversion rear; 35" Cooper STT tyres; Xenon lights; Custom bullbar;Next? Aircon; new front seats, redo the whole interior in nice soft leather, Respray, Double Lockers
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
1978 Land Cruiser HJ45
1971 Mercedes Benz 280S Automatic
2011 Land Cruiser 79 V6 (60th Anniversary Edition)
- 3RZ
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 725
- Joined: Mon Jan 14, 2008 12:37 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2004 Legend 35 Hilux 2.7 DC 4x4
- Real Name: Willem Grimsell
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek hou van my Locker !!!!!
Ek is lankal verby die stadium waar ek iets het om te bewys, ek ry daar waar ek ry omdat dit lekker is, om weg te kom van almal en om die natuurskoon te geniet.
Met Lockers:
1)Maak jy minder stof
2)Spaar die bande
3)Foeter nie die pad op nie
4)Kan jy die natuurskoon meer geniet en waardeer.
5)Maak jy minder lawaai.
6)Spaar die drivetrain en clutch
As ons dit dan wil moelik maak hoekom probeer ons nie eers 'n obstacle in 2wd nie ? Ek gee toe daar is 'n verskil tussen verantwoordelik ry in die natuur en 'n challenge.
Ek is lankal verby die stadium waar ek iets het om te bewys, ek ry daar waar ek ry omdat dit lekker is, om weg te kom van almal en om die natuurskoon te geniet.
Met Lockers:
1)Maak jy minder stof
2)Spaar die bande
3)Foeter nie die pad op nie
4)Kan jy die natuurskoon meer geniet en waardeer.
5)Maak jy minder lawaai.
6)Spaar die drivetrain en clutch
As ons dit dan wil moelik maak hoekom probeer ons nie eers 'n obstacle in 2wd nie ? Ek gee toe daar is 'n verskil tussen verantwoordelik ry in die natuur en 'n challenge.
Last edited by 3RZ on Tue Sep 16, 2008 6:29 pm, edited 2 times in total.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Scorpion wrote:Moenie worry nie, Piet! Sekere Nissan manne het mos limited slip diffs in wat so styf opgedraai is, dit kan maar net sowel 'n locker wees. Dan vertel hulle jou hoe gaan hulle jou ry dat jy kots, maar net as jy NIE 'n locker het nie. Shame, kry hulle liewer jammer, want hy weet sy Dastbin sal nooooit ry waar 'n Luxie gemaklik gaan nie as hy nie 'n "geheime" voordeel het nie...Bushwacker wrote:Die ou wat sê lockers is vir sissies het nie lockers nie. Ek sal by 'n obsticle probeer uitry al weet ek dis onmoontlik net omdat ek 'n locker het en 'n pel met 'n HiLUX vir backup. Dis nie te sê dat ek dit gebruik nie...
So los my diffloc uit :evil: :evil: :evil:
To God be the glory
-
- Low Range 4WD
- Posts: 184
- Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
- Town: ......
- Vehicle: .....
- Real Name: ......
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek geniet die locker op steil, klipperige bulte met my KZ omdat hy so lekker kruip met my voet op die vloer. (Ek het 'n Isuzu handthrottle by die scrapyard gekoop vir R75, en daarmee kan ek die OPM tune indien nodig) Hierdie setup gee vir my meer beheer en dis lekker om so teen 'n steil bult uit te klouter. Probleem met klouter is egter dat ek soms klippe kry wat langs die band op kom as 'n wiel bietjie traksie verloor en dit beskadig die rims meer as wanneer jy 'n klein bietjie meer spoed gebruik. Persoonlik is ek 'n locker fan, maar net as dit nodig is, in sand en op draaie is hy geneig om die voertuig reguit te stoot en dan kan dit ly tot dieper slote waar die voorwiele loop (ploeg). Daar is natuurlik nog 'n kombinasie met die locker - 2x4 met locker (voorste hubs nie gesluit) Soms ook 'n konfigurasie wat werk. As die terrein wissel met baie harde seksies, dan wen die dryfasse bietjie op deur skerp dongas ens, dan spaar ek die side shafts ens deur 2x4 met of sonder locker te ry. Dit gee jou meer opsies, kan help om skade aan die omgewing te verminder en tot so 'n mate dat ek selfs 'n voorste locker oorweeg (meer opsies). Weet net nie of die IFS se meganika negtig sterk genoeg is om dit te hanteer nie.
- Bushwacker
- Monster Truck
- Posts: 2718
- Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
- Town: Vryheid Natal
- Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
- Real Name: Piet
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Hoe koppel jy die storie op, my KZ het 'n elektronise throttle :oJBurger wrote:Ek het 'n Isuzu handthrottle by die scrapyard gekoop vir R75, en daarmee kan ek die OPM tune indien nodig.
-
- Low Range 4WD
- Posts: 184
- Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
- Town: ......
- Vehicle: .....
- Real Name: ......
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek mount 'n U plaat op die pedaal dan is die res maklik (genoeg). Maw, die kabel loop na die versneller pedaal toe.
- Bushwacker
- Monster Truck
- Posts: 2718
- Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
- Town: Vryheid Natal
- Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
- Real Name: Piet
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Thanx JB, ek dog dis rocket science
-
- Low Range 4WD
- Posts: 184
- Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
- Town: ......
- Vehicle: .....
- Real Name: ......
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek wou 'n handthrottle hê en toe sê die ou by T vir my dis nie moontlik nie agv die fly-by-wire throttle. Hy moes dit nie gesê het nie. Nou het ek die mod al 2x gedoen. Jy moet net die pedaal sien as 'n 'throttle body' op die motor, hy's nou net op 'n ander plek! :) :)Bushwacker wrote:Thanx JB, ek dog dis rocket science
-
- High Range 4WD
- Posts: 64
- Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
- Town: Melville
- Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
- Real Name: Anton
- Location: Johannesburg
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Het my Hilux lank gery sonder lockers en toe lockers ingesit voor en agter. Het minder spoed nodig met baie moeilike obstacles, spaar die bande en die omgewing, maar in sekere gevalle is dit moeiliker om met lockers te ry as daarsonder, soos bv. in sand teen hoespoed, jy moet lank voor die tyd begin draai omdat die voorste bande moeiliker draai met sekere lockers. Ek het 'n Detroit EZ locker voor in (wat makliker stuurbaar is) en 'n Gearmax locker agter in, wat in my opinie 'n bekostigbare kombinasie is as jy 'n lokale diff agter het.
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
-
- High Range 2WD
- Posts: 22
- Joined: Wed Sep 10, 2008 5:31 pm
- Town: Edenglen
- Vehicle: 1990 Hi Lux V6
- Real Name: Bud
- Location: Edenglen, Gauteng
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
There are two types of Hi Lux drivers those that have lockers & those that are going to get lockers! I can help with a Lockright centre portion for an 8" imported axle - fitted to the front will amaze you. Adding Bloms twin stick conversion will really amaze you. Cheers Bud
- blom
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1014
- Joined: Mon May 12, 2008 11:44 am
- Town: Landrovia
- Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC
- Real Name: Blom
- Location: Landrovia
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
grensvegter se niks
:roll:
het iemand dalk 'n ou geldjie vir Boesman vir lockertjie ?
in die meantime trap ek die briekpedal dit lyk soos 'n jackhammer
Grensvegter van LANDROVIA
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Guys
please ignore the ignorant Dastin driver, his choice in vehichle alone should indicate his ignorance.
To Conclude:
If your vehicle has a locker (mostly newer IFS vehicles comes with Lockers stock) it actually needs the locker to go off-roading without damaging the car or environment.
If you have an SFA do other mods like suspension and tyres 1st and leave the locker for last, by learning proper lines and driving skill your SFA will go where locked IFS vehicles go without too much spinning or damage to the enviroment (most of the time that is).
please ignore the ignorant Dastin driver, his choice in vehichle alone should indicate his ignorance.
To Conclude:
If your vehicle has a locker (mostly newer IFS vehicles comes with Lockers stock) it actually needs the locker to go off-roading without damaging the car or environment.
If you have an SFA do other mods like suspension and tyres 1st and leave the locker for last, by learning proper lines and driving skill your SFA will go where locked IFS vehicles go without too much spinning or damage to the enviroment (most of the time that is).
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Sometimes there are no lines to choose. I run dual lockers because I am tired of bashing and bumping my vehicle on a steep rocky climb. Crawler gears aslo make a huge diffirence. I like my beers unshaken and my head not to hit the roof.
- 3RZ
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 725
- Joined: Mon Jan 14, 2008 12:37 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: 2004 Legend 35 Hilux 2.7 DC 4x4
- Real Name: Willem Grimsell
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
I drive without the locker 95% of the the time but as Riceburner says on a steep rocky incline there is no substitute for lockers. The places where is use the lockers I normally don't have a problem with articulation and there is only one line to follow but a lot of loose rocks, then it makes a big difference - you can still crawl through without any problem.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek din kdie bottom line is jy kan met jou voertuig sonder lockers probably about 70% van die plekke ry waar manne met lockers ry maar jy gaan eventually iets breuk (of soos Bennie sê B.R.E.E.K.). Die ander 30% is daar nie 'n manier wat oop diff by lockers gaan uitkom nie.
Wat wel nice was toe ons laas Moegatle gedoen het (voor die Rock Crawl) toe het ons gedink Mammie is swanger. So al die obstacles het ek basies uit geluier met die locker aan... no mess no fuss :)
Wat wel nice was toe ons laas Moegatle gedoen het (voor die Rock Crawl) toe het ons gedink Mammie is swanger. So al die obstacles het ek basies uit geluier met die locker aan... no mess no fuss :)
To God be the glory
- JohanM
- Monster Truck
- Posts: 4047
- Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
- Town: Meyerton
- Vehicle: Prado 120 4.0 V6
- Real Name: Johan
- Club VHF Licence: HC126
- Location: Gauteng
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek stem saam met Bennie hierso.
In my opinie is die locker op `n SFA `n nice to have in vergelyking met meeste standaard IFS bakkies. Met goeie lyne en bestuurstegniek sal jy baie ver kan kom met `n SFA.
Ek sal graag later vir my SFA `n locker wil insit, maar dit is net meer vir die gemoedsrus as ek dit nie kan oorkom sonder om my voertuig te verniel nie dan kan ek die locker aan sit en deur ry.....Ek sien dit meer soos "Travel insurance" in die buiteland op `n overlanding voertuig.....Jy vat dit vir sou jy dit nodig kry, maar hoop eerder nie so nie......
Maar op trail voertuie sal ek dit aanbeveel om te keer dat jy die gate te diep grou omdat jy nie kan deur daar sonder nie en nou die voertuig vorseer deur die hindernis, maar dit is nie `n verskoning vir swak bestuurs tegnieke nie......
:Geek:
In my opinie is die locker op `n SFA `n nice to have in vergelyking met meeste standaard IFS bakkies. Met goeie lyne en bestuurstegniek sal jy baie ver kan kom met `n SFA.
Ek sal graag later vir my SFA `n locker wil insit, maar dit is net meer vir die gemoedsrus as ek dit nie kan oorkom sonder om my voertuig te verniel nie dan kan ek die locker aan sit en deur ry.....Ek sien dit meer soos "Travel insurance" in die buiteland op `n overlanding voertuig.....Jy vat dit vir sou jy dit nodig kry, maar hoop eerder nie so nie......
Maar op trail voertuie sal ek dit aanbeveel om te keer dat jy die gate te diep grou omdat jy nie kan deur daar sonder nie en nou die voertuig vorseer deur die hindernis, maar dit is nie `n verskoning vir swak bestuurs tegnieke nie......
:Geek:
Johan Marais
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
DittoBenHur wrote: .......................If you have an SFA do other mods like suspension and tyres 1st and leave the locker for last, by learning proper lines and driving skill your SFA will go where locked IFS vehicles go without too much spinning or damage to the enviroment..................
(An Idle Control Valve and 4 functioning cylinders should help too)
Rich
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
You must remember to run her in 1st I heard that they say its not needed as the machines were run-in on a bench already :? but I guess taking it slow for a 1000 odd kms would not harm
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Guys
What I am trying to get here is that new guys should not be brought under the impression that a locker is the be all and end all of mods on their vans, especially if they have a restricted budget there are better ways to spend money.
Daryl
That is the other thing I do not like when going 4x4ing. The amount of beer that some guys consume on a trail. By the end of it they get loader and loader as the female hormones take over and that is where the problems start as the female hormone also takes away their ability to think rationally and that is not good when someone is behind the wheel...
What I am trying to get here is that new guys should not be brought under the impression that a locker is the be all and end all of mods on their vans, especially if they have a restricted budget there are better ways to spend money.
Daryl
That is the other thing I do not like when going 4x4ing. The amount of beer that some guys consume on a trail. By the end of it they get loader and loader as the female hormones take over and that is where the problems start as the female hormone also takes away their ability to think rationally and that is not good when someone is behind the wheel...
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
gimme a vehicle with kark tyres and stock suspension but fitted with lockers front and rear, will out perform the reverse mods.
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Is that now the beer talking.Riceburner wrote:gimme a vehicle with kark tyres and stock suspension but fitted with lockers front and rear, will out perform the reverse mods.
- blom
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1014
- Joined: Mon May 12, 2008 11:44 am
- Town: Landrovia
- Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC
- Real Name: Blom
- Location: Landrovia
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Riceburner wrote:gimme a vehicle with kark tyres and stock suspension but fitted with lockers front and rear, will out perform the reverse mods.
pa nou wil ek nie windgat klink nie maar nou praat jy dieselfde goette as die taaiers(*a*)
Grensvegter van LANDROVIA
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
So we come to a conclusion that lockers rule!
- Bushwacker
- Monster Truck
- Posts: 2718
- Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
- Town: Vryheid Natal
- Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
- Real Name: Piet
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Eventually :!: :!: :!: :!: :!: :!:Riceburner wrote:So we come to a conclusion that lockers rule!
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
IF:Riceburner wrote:So we come to a conclusion that lockers rule!
You're female and to be most unfortunate to be missing vital limbs
Rich
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
I just dont get that. :| Must be Bennies influence rubbing off.
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Sorry I was being Politically CorrectRiceburner wrote:I just dont get that. :| Must be Bennies influence rubbing off.
So, in Plain Engels:
Lockers are Like;
Well Paid, Secure, Excellent Job Opportunities in RSA:
Only for Inexperienced Disabled Females :roll:
(so true hey)
Rich
- Riceburner
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 842
- Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
- Town: JHB
- Vehicle: D2 V8
- Real Name: Darryl
- Location: Mondeor
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Experience tells me where I drive I am gonna need lockers.
- Engel
- Low Range 4WD
- Posts: 234
- Joined: Sat Dec 08, 2007 9:12 pm
- Town: Kempton Park
- Vehicle: Datsun & Nissan 4x4
- Real Name: Herman
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek verstaan nie hoe almal op die "save the environment" bandwagon sping nie! Kom nou. Dis asof dit n verskil aan hennops, mahem, chloorkop. of whatsoever gaan maak! Daai paaie is lankal uitgery!!!! :!: n Locker maak meestal op vir die inability van die drywer! Gaan volgende keer uit saam die pelle en dare die manne om daarsonder te ry! Helfte sal die sypaadjie maak! Ek en cassie maak n plan om sonder die knoppie te ry. Moenie my mis verstaan nie, sit die goed in, maar ry sonder dit tot jy moet!
Daar is absoluut geen skill of fun om met lockers hennops aan te vat nie. Loop eerder.
n Pel se my laas naweek ry n ene man met n kroozer dubbel gelock AL die duine met AL die lockers aan. Die man is te bang sy reputasie gaan daarmee om te hy het met n kroozer vas gesit. BSitter op die hoogste graad. [vir die sensitiewe mense dit het niks met jou brand uit te waai nie]
Daar is absoluut geen skill of fun om met lockers hennops aan te vat nie. Loop eerder.
n Pel se my laas naweek ry n ene man met n kroozer dubbel gelock AL die duine met AL die lockers aan. Die man is te bang sy reputasie gaan daarmee om te hy het met n kroozer vas gesit. BSitter op die hoogste graad. [vir die sensitiewe mense dit het niks met jou brand uit te waai nie]
For anything offroad: herman@angeloffroad.co.za
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ja nee ,die lockers vs geen lockers debat sal geen einde kry nie. Elke man se smaak is nie dieselfde nie. Ek persoonlik is pro-locker, soos julle al seker agter gekom het.
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Herman
Eenkeer stem ek en jy saam. EK dink ook baie mense sit lockers voor en agter met crawler gears en al om op te maak vir hulle eie lack of driving skill. Hulle ry met hierdie super dooper waens van hulle en raak dan omgekrap as annie met die ou plaaspakkie of iemand met 'n soft roader die selfte trail as hulle klaar maak
Darryl
About a year ago Herman drove out 2 obstacles with his unlocked Dastbin with Cooper STTs where his brother with a newer Hardbody with a rear locker crawler gears but only normal STs could not get out off.
I tell you what, to proof your point sponsor me a front locker for my Pajero ( you can also bring a better driver if you think you know someone ) and it will still not follow Herman in the unlocked Safari everywhere.
Eenkeer stem ek en jy saam. EK dink ook baie mense sit lockers voor en agter met crawler gears en al om op te maak vir hulle eie lack of driving skill. Hulle ry met hierdie super dooper waens van hulle en raak dan omgekrap as annie met die ou plaaspakkie of iemand met 'n soft roader die selfte trail as hulle klaar maak
Darryl
About a year ago Herman drove out 2 obstacles with his unlocked Dastbin with Cooper STTs where his brother with a newer Hardbody with a rear locker crawler gears but only normal STs could not get out off.
I tell you what, to proof your point sponsor me a front locker for my Pajero ( you can also bring a better driver if you think you know someone ) and it will still not follow Herman in the unlocked Safari everywhere.
-
- Monster Truck
- Posts: 2075
- Joined: Sat Jan 19, 2008 4:23 pm
- Town: Springs
- Vehicle: Hilux 2700i
- Real Name: Johan
- Club VHF Licence: HC262
- Location: Selection Park
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek wil nie my van swak praat nie,maar sonder n locker sal hy nie ry waar n SFA ry nie,en ek het dit al getraai saam met Cassie.Net so bietjie axle twister en ek kom nerens.
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
-
- Monster Truck
- Posts: 2075
- Joined: Sat Jan 19, 2008 4:23 pm
- Town: Springs
- Vehicle: Hilux 2700i
- Real Name: Johan
- Club VHF Licence: HC262
- Location: Selection Park
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Dankie Blom.Ek sal nooit goeie raad wegwys nie.
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
- Engel
- Low Range 4WD
- Posts: 234
- Joined: Sat Dec 08, 2007 9:12 pm
- Town: Kempton Park
- Vehicle: Datsun & Nissan 4x4
- Real Name: Herman
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ons het n local kompetisie vandag gehad op chloorkop. Die mees impressive voertuig was n 4.6hse rr met dubbel lockers. Dis n joke waar daaim man ry en met geen effort nie. Die verskil is die man kan ook ry! Henri het met sy series 80 4.5td lekker saam gery sonder lockers.
For anything offroad: herman@angeloffroad.co.za
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
Pofadder recovery kits @ wholesale prices
- Bfreesani
- Low Range 4WD
- Posts: 176
- Joined: Thu Jan 10, 2008 7:31 am
- Town: Roodepoort
- Vehicle: Nissan Sani 2.7TD
- Real Name: David
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
There is a guy probably still bashing his Cruizer against an obstacle at Hennops to try and prove that he can get through without a locker. He started his activities after RodC (Nissan Forum) went through with no locker. His best buddy mocked him that a 1983 model Patrol could go where he could not.... After nearly loosing the front bumper, he gave up. As the obstacle become quiet, I then wanted to test/play with my new KL71 Muds, and drove up against the side wall of the embankment. Found some amazing traction and probably the only person ever to take that obstacle on in that way.
The KL71's drive just as well on there sidewalls as on the threaded bit Needles to say this was the end of the Cruizer. He jumped back in and bashed away to try and get through without the locker. We were so disgusted that we just left and had our braai. As we were packing up, the party came into the braai area, the cruiser dragging some pieces along that did not make it through the obstacle.... Still not sure if he got through without the locker or not...
The question is?.... Hell I can't even remember what the question was.... Oh, do you naturally loose intelligence or gain massive ego when you purchase a locker... Sorry, just my sarcastic way of saying that some guys just don't know where to draw the line.
Drive to your own limits, if lockers is your thing, use it... Save your car. Save the environment. Save face if you have to.... I know we mess around here and and on other forums and there will always be "competition" between the brands. But keep it safe. What do you achieve by breaking your ride. I experience no shame or embarrassment if I am not able to do an obstacle. It is my daily ride and my business depends on it.
I will be installing a locker to my van. It will be there for the trips to Bots or Moz, where you rather take things easy on your vehicle and get back home in one piece. In the play grounds I try and learn techniques, and part of it is driving without a locker and learning how to "read" the terrain....
My 2c
The KL71's drive just as well on there sidewalls as on the threaded bit Needles to say this was the end of the Cruizer. He jumped back in and bashed away to try and get through without the locker. We were so disgusted that we just left and had our braai. As we were packing up, the party came into the braai area, the cruiser dragging some pieces along that did not make it through the obstacle.... Still not sure if he got through without the locker or not...
The question is?.... Hell I can't even remember what the question was.... Oh, do you naturally loose intelligence or gain massive ego when you purchase a locker... Sorry, just my sarcastic way of saying that some guys just don't know where to draw the line.
Drive to your own limits, if lockers is your thing, use it... Save your car. Save the environment. Save face if you have to.... I know we mess around here and and on other forums and there will always be "competition" between the brands. But keep it safe. What do you achieve by breaking your ride. I experience no shame or embarrassment if I am not able to do an obstacle. It is my daily ride and my business depends on it.
I will be installing a locker to my van. It will be there for the trips to Bots or Moz, where you rather take things easy on your vehicle and get back home in one piece. In the play grounds I try and learn techniques, and part of it is driving without a locker and learning how to "read" the terrain....
My 2c
Later....
David
Hillbilly
David
Hillbilly
-
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 442
- Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
- Town: Nelspruit
- Vehicle: Ry die vyand
- Real Name: Reynard
- Club VHF Licence: B01
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Man, al wat ek weet is, ek het soveel meer pret op 'n roete as die manne met lockers. Ek het dit net weer die naweek gesien. Vir my is dit maklik, as jy IFS ry, kan jy nie sonder 'n locker klaar kom nie. Die SFA met 'n ordentlike suspensie stelsel en goeie bande is net so goed indien nie better nie as 'n IFS met 'n locker agterin. Ja ek stem in extream rock grawling moet 'n man 'n locker of 2 he.
Ek het so ruk terug oor groot klippe gery sonder lockers waar 'n range rover en Jeep wrangler nie kon klim nie en dit met al hulle fancy TC en lockers. Hulle kan nie 'n lyn kies nie want die fancy tools doen die dink werk vir hulle.
Daar waar ek 'n locker nodig het, het ek 'n winch, bou ek vir my pad met klippe of ek soek 'n ander pad om.
Ek is saam met Engel, sit hom en gebruik hom as last resort, ek sal as ek los geldtjie het seker 'n gearmax insit.
PS: 'n handrem werk net so goed soos 'n locker as jy weet hoe om dit te gebruik.
Ek het so ruk terug oor groot klippe gery sonder lockers waar 'n range rover en Jeep wrangler nie kon klim nie en dit met al hulle fancy TC en lockers. Hulle kan nie 'n lyn kies nie want die fancy tools doen die dink werk vir hulle.
Daar waar ek 'n locker nodig het, het ek 'n winch, bou ek vir my pad met klippe of ek soek 'n ander pad om.
Ek is saam met Engel, sit hom en gebruik hom as last resort, ek sal as ek los geldtjie het seker 'n gearmax insit.
PS: 'n handrem werk net so goed soos 'n locker as jy weet hoe om dit te gebruik.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
- LouisZ
- Monster Truck
- Posts: 2175
- Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
- Real Name: Louis
- Location: Pretoria, Centurion
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
David,
Your right, just do it SAFE for the sake of all of us!!! No need to let any of your family or friends land in hospital due tobad driving and echo's
Regards,
Louis
Your right, just do it SAFE for the sake of all of us!!! No need to let any of your family or friends land in hospital due tobad driving and echo's
Regards,
Louis
- Family_Dog
- Moderator
- Posts: 12697
- Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
- Town: Klerksdorp
- Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
- Real Name: Eric
- Club VHF Licence: HC101
- Location: Klerksdorp, NW
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
I wouldn't change my locker for anything....!!
-F_D
-F_D
White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4
One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage
-
- Monster Truck
- Posts: 2075
- Joined: Sat Jan 19, 2008 4:23 pm
- Town: Springs
- Vehicle: Hilux 2700i
- Real Name: Johan
- Club VHF Licence: HC262
- Location: Selection Park
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Dit lyk vir my meer na n debat tussen SFA en IFS as tussen lockers en geen lockers
2004 Hilux 2700i 4x4 Legend 35
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
Cowley branch and freeflow,long range tank,dual battery system,home made front and rear bumpers.
-
- Low Range 4WD
- Posts: 184
- Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
- Town: ......
- Vehicle: .....
- Real Name: ......
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Nogal
Ek is gelukkig in die wete dat my KZ my kan overland vat te spyte daarvan dat dit my enigste wiele is. En sy doen dit teen 'n gemiddeld van 10.26l/100km vir die laaste 19 701km. Vat my na die odd trail toe ook, en Atlantis, in elk geval ooral waar ek wil gaan. Ek vergelyk haar dus nie met die harde baarde in die offroad omgewing nie. So, miskien plaas dit my meer en meer uit die spektrum van hierdie geselskap.. Nogal jammer, ek het dit nogal hier geniet die afgelope paar maande. 'n Paar ouens in die offroad omgewing aangemoedig ook om hierheen te kom om daardie rede.
Bye ouens, gaan julle mis.
Jy kan nie help om so 'n afleiding te maak nie. Miskien moet ek maar my IFS vat en gaan tuiste soek op 'n ander forum, lyk my sommige van ons hier is meer gelyk as ander - alweer...legend35 wrote:Dit lyk vir my meer na n debat tussen SFA en IFS as tussen lockers en geen lockers
Ek is gelukkig in die wete dat my KZ my kan overland vat te spyte daarvan dat dit my enigste wiele is. En sy doen dit teen 'n gemiddeld van 10.26l/100km vir die laaste 19 701km. Vat my na die odd trail toe ook, en Atlantis, in elk geval ooral waar ek wil gaan. Ek vergelyk haar dus nie met die harde baarde in die offroad omgewing nie. So, miskien plaas dit my meer en meer uit die spektrum van hierdie geselskap.. Nogal jammer, ek het dit nogal hier geniet die afgelope paar maande. 'n Paar ouens in die offroad omgewing aangemoedig ook om hierheen te kom om daardie rede.
Bye ouens, gaan julle mis.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Horses for courses... Either jy like 'n locker en gebruik hom, like 'n locker en gebruik hom net as 'n laaste uitweg, like 'n locker maar het nie een nie, like nie 'n locker en het een, like nie 'n locker nie maar gebruik hom omdat jy moet of jy het nie 'n locker nie en wil nie een hê nie :)
To God be the glory
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ag kom nou moenounie so girl wees nie ons het nooit IFS genok nie net gesê IFS het Locker noding (dis hoekom hulle factory fitted uitkom) en SFA het nie altyd een nodig nie -Dis al so chill nouJBurger wrote:NogalJy kan nie help om so 'n afleiding te maak nie. Miskien moet ek maar my IFS vat en gaan tuiste soek op 'n ander forum, lyk my sommige van ons hier is meer gelyk as ander - alweer...legend35 wrote:Dit lyk vir my meer na n debat tussen SFA en IFS as tussen lockers en geen lockers
Ek is gelukkig in die wete dat my KZ my kan overland vat te spyte daarvan dat dit my enigste wiele is. En sy doen dit teen 'n gemiddeld van 10.26l/100km vir die laaste 19 701km. Vat my na die odd trail toe ook, en Atlantis, in elk geval ooral waar ek wil gaan. Ek vergelyk haar dus nie met die harde baarde in die offroad omgewing nie. So, miskien plaas dit my meer en meer uit die spektrum van hierdie geselskap.. Nogal jammer, ek het dit nogal hier geniet die afgelope paar maande. 'n Paar ouens in die offroad omgewing aangemoedig ook om hierheen te kom om daardie rede.
Bye ouens, gaan julle mis.
Of omdat jy nie die skill het om jou SFA sonder een en sonder crawlers te bestuur nieCasKru wrote:Horses for courses... Either jy like 'n locker en gebruik hom, like 'n locker en gebruik hom net as 'n laaste uitweg, like 'n locker maar het nie een nie, like nie 'n locker en het een, like nie 'n locker nie maar gebruik hom omdat jy moet of jy het nie 'n locker nie en wil nie een hê nie :)
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Ek voel oor 'n locker soos oor 'n vuurwapen.
Rather have one and not need it, than need one and not have it.
Soos elke man sy vrou op 'n ander manier soen kan jy seker maar 'n diffloc he, net vir ingeval!
Rather have one and not need it, than need one and not have it.
Soos elke man sy vrou op 'n ander manier soen kan jy seker maar 'n diffloc he, net vir ingeval!
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
-
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 442
- Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
- Town: Nelspruit
- Vehicle: Ry die vyand
- Real Name: Reynard
- Club VHF Licence: B01
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
I'm appologies if I got on the wrongside of any IFS owner.
Before I start venturing into deap dark africa alone, I will install a rear locker for when it is neded and for safety.
I'm not nocking any ifs system.
Before I start venturing into deap dark africa alone, I will install a rear locker for when it is neded and for safety.
I'm not nocking any ifs system.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Jislaaik ! :o Toe ek die thread begin het, het ek nie gedink dit gaan so groot debat aan die gang sit nie. Lockers vs geen locker - SFA vs IFS. Ek sien 'n paar manne raak omgekrap oor die temas. Ry met wat jy gemaklik mee voel. :D
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
Nee wat niemand het kwaad geword nie, ons speel moes maar so terg terg met mekaar, Hilux ouens is nie so lig geraak soos ander tipe 4x4 ouens nie
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Lockers - The good, the bad & the ugly
ja nee ouens, hier moet jou vel maar lekker dikkerig wees... veral as Cassie daai dolke so in jou rug steek... en Bennie hom so lekker draai..BenHur wrote:Nee wat niemand het kwaad geword nie, ons speel moes maar so terg terg met mekaar, Hilux ouens is nie so lig geraak soos ander tipe 4x4 ouens nie
So by the way, ek glo ook daaraan dat jy eers moet leer ry voor jy die fancy's en funnies insit. Kaspaas het 'n voor locker en dit vat baie keer die "FUN" uit die 4x4 experience uit, want dit raak te "maklik".. :roll:
Verder is dit maar elke ou se voorkeur... :roll: Niel het byvoorbeeld 'n puisie op sy dak, en ons weet Bosvark het puisies op ander plekke... en so aan en so aan...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...