Oupa se thread
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Oupa se thread
Hello Mense!
Ek gaan hierdie thread dedicate tot oupa, ek soek julle raad op paar dinge wat ek met die tyd wil reg kry.
Eerste dinge; hy sukkel om te idle as hy koud is. Start eerste keer maar idle laag en vrek soms. Na so 20 sekondes idle hy fine. Hier is n link na n video clip wat ek geneem het van die Dicktator toe ek hom vanoggend gestart het. http://tinyurl.com/cnyatra
Dan ook die dictator main setup screen hieronder. Ek ken nog gladnie die dinge nie ek speel maar eers rond met dit.
Enige raad?
Ek gaan hierdie thread dedicate tot oupa, ek soek julle raad op paar dinge wat ek met die tyd wil reg kry.
Eerste dinge; hy sukkel om te idle as hy koud is. Start eerste keer maar idle laag en vrek soms. Na so 20 sekondes idle hy fine. Hier is n link na n video clip wat ek geneem het van die Dicktator toe ek hom vanoggend gestart het. http://tinyurl.com/cnyatra
Dan ook die dictator main setup screen hieronder. Ek ken nog gladnie die dinge nie ek speel maar eers rond met dit.
Enige raad?
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Jy moet glad nie aan daai verander nie. As jy daai verander kan jy 'n hele klomp ander goed opskroef.
Daar is 'n ander bladsy waar jy veranderinge wil maak maar ek kan nie nou dink waar nie
Daar is 'n ander bladsy waar jy veranderinge wil maak maar ek kan nie nou dink waar nie
To God be the glory
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Cassie het jy die video clip gekyk?
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Nay ek kan nie...badprop wrote:Cassie het jy die video clip gekyk?
To God be the glory
- george
- Monster Truck
- Posts: 6565
- Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
- Town: Velddrif
- Vehicle: Triton 3.5l V6
- Real Name: George
- Club VHF Licence: HC107
- Location: Velddrif
- Contact:
Re: Oupa se thread
het jou setup 'n ICV
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Man eks nie heeltemal seker nie... Voor die bakkie het ek n opel gehad en al wat ek daar gedoen het is gewone dienste en n cambelt of 2. Hierdie is n moerse learning curve!
- Attachments
-
- 091220111291 (Small).jpg (39.54 KiB) Viewed 5245 times
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Jip ... daar sit hy. Die is daai silindriese ding wat met daai grys bracket vas gehou word met die een kort duk pypie na die plenum toe en die ander een na jou air intake toe
To God be the glory
- george
- Monster Truck
- Posts: 6565
- Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
- Town: Velddrif
- Vehicle: Triton 3.5l V6
- Real Name: George
- Club VHF Licence: HC107
- Location: Velddrif
- Contact:
Re: Oupa se thread
is hy nie veronderstel om die revs konstatnt te hou nieCasKru wrote:Jip ... daar sit hy. Die is daai silindriese ding wat met daai grys bracket vas gehou word met die een kort duk pypie na die plenum toe en die ander een na jou air intake toe
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Hy moet die revs hoër hou wanneer hy koud is maar ek dink die oorspronklikke motors het uit gekom met 'n cold start unit etc.george wrote:is hy nie veronderstel om die revs konstatnt te hou nieCasKru wrote:Jip ... daar sit hy. Die is daai silindriese ding wat met daai grys bracket vas gehou word met die een kort duk pypie na die plenum toe en die ander een na jou air intake toe
To God be the glory
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Cool! Ek het op n ander thread gelees hy moet dalk net skoon gemaak word. Dalk moet ek dit gou die naweek probeer. Hy idle baie onkonstant, al is hy mooi warm.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Daai het goed vir my gewerk.. net so bietjie baie carb cleanerbadprop wrote:Cool! Ek het op n ander thread gelees hy moet dalk net skoon gemaak word. Dalk moet ek dit gou die naweek probeer. Hy idle baie onkonstant, al is hy mooi warm.
To God be the glory
- Jaco Versfeld
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 803
- Joined: Tue Oct 14, 2008 2:56 pm
- Town: Western Cape
- Vehicle: Moms Taxi, 2001 Prado (The Barbie Cruiser)) Sold - Mufasa: '86 Hilux DC 4Y EFI
- Real Name: Jaco
- Club VHF Licence: X69
- Location: Fairland
- Contact:
Re: Oupa se thread
Daardie ICV lyk of hy van 'n Opel af kom - so jy kan sommer tuis voel. Jou EFI setup lyk baie netjies ...
badprop wrote:Man eks nie heeltemal seker nie... Voor die bakkie het ek n opel gehad en al wat ek daar gedoen het is gewone dienste en n cambelt of 2. Hierdie is n hengse learning curve!
- LouisZ
- Monster Truck
- Posts: 2175
- Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
- Real Name: Louis
- Location: Pretoria, Centurion
Re: Oupa se thread
Daai is 'n VW Idle control valve.
As jy ook op die tab "Outputs Setup" kyk regs kan jy die Target idle RPM verander, ook Minimum en Home position opskuif so bietjie. Elke keer sal jy hoor die engin rev 'n bietjie vinniger en sak dan na die verlangde Target idle RPM. As dit nie gebeur kyk na die ICV.
Ook kyk of die Air temp en watertemp sensor drade gekoppel is, as die af is idle die engin ook nie goed nie.
As jy ook op die tab "Outputs Setup" kyk regs kan jy die Target idle RPM verander, ook Minimum en Home position opskuif so bietjie. Elke keer sal jy hoor die engin rev 'n bietjie vinniger en sak dan na die verlangde Target idle RPM. As dit nie gebeur kyk na die ICV.
Ook kyk of die Air temp en watertemp sensor drade gekoppel is, as die af is idle die engin ook nie goed nie.
- LouisZ
- Monster Truck
- Posts: 2175
- Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
- Real Name: Louis
- Location: Pretoria, Centurion
Re: Oupa se thread
Onthou net die Home position moet altyd hoer wees as die minimum.
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Ok het die ICV skoongemaak, baie swart gemors uitgekom. Maar hy maak steeds so. Sukkel op mooi te rev as hy gestart word vir daai eerste paar sekondes.
Ander ding is as ek ry en clutch trap kom die revs ook nie weer self af nie, asof die throttle kabel vashaak. Ek moet die petrol pedaal so tap gee voor hy weer afkom. Louis is dit dalk soos jy se as hy nie afkom nie dalk fout met die ICV?
Ander ding is as ek ry en clutch trap kom die revs ook nie weer self af nie, asof die throttle kabel vashaak. Ek moet die petrol pedaal so tap gee voor hy weer afkom. Louis is dit dalk soos jy se as hy nie afkom nie dalk fout met die ICV?
- LouisZ
- Monster Truck
- Posts: 2175
- Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
- Real Name: Louis
- Location: Pretoria, Centurion
Re: Oupa se thread
Dit kan wees. Kyk ook na die kabel, ek het laas met die ander 22 R Efi die kabel laat langer maak met so 100mm, ek het gekry as dit die std een was dat dit baie hakkerig was.
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Helo Mense! Oupa hang so bietjie na die regterkant toe, lyk half dronk. Was gou pretoria springs toe. Klink my die standaars hilux het 4 vere voor gehad, myne het net 3 en het begin le. Nuwe bushes, tension en n extra veer aan elke kant. Wat dink julle? Het iemand dalk vere wat rondle?
- Stef
- Monster Truck
- Posts: 3125
- Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '98 LTD
- Real Name: Stefan
- Club VHF Licence: X107
Re: Oupa se thread
Smaak my daai is maar 'n laat model SFA kwaal...myne hang ook nog effe regs selfs na die saddle correction; ek gaan nou maar net trim packers agter insit enkyk.
- ToyX4
- Monster Truck
- Posts: 2834
- Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
- Town: Ottosdal
- Vehicle: Rocky's
- Real Name: Riaan
- Location: Wes Transvaal
Re: Oupa se thread
Johan, jy moet net onthou, Oupa is 4 duim gelig, met die suspensie. Die vorige eienaar het vir my gese dis procomp vere. So maak net seker as jy vere insit dat jy nie die neus sak nie, anders gaan die bande nie inpas nie.
Agter weet ek nie watse vere in is nie, maar jy sal sien onder die vere pak is so "spacer" blok, wat hom die lift agter gee.
Agter weet ek nie watse vere in is nie, maar jy sal sien onder die vere pak is so "spacer" blok, wat hom die lift agter gee.
- Hilux 1
- Monster Truck
- Posts: 4125
- Joined: Tue Sep 28, 2010 2:24 pm
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2011 Raider 4x4 Double cab 4.0 V6
- Real Name: Tertius
- Club VHF Licence: HC137
Re: Oupa se thread
OK Riaan, we get what you saying. no need for repeating it 6 times.
- Family_Dog
- Moderator
- Posts: 12697
- Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
- Town: Klerksdorp
- Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
- Real Name: Eric
- Club VHF Licence: HC101
- Location: Klerksdorp, NW
- Contact:
Re: Oupa se thread
Na ses keer behoort hy dit te verstaan!
-F_D
-F_D
White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4
One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Eish Riaan jou knoppie kort Q20!
Cool ek sal hom check, dis dan seker hoekom daar net 3 is. agter is daar 6! maar het gedink dis vir die load agter.
Cool ek sal hom check, dis dan seker hoekom daar net 3 is. agter is daar 6! maar het gedink dis vir die load agter.
- Kaspaas
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1270
- Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
- Town: Wellington
- Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
- Real Name: Cobus
- Location: Wellington
Re: Oupa se thread
As n SFA Hilux nie na regs lê nie, dan is dit nie n SFA nie!!
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Dankie Cassie hy idle nou soos nuut! One down
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Die range op die ICV was te groot. M.a.w. hy was gebruik vir iets wat hy nooit voor bedoel was nie.ToyX4 wrote:Nou wat was die probleem?
To God be the glory
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Het vir my n serial kabel gan kry en die software gedownload toe tune ek hom presies soos Cassie sin. Kyk as oupa so mooi prrrrr kry ek skoon hoendervleis
Weet iemand dalk wat fout kan wees: Sodra ek die hubs lock, of hy in 4x4 is of nie is daar so tik tik geluid? Klink nie baie gesond nie. Weetnie of ek die hubs moet lock as hy so maak nie.
Weet iemand dalk wat fout kan wees: Sodra ek die hubs lock, of hy in 4x4 is of nie is daar so tik tik geluid? Klink nie baie gesond nie. Weetnie of ek die hubs moet lock as hy so maak nie.
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
Het hy 'n auto locker voor?
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Re: Oupa se thread
Jip, my SFA leun ook effens oor na regs - veral nadat ek agter die stuur plek ingeneem het :wth:
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Nee manualMud Dog wrote:Het hy 'n auto locker voor?
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
Gebeur dit net as jy draaie ry of met reguit lyne ook?
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Met reguit lyne ook
- The Legend
- Monster Truck
- Posts: 3558
- Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
- Town: Kempton Park
- Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
- Real Name: Dawie
- Club VHF Licence: X93-
Re: Oupa se thread
Johan,Ek kan n kompleet sfa voor as vir jou kry as jy een soek.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
As jy in 4x4 ry met die voor diff-lock ingestel? (Op sand of gras ... nie op 'n harde oppervlak nie). As di ge-tik nie meer daar is nie, weet jy dit het iets met die locker te doen.
As jy nie die hub locks instel nie en 4x4 engage (moet gedoen word terwyl die bakkie still staan), doen hy dit dan ook as jy so ry? Indien nie, is dit een van die hub locks. Indien wel is dit in die drive train, dan sou ek by die prop shaft begin .... het jy al ge-check of daar iets by die shaft vas gehaak het (soos 'n sukkie draad bv.)? Anderste kan jy die bakkie heeltemal op lig op stands en laat hom in 4x4 loop terwyl jy onder luister waar vandaan die geluid af kom.
As jy nie die hub locks instel nie en 4x4 engage (moet gedoen word terwyl die bakkie still staan), doen hy dit dan ook as jy so ry? Indien nie, is dit een van die hub locks. Indien wel is dit in die drive train, dan sou ek by die prop shaft begin .... het jy al ge-check of daar iets by die shaft vas gehaak het (soos 'n sukkie draad bv.)? Anderste kan jy die bakkie heeltemal op lig op stands en laat hom in 4x4 loop terwyl jy onder luister waar vandaan die geluid af kom.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Lollie wrote:Johan,Ek kan n kompleet sfa voor as vir jou kry as jy een soek.
baie dankie maar lat ek net kyk wat is die fout
Andy, geen difflock voor nie. Die geluid is daar ongeag of hy in 4x4 is of nie, lock net die hubs. So dit is dan sekerlik in een van die hubs. Cool plan sal hom in die lug kry lat mens kan hoor waar die geluid vandaan kom! Ag krisis dink nounet daaraan, plaas lock ek net een op n slag dan kan ek mos hoor watse een het die probleem...
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Ok ek het die naweek gou getoets maar verstaan nie lekke. Die geluid is net daar as ek albei hubs lock. As ek een op n slag lock is daar geen geluid. En dis in 2x4 of 4x4. Om draaie of reguit pad. Is die 2 hubs dependant op mekaar?
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
As dit nie die prop-shaft is nie, dan is dit seker crown wheel & pinion. Jy sal moet uithaal.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- ToyX4
- Monster Truck
- Posts: 2834
- Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
- Town: Ottosdal
- Vehicle: Rocky's
- Real Name: Riaan
- Location: Wes Transvaal
Re: Oupa se thread
Johan, die crown wheel en pinion is splinternuut, miskien so 20 000km terug ingesit. Twyfel of dit die fout is, behalwe as die ou wat die installasie gedoen het akkies aangejaag het. Hy het voor en agter diff gelyk gedoen.
Dit klink of dit een van die hubs is. Binne in is mos sulke groot moere. Draai dit vas. Dink dis daai moere wat die bearing vastrek. Ek het eenkeer die regterkant so bietjie vaster gedraai, toe is die geluid weg.
Gaan kyk op die link, viewtopic.php?f=67&t=3627" onclick="window.open(this.href);return false; die eerste post, download die attachment. Op p4 van die pdf is die diagram van die hub. Daar kan iets nie mooi vas wees nie, vermoed ek.
Dit klink of dit een van die hubs is. Binne in is mos sulke groot moere. Draai dit vas. Dink dis daai moere wat die bearing vastrek. Ek het eenkeer die regterkant so bietjie vaster gedraai, toe is die geluid weg.
Gaan kyk op die link, viewtopic.php?f=67&t=3627" onclick="window.open(this.href);return false; die eerste post, download die attachment. Op p4 van die pdf is die diagram van die hub. Daar kan iets nie mooi vas wees nie, vermoed ek.
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
As net een hub gesluit is, watter kant nogal, draai dan net die spider gears (geen geluid nie). As albei gesluit is, dan draai die 'carriage', maw die crown wheel ook, wat natuurlik die pinion sal dryf .... die prop sal natuurlik dan ook draai. Dis nou hoekom ek gesê het jy moet eers kyk na prop ..... as dit nie hy is nie is die probleem binne in die diff (CRW & P). Kan wees dat daar iets los gekom het en 'n rat-tand beskadig het ... (ek hoop erg dat ek verkeerd is.)Die geluid is net daar as ek albei hubs lock. As ek een op n slag lock is daar geen geluid. En dis in 2x4 of 4x4.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
eish hoe naar raak ek nou ek hoop ook jys verkeerd!
sal moet ondersoek instel. Dankie Riaan sal daarna ook kyk.
Ons beplan n namib trip Maart so wil die dinge uitsort
sal moet ondersoek instel. Dankie Riaan sal daarna ook kyk.
Ons beplan n namib trip Maart so wil die dinge uitsort
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Weet enige iemand dalk waar presies sit die starter relay? (as daar een is) Ek kry dit nie in die manuals nie.
Somtyds wil oupa ni start nie. As ek krag direk op die solenoid sit start hy one time. So die battery het genoeg krag, kabels is skoon genoeg (het dit skoon gemaak met koeksoda). Ek het ook die ignition switch getoets en hy gee wel krag uit. Het al die fuses uit gehaal en gecheck. Kan dit dalk n neutral start switch probleem wees?
Somtyds wil oupa ni start nie. As ek krag direk op die solenoid sit start hy one time. So die battery het genoeg krag, kabels is skoon genoeg (het dit skoon gemaak met koeksoda). Ek het ook die ignition switch getoets en hy gee wel krag uit. Het al die fuses uit gehaal en gecheck. Kan dit dalk n neutral start switch probleem wees?
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
Ek dink oupa soos bloudraad het nie 'n starter relay nie. Het al oral gesoek.
Haal bietjie jou earth draded af en maak die kontak punte skoon as ook die hegpunte op die enjin en body. Sit hulle dan terug en jou van behoort lekker te start
Haal bietjie jou earth draded af en maak die kontak punte skoon as ook die hegpunte op die enjin en body. Sit hulle dan terug en jou van behoort lekker te start
To God be the glory
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Dit maak sin, daars geen relay in die manual nie.
Ek het reeds al die punte skoon gemaak, hy start as ek krag direk op die dun draad van die solenoid sit. Vanoggend toe start hy, toe netnou toe wil hy weer nie. Toe trap ek die clutch so paar keer en wissel die ratte, toe start hy. Dalk die neutral witch?
Ek het reeds al die punte skoon gemaak, hy start as ek krag direk op die dun draad van die solenoid sit. Vanoggend toe start hy, toe netnou toe wil hy weer nie. Toe trap ek die clutch so paar keer en wissel die ratte, toe start hy. Dalk die neutral witch?
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
Johan, wat maak hy as jy hom probeer start, enige iets? Of is hy heeltemal dood?
Het jy die crimping op al die drade ook nagegaan? Lees bietjie hier, dit mag miskien help.
Het jy die crimping op al die drade ook nagegaan? Lees bietjie hier, dit mag miskien help.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Thanks Andy, somtyds as hy nie wil start nie is hy heeltemal dood. Nie eers n klick of n tick nie.
Obvoiusly nie die neutral switch nie duh! dis nie n automatic nie
ek dink ek moet net weer deur al die drade gaan en als skoon maak. dis n moeilike een want ek kan dit nie simuleer nie, gebeur net partykeer. (waneer jy nie by die huis is nie natuurlik)
Obvoiusly nie die neutral switch nie duh! dis nie n automatic nie
ek dink ek moet net weer deur al die drade gaan en als skoon maak. dis n moeilike een want ek kan dit nie simuleer nie, gebeur net partykeer. (waneer jy nie by die huis is nie natuurlik)
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Oupa se thread
As jy se hy is heeltemal dood... kom die liggies op die dash darem aan of net helemal niks nie? Dalk is daar nog remenance van 'n vorige immobilser wat jou rond neukbadprop wrote:Thanks Andy, somtyds as hy nie wil start nie is hy heeltemal dood. Nie eers n klick of n tick nie.
Obvoiusly nie die neutral switch nie duh! dis nie n automatic nie
ek dink ek moet net weer deur al die drade gaan en als skoon maak. dis n moeilike een want ek kan dit nie simuleer nie, gebeur net partykeer. (waneer jy nie by die huis is nie natuurlik)
To God be the glory
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
nee al die liggies kom mooi aan en petrol pomp sing as ek die imobolizer af sit. dis net as ek die sleutel draai is die starter tjoep stil
-
- Low Range 4WD
- Posts: 136
- Joined: Tue Dec 06, 2011 9:30 am
- Town: Muscat and Midrand
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4
- Real Name: Roelof
Re: Oupa se thread
Hi Johan
I’ve had the same problem before in another car. Turned out to the ignition switch. It would make perfect contact in the other positions but the contact for the starter only intermittently. When you test it, it works. (Murphy’s law ) But when you want to start later it doesn’t.
I’ve had the same problem before in another car. Turned out to the ignition switch. It would make perfect contact in the other positions but the contact for the starter only intermittently. When you test it, it works. (Murphy’s law ) But when you want to start later it doesn’t.
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1021
- Joined: Tue Aug 21, 2007 12:55 pm
- Town: Durbanville
- Vehicle: Prado 120 VX
- Real Name: Jaco
- Club VHF Licence: B35
- Location: Cape Town
Re: Oupa se thread
Had the same problem and installed a relay two years ago.... Still working 100% Also suspect the ignition switch.
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away - George Carlin
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
So nou le oupa nie meer kant toe nie, vere gereset en extra vere voor in gesit. Pretoria Spring sales het rerig goeie diens.
Bietjie raad:
1. Hy trek na links as ek briek. Het gistraand die regterkantste disk en caliper skoon gemaak. Daar was omtrent n ton grease in die caliper en onder die disk plaat. Kom dit van die birfields af?
Gaan n caliper kit moet kry, die rubbers is heeltemal gaar.
2. Kort hier nie dalk n doppie of iets nie? Kan tot binne die propshaft se galblaas sien.
Bietjie raad:
1. Hy trek na links as ek briek. Het gistraand die regterkantste disk en caliper skoon gemaak. Daar was omtrent n ton grease in die caliper en onder die disk plaat. Kom dit van die birfields af?
Gaan n caliper kit moet kry, die rubbers is heeltemal gaar.
2. Kort hier nie dalk n doppie of iets nie? Kan tot binne die propshaft se galblaas sien.
- Attachments
-
- 2012-12-20-397 (Small).jpg (63.41 KiB) Viewed 4657 times
- The Legend
- Monster Truck
- Posts: 3558
- Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
- Town: Kempton Park
- Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
- Real Name: Dawie
- Club VHF Licence: X93-
Re: Oupa se thread
Ja - jou gries nippel is weg.badprop wrote:So nou le oupa nie meer kant toe nie, vere gereset en extra vere voor in gesit. Pretoria Spring sales het rerig goeie diens.
Bietjie raad:
1. Hy trek na links as ek briek. Het gistraand die regterkantste disk en caliper skoon gemaak. Daar was omtrent n ton grease in die caliper en onder die disk plaat. Kom dit van die birfields af?
Gaan n caliper kit moet kry, die rubbers is heeltemal gaar.
2. Kort hier nie dalk n doppie of iets nie? Kan tot binne die propshaft se galblaas sien.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Haha!! nee die nippel is aan die anderkant. praat van die binne kant van die u-joint gedeelte
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
Daar kort beslis 'n prop. Jy kan 'n 'Welsh plug' insit, maar die uni sal eers uitmekaar gehaal moet word.
As dit werklik ghries is op die caliper, dan miskien ja dat dit van die knuckles af kom .... as die calipers lek kan dit ook net brake fluid wees saam stof wat nou soos ghries lyk. Maak reg die caliper seels en vervang die pads.
As dit werklik ghries is op die caliper, dan miskien ja dat dit van die knuckles af kom .... as die calipers lek kan dit ook net brake fluid wees saam stof wat nou soos ghries lyk. Maak reg die caliper seels en vervang die pads.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
hmmm klink na n jobbie wat voorle? Dalk n aanduiding van die grootte? dan kan ek sommer oppad huistoe optel. sal bietjie soek vir info om die uni af te haal.Mud Dog wrote:Daar kort beslis 'n prop. Jy kan 'n 'Welsh plug' insit, maar die uni sal eers uitmekaar gehaal moet word.
As dit werklik ghries is op die caliper, dan miskien ja dat dit van die knuckles af kom .... as die calipers lek kan dit ook net brake fluid wees saam stof wat nou soos ghries lyk. Maak reg die caliper seels en vervang die pads.
Dis nou moeilik om te se of dit grease was. Het gister die seels gekry, vanaand word die calipers gediens
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29858
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Oupa se thread
Ag jammer .... nou net eers terug, maar weet in elk geval nie die groote van daai plug nie. Hoop jy kom reg. Jy kan hom miskien met 'n vernier meet.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- badprop
- Low Range 4WD
- Posts: 102
- Joined: Thu Mar 31, 2011 11:00 am
- Town: Centurion
- Vehicle: Looking..
- Real Name: Johan
Re: Oupa se thread
Cool no problem! Sal hom bietjie check.
- The Legend
- Monster Truck
- Posts: 3558
- Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
- Town: Kempton Park
- Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
- Real Name: Dawie
- Club VHF Licence: X93-
Re: Oupa se thread
Hi Johan,
Het jy toe jou calipers gediens?Ek het myne so n maand terug gedoen.Ek het my seels kit by Toyota gekoop.My n arm en n been gekos.Ek het net nie kans gesien om pirate parts te gebruik nie.
Het jy toe jou calipers gediens?Ek het myne so n maand terug gedoen.Ek het my seels kit by Toyota gekoop.My n arm en n been gekos.Ek het net nie kans gesien om pirate parts te gebruik nie.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”