ek wil graag bietjie van die stamp en hard ry op die slegte grondpaaie uit my bakkie haal. Wat ek wil weet is hoe slegs 4 goeie skokbrekers soos TJM of OME die ry vermoee sal verander.
as 4 shocks met vere en coils = 100%
wat sal slegs 4 shocks dan wees?
ek sou dink dat die skokbrekers tog die grootste verskil maak en dat om die vere en die coils te vervang net die verkoopsman help om sy wins op te stoot .Is ek reg of verkeerd?
Wat kan ek betaal vir 4 skokbrekers.OME TJM ens
D4D SUSPENSION UPGRADE
- AM Racing
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1214
- Joined: Thu Apr 01, 2010 9:30 am
- Town: East London
- Vehicle: Range Rover Classic V8
- Real Name: Dylan
- Location: East London
Re: D4D SUSPENSION UPGRADE
The shocks on their own will make HUGE difference. When I got my van the backside was very loose on dirt roads and it changed that big time. If you go for OME or something like that you can do the springs later as the budget allows....
-
- High Range 4WD
- Posts: 57
- Joined: Tue May 03, 2011 6:11 pm
- Town: Sterkrivier
- Vehicle: Hilux DC 3.0D-4D 4x4
- Real Name: Jo
Re: D4D SUSPENSION UPGRADE
Ek dink ander coils en bladvere kan dalk harder ry tensy jy ekstra gewig op jou bakkie sit soos bullbars en canopy ens.
Ek het my shocks vervang met die nuwe Gabriel Safari HDP, R4 300 vir al vier en dan nog so R800 rand vir fitment. My 3.0 D4D DC 4x4 is standaard behalwe vir 'n 70 l Frontrunner dieseltenk. Hy loop soos 'n droom op grondpad!
Ek het my shocks vervang met die nuwe Gabriel Safari HDP, R4 300 vir al vier en dan nog so R800 rand vir fitment. My 3.0 D4D DC 4x4 is standaard behalwe vir 'n 70 l Frontrunner dieseltenk. Hy loop soos 'n droom op grondpad!
Re: D4D SUSPENSION UPGRADE
Vir 'n bietjie ekstra lift en artikulasie kyk na die Cruiser en Prado / KZTE shocks