Tyre question

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
Alibaba
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 233
Joined: Mon May 05, 2008 10:22 am
Town: Bellville
Vehicle: 1992 2.2 petrol Hilux DC. Stock-standard bakkie, hanggat, OME leaf springs, Gabriel Safari shocks, BF Goodrich KM2.
Real Name: Ali

Tyre question

Post by Alibaba »

My Bridgeston Duellers is nou klaar, na so bietjie meer as 35 000 km. Die goed lyk of hulle nog moerse thread op het maar ek kry gedurig lekke en die mense by Quikfit sê my tyres is sif...

1. Ek dink aan BFGoodrich MT's. Dis duur maar mense sê vir my dis die goedkoopste per kilo. Is dit waar?
2. Waar in die Kaap gaan ek die beste deal kry?
3. Ek het die bakkie gekoop met 265's op, maar ek is nie seker of dit 'n goeie ding is nie. Ek overland meestal. Sal ek net afskaal na 245's toe? Is daar 'n voordeel wat mens kry met groter tyres?

En dan wag ek asseblief vir 'n paar bob van die menere af, want ek weet nie waar die geld vandaan gaan kom nie.
Alibaba

"In a city you don't live. You just show off." Herman Charles Bosman

ImageImageImageImage
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Tyre question

Post by OOOOMS »

Alibaba wrote:My Bridgeston Duellers is nou klaar, na so bietjie meer as 35 000 km. Die goed lyk of hulle nog hengse thread op het maar ek kry gedurig lekke en die mense by Quikfit sê my tyres is sif...

1. Ek dink aan BFGoodrich MT's. Dis duur maar mense sê vir my dis die goedkoopste per kilo. Is dit waar?
2. Waar in die Kaap gaan ek die beste deal kry?
3. Ek het die bakkie gekoop met 265's op, maar ek is nie seker of dit 'n goeie ding is nie. Ek overland meestal. Sal ek net afskaal na 245's toe? Is daar 'n voordeel wat mens kry met groter tyres?

En dan wag ek asseblief vir 'n paar bob van die menere af, want ek weet nie waar die geld vandaan gaan kom nie.
Hoe kom dan mudz, as jy meestal overland? Sal eerder kyK na All Terrain.

My vrou se Tuna het nou so wat 90 000km op die bande en daar is nog 4mm van 12mm oor :thumbup:
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Tyre question

Post by Niel »

BF's is n band wat baie kilo's behoort te gee. Praat bietjie met TWT hulle het gereeld secials aan. 245 op n sfa lyk nie so nice nie maar dit sal die job doen ja.

Kyk ook na Tyger Fitment Express in Bellville
viewtopic.php?f=37&t=1138" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Johan Tires (1st Alignment) het nou laas week n KLOMP nuwe bande ingekry .... ek weet nie wat hy vra, want ek moet nog eers my rims uitsorteer .....
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16588
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2018 FJ Cruiser
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Tyre question

Post by ThysdJ »

Ali die MT's gee goeie km's per band maar dis nie gemaklike "overlanding" km's nie. Hulle is raserig en hulle is nie baie lief vir grondpaaie nie, die klippe kou die knobblies. Vir serious off-road werk is daar niks beter as MT's nie. Ek sou ook eerder AT's oorweeg. My volgende stel overlanding bande sal BFG AT's wees. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
Fired as CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2018 FJ Cruiser - #stofgevreet
1984 Mercedes 126 Black Widow Vernon Koekemoer Edition
email: thysdj@gmail.com

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Alibaba
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 233
Joined: Mon May 05, 2008 10:22 am
Town: Bellville
Vehicle: 1992 2.2 petrol Hilux DC. Stock-standard bakkie, hanggat, OME leaf springs, Gabriel Safari shocks, BF Goodrich KM2.
Real Name: Ali

Re: Tyre question

Post by Alibaba »

Thanks mense.

Die rede hoekom ek die MT's oorweeg het is omdat mense vir my gesê het dit hou langer as die All Terrain's, maar ek moet sê die BFG All Terrain's lyk ook vir my na 'n band wat kan vastrap, selfs in kwaai 4x4 omstandighede. Ek moet sê ek is nogal teleurgesteld in die Bridgestones.

Het enigiemand opinies oor Good Year Wranglers? Dis baie goedkoper...

Wat geraas betref moet ek sê ek hoor nie juis enigiets anders as die ACDC nie...
Alibaba

"In a city you don't live. You just show off." Herman Charles Bosman

ImageImageImageImage
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Ali ek was so pas by Tyger Fitment Centre (Durban weg)

Hy beveel ook die BFG aan.

Hy reken die GY is ook n goeie opsie - vir die wat meer on road ry. Skynbaar baie beter as die vorige generasie GY.


PS - daar is n HENGSE tekort aan voorraad !
User avatar
2.8 d/cab SFA
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1407
Joined: Sun Oct 05, 2008 10:08 am
Town: Boksburg
Vehicle: Yamaha R1
Real Name: John
Location: Boksburg

Re: Tyre question

Post by 2.8 d/cab SFA »

I have BFG MT 31.10 on old SFA u dont drive speeds you will get much noise. I have done almost 45000km and still alot of tread left. I have done long trips( 3500km last lesotho, eastern cape and durban, ) and trails, mud and sharp rocks. On I have only small amount of rubber chipping off but this was hill with sharp rocks.
John
Real Trucks Don't Have Sparkplugs!
ImageImage
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Tyre question

Post by Niel »

Die GY RT-SA was n tros band en baie mense het gekla. Die nuwes is glo beter
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Niel die verskaffer sweer die nuwe GY is beter .... sal maar wag tot iemand daai skoolgeld betaal ....
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Tyre question

Post by Niel »

Chris, ek het so 3 weke gelede met die ouens van Hi Q (Francois)gesels en hulle se ja definatief beter en die een knapie by die werk wat nou al so 15000 kms gedoen het se ook so. Die manne sal nie lieg nie so ek glo dat dit beter is ja(ken hulle al lank). Ek dink GY het hulle gatte geskop gekry.

Daar is n ander band wat ekl wil noem maar nie self veel van weet nie en dis die Firestone Destination (my opinie is dit dieselfde as die GY, ek het nie n idee van die prys nie maar moet in dieselfde klas as die GY wees )- het enige iemand kommentaar oor die band - Speedy en Supa Quickin Durban Rd het gewoonlik goeie pryse. Hoop dit help.
User avatar
Royco
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1149
Joined: Sun Apr 12, 2009 7:50 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: '09 D4D 3.0 Raider 4x4 D/Cab
Real Name: Roy
Club VHF Licence: X88

Re: Tyre question

Post by Royco »

I had the Firestone Destination AT on my EX bakkie.
Great on tar... I did about 30k km om them and they were still looking good.
I did battle a lot in sand and mud though.
Would I buy them again? Probably not... definately not AT's.
Image Image Image Image
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

The Firestone and Goodyear AT tires "look" like road tires. I can not see how these can compete with more aggresive tread pattern tires on wet/muddy conditions ....

In fact even the Cooper ST tires "looks" like road tires.

The first one that "looks" the part is the BFG, and from there it is straight to the Mud tires.


PLEASE correct me, if you know of any other tires that compete with the BFG, both for road and off road use ...


went tire hunting during lunch time and then again after work .... man this is getting tiring ....
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Tyre question

Post by Niel »

the st and bf at pattern look more or less the same
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Tyre question

Post by Niel »

ek sien die buitekante lyk min of meer dieselfde maar die middel band patroon is veskillend :thumbup:
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Niel op die fotos lyk dit verskillend, MAAR ek he tnog nie die twee langs mekaar gesien om werklik te kan kyk/vergelyk nie.
User avatar
Gunta
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1872
Joined: Tue Feb 23, 2010 10:36 am
Town: Johannesburg
Vehicle: 1996 80 series Land Cruiser VX 4500 EFI UK Import. Long range tank, Iron man suspension, ARB Bullbar, Front and rear diff locks, 33" BFG muds, Snorkel and attitude.
Real Name: Mark
Location: Tofo mozambique.

Re: Tyre question

Post by Gunta »

Have you looked at the BFG KM2 muds. Apparently they are much quieter on the road. I have the Khumo KL71 muds, awesome tyre even in the wet but noisy.
Worry about the things you can do something about, If you can't don't worry.
Live life to the fullest with no regrets.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Mark I am not sure if I want to "go that extreme" ... BUT the more I look, the more I like the look of the mudz ..... :)
User avatar
Gunta
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1872
Joined: Tue Feb 23, 2010 10:36 am
Town: Johannesburg
Vehicle: 1996 80 series Land Cruiser VX 4500 EFI UK Import. Long range tank, Iron man suspension, ARB Bullbar, Front and rear diff locks, 33" BFG muds, Snorkel and attitude.
Real Name: Mark
Location: Tofo mozambique.

Re: Tyre question

Post by Gunta »

I have both BFG AT's and Khumo muds, and I must say I prefer the muds. I am keen to try the BFG KM2's
Worry about the things you can do something about, If you can't don't worry.
Live life to the fullest with no regrets.
User avatar
arnize2
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 743
Joined: Tue Mar 30, 2010 12:47 pm
Town: Wellington
Vehicle: 2008 Toyota Hilux 3.0 D4D D/C 4X4
Real Name: Arno
Location: Malmesbury

Re: Tyre question

Post by arnize2 »

Probeer Palm Tyres in Somerset-Wes. Tel. no. 0218543911. Hulle het ook nie op die oomblik voorraad van die BFG A/T'S nie, maar goeie pryse.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

Dankie Arno - sodra die rim storie uitgeklaar is, sal ek daai oproep maak.

My hart wil nog die 15'' hê, maar dit werk DUUR uit. :(

Sodra ek finaal terugvoer kry van die 15'', sal ek dan besluit of dit 15'' of 16'' gaan wees ....
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

.
Mountain Man
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 584
Joined: Mon Dec 17, 2007 9:04 pm
Town: South Africa
Vehicle: Land Cruiser 79 Series 4.5 EFi
Real Name: Craig
Location: Earth

Re: Tyre question

Post by Mountain Man »

ChrisF wrote:The Firestone and Goodyear AT tires "look" like road tires. I can not see how these can compete with more aggresive tread pattern tires on wet/muddy conditions ....

In fact even the Cooper ST tires "looks" like road tires.

The first one that "looks" the part is the BFG, and from there it is straight to the Mud tires.


PLEASE correct me, if you know of any other tires that compete with the BFG, both for road and off road use ...


went tire hunting during lunch time and then again after work .... man this is getting tiring ....
Tyres are one of thoes things that you are stuck with for a long time. Remember to purchase with your head and not your heart.
I have had all sorts of tyres but my last set were Cooper S/T. They were a tought tyre and I got over 90,000Km and there was about 3mm tread left when I changed them. However, they are not the best tyre in the wet.

i decided to try a different tyre to replace them. I settled for the Maxxis Bighorn which is a mud terrain tyre. They are good on the wet tar. I have used them on a few trails and they seem good as well. Time will tell as to the milage I get out of them. I know it will be less then the 90,000Km I got from the Coopers. They were at a good price 31'x10.5'x15" which is similar to a 265 x 75 x 15 were at a price of R1465.00 each fitted inc balancing ex alignment. Pretty good price I think. I think Super tyres are the agents for Maxxis.
Just because it says "4WD" doesn't make it an off-road vehicle.
User avatar
Maverick131
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 112
Joined: Wed Sep 22, 2010 8:36 am
Town: Pretoria
Vehicle: Hilux 3.0 D4D
Real Name: Jacus

Re: Tyre question

Post by Maverick131 »

Ek verstaan van die HiQ by Silverlakes dat die nuwe GY Wrangler AT/SA baie goeie band is. En ek is geneig om hom te glo as ek in die verkeer stop en sien hoe baie verskillende bakkies dié band ophet. Hy het kevlar in om hom te versterk - http://www.goodyear.eu/za_en/tires/wran ... tyrefinder" onclick="window.open(this.href);return false;. Prys kyk jy na so R1,250 per band 255/70R15. Moet hom nie verwar met die GY Wrangler HP nie - dis pad band.

Dan is daar die Michelin LTX/AT2 - het die LTX vervang wat ek kan sê baaaaie km lewer. My pa behoort meer as 120,000 km uit syne te kry. Hulle gedra hulle ook baie goed off-road. Egter effe duur....

Ek dink beide bg sal in modder so goed vertoon as Mud nie - maar dis hoekom hulle hom 'n Mud noem.
Life can be a tough journey - So drive a Hilux!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Tyre question

Post by ChrisF »

arnize2 wrote:Probeer Palm Tyres in Somerset-Wes. Tel. no. 0218543911. Hulle het ook nie op die oomblik voorraad van die BFG A/T'S nie, maar goeie pryse.
Arno DANKIE !!

Palm Tires was toe die ENIGSTE handelaar in die Wes Kaap met BFG bande ! (wel in 245/70-16)

Ek het baie plekke gebel, en dan elke keer ook gevra watter ander opsie hulle my kan bied. Die ander opsies was hoofsaaklik "pad bande", of duurder as die BFG.

So ek het toe Saterdag oggend daar n draai gaan maak.
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”