V8 vs v6

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
Remus
Newbie
Posts: 7
Joined: Sun May 14, 2017 1:37 am
Town: Groblersdal
Vehicle: Lumina
Real Name: Jan-Hendrik

V8 vs v6

Post by Remus »

More julle.

Wil iets uitvind. Kyk die 4.0 v6 is volop, so moet ek kyk na so bakkie of moet ek n eerder n lexus v8 oorweeg? Wil graag weet van betroubaarheid teenoor konsumpsie teenoor performance. Ek weet albei is nie lig op petrol nie, wat ek wil weet is vir die kompleet pakket wat jy uit albei kan kry watter een beter gaan wees. Ek ry meer teer as grondpad of offroad, maar ek wil n ding he wat dit kan doen, ek is op die plaas so partykeer moet mens maar op n snaakse plek ry sonder dat jy beplan vir dit.

En as jy n bakkie koop wat klaar n lexus in het waarna moet ek kyk? Ek is fine daarmee om die engine te trek en te kyk dat als reg is. Vertrou glad nie mense se vakmanskap nie. Wil net weet wat die normale probleem kinders is op die conversion en hoe groot storie dit is om uit te sorteer.
Dankie.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: V8 vs v6

Post by pietpetoors »

Ek sal eerder 'n 4l V6 suiwer van sy Ma vat as 'n 1Uz ombouing.
Krag verskil nie baie groot nie. Tussen 3 Uz en die V6 is daar darem al 'n genoeg verskil dat jy 2 keer kan dink.

Gaan kyk na die kraglewering van die verskillende Lexus V8's en as jy een met ombouing sien kyk eers of dit 1 UZ of 3UZ is.

Meganies dink ek grootste probleem is oorverhitting, die regte radiator is baie blangrik en as hy auto box het ook verkoeler vir auto box.
As hy manual box het is daar soms ouens wat bellhousings kraak en sukkel met die clutch.

Verder is die ouens se groot kopseer die management sisteem. Wonderlik as hy reg is, maar as hy nie is gaan jy 'n paar keer dorp toe en terug moet ry dat die spesialiste hom vir jou moet tune.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Oppies3800
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 20
Joined: Fri Apr 15, 2016 7:31 am
Town: Cape Town
Vehicle: Toyota Hilux SFA
Real Name: Andre

Re: V8 vs v6

Post by Oppies3800 »

As jy kyk na Lexus convertion moet jy ook kyk na diff ratios.

Sal die V6 vat
User avatar
mcw
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 805
Joined: Sat May 18, 2013 12:20 am
Town: krugersdorp
Vehicle: Prado 90 V6 3.4 Auto
Real Name: Martin
Club VHF Licence: X100

Re: V8 vs v6

Post by mcw »

V6 minder kopseer
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: V8 vs v6

Post by LouisZ »

Ek het my oog op 'n Lexus 4GR-FSE engine.... :subscribed:
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: V8 vs v6

Post by george »

LouisZ wrote: Thu May 18, 2017 10:38 pm Ek het my oog op 'n Lexus 4GR-FSE engine.... :subscribed:
Output is (149–158 kW; 200–212 hp) at 6,400 RPM and 24.78–26.5 kg·m (243–260 N·m; 179–192 lb·ft) at 3,800 RPM
My ou 3.4l V6 doen beter as dit.Wat mis ek?
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: V8 vs v6

Post by pietpetoors »

Dalk is hulle meer beskikbaar.
'n Gewone ou 3Rz se torque is 240 Nm x 4000 rpm, amper selle as 4Gr
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: V8 vs v6

Post by LouisZ »

4GR is net 'n 2.5lt. Kleiner enjin met goeie krag. Partesal makliker wees om te kry soos Pieter noem. :thumbup:
User avatar
GRWLR ZN
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 88
Joined: Sun Sep 18, 2016 3:25 pm
Town: Richards Bay
Vehicle: Toyota Hilux - Lexus V8
Real Name: Louis

Re: V8 vs v6

Post by GRWLR ZN »

Middag Remus,
Leer nou bietjie iets by iemand wat al die vrae wat jy vra, moes gevra het voor hy gekoop het.

Ek was eintlik opsoek na n' KZ, maar kom toe af op n' late '98 3000D double cab met 1UZ non VVti conversion. Manual 4x4 met 4.855 ratio diffs. (Was wel gese dat hy D4D box in het - moes beter gekyk het) :think:

Maak toe n' deal met die wete dat ek so bietjie werk hier en daar gaan he, niks te ernstig nie - drywers seat bietjie stukkend, kort goeie valet binne, een of twee krappies op die bakwerk ,kleinigeitjies jy weet.. ..... Oh donner, jy wil nie weet nie. Na my rit van Mpumalanga tot in KZN en tweede rat is "moeilik". Ek het n' voetstoots deal gemaak, so ek besluit toe om maar net die vorige einaar in te lig dat die box moeilikheid gee, iets waaroor hy natuurlik baie verbaas was. :acute:

Gelukkig is ek self n' grease monkey en pluk toe box uit en maak oop..... dit is nog die plain ou 3000D box, dieselfde wat in die 2.4 SFA's gebruik is.(Korreksie van die ooms af?) Die box is duidelik al tien plus keer oopgemaak, met die 5de rat retaining circlip MIA -die oorsaak van die moeilike 2de rat toe. Als was net nie waar dit moes wees nie.. Ek het op genade en engen toasted sarmies die 800+ km terug gemaak huis toe. terwyl ek toe nou besig is met die box en en en besluit ek toe om deur die die bedrading te gaan hier en daar en..... jip.... jy raai reg....scary scary goed... horror stories. Nerens sleaving nie, geen heat shrink of n' druppel solder waar dit meot wees nie.....so kiepie doen toe als oor...korrek soos dit moes wees .Bou mountings vir elektriese fan en konnekteer hom reg op, so ook die hooter en AC fan. Alles werk nou mooi. :thumbup:

Maar deur als, het daai 1 uz geloop dat dit bollie, gebrul en gegrom en idle doodstil op spitronics.

Ek soek nog steeds vir n' D4D drive train. Die D4D box kan die torque van die 1uz hanteer, so ook is die ratios van die diwwe bietjie laer en sodoende beter revs.

So, wat ek wil se is dit:
as jy n' conversion koop, maak seker dat dit deur iemand gedoen is wat weet. Check bedrading waar jy kan, vat hom vir n' spin en kyk dat die revs nie te hoog loop nie. +- 2300-2700 rpm teen 120km/h is n' decent ratio.

Of , kry n' stock standard V6 en gaan van daar af.... dit is naby, maar nogsteeds twee cylinders minder...

Sal ek weer n' conversion koop.... nee, maar ek sal self een doen..

Hoop die help
3UZ-BLOUES
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 15
Joined: Thu Dec 04, 2014 3:59 pm
Town: Stilbaai Wes Kaap
Vehicle: Hilux SFA 3UZ
Real Name: Hannes

Re: V8 vs v6

Post by 3UZ-BLOUES »

HI Louis,

Om jou te kwoteer "Maar deur als, het daai 1 uz geloop dat dit *a*, gebrul en gegrom en idle doodstil op spitronics."

Watter "unit" van Spitronics het jy gebruik?

Dki
User avatar
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2175
Joined: Tue Feb 05, 2008 1:51 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996
Real Name: Louis
Location: Pretoria, Centurion

Re: V8 vs v6

Post by LouisZ »

Hannes kry 'n pre wired 1UZ of 3UZ met die oorspronklike ECu. Baie van die nuwer engins met VVti hou nie van die aftermarket Ecu's nie.

Die ouer 1UZ sonder VVti loop baie goed met die Splitronics, maar die reeks engins word skaars en parte ook.
User avatar
GRWLR ZN
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 88
Joined: Sun Sep 18, 2016 3:25 pm
Town: Richards Bay
Vehicle: Toyota Hilux - Lexus V8
Real Name: Louis

Re: V8 vs v6

Post by GRWLR ZN »

Goeie more,

3UZ-BLOUES - hy loop op die Titan, V2.2, Advance setting.

Volgens die vorige eienaar is die heads ge flow en cams gedoen, vandaar die rede vir die advance setting.

:thumbup:
User avatar
GRWLR ZN
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 88
Joined: Sun Sep 18, 2016 3:25 pm
Town: Richards Bay
Vehicle: Toyota Hilux - Lexus V8
Real Name: Louis

Re: V8 vs v6

Post by GRWLR ZN »

LouisZ wrote: Fri Jun 16, 2017 10:50 am Hannes kry 'n pre wired 1UZ of 3UZ met die oorspronklike ECu. Baie van die nuwer engins met VVti hou nie van die aftermarket Ecu's nie.

Die ouer 1UZ sonder VVti loop baie goed met die Splitronics, maar die reeks engins word skaars en parte ook.
My naamsgenoot is reg, gaan vir nuwer model UZ. Die non VVTi UZ's se parte raak skaars.
gtr
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 27
Joined: Wed Dec 01, 2010 7:25 am
Town: midrand
Vehicle: hilux 3.0 diesel
Real Name: Gerhard

Re: V8 vs v6

Post by gtr »

Ek gaan vir n 4.0

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

User avatar
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3125
Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Real Name: Stefan
Club VHF Licence: X107

Re: V8 vs v6

Post by Stef »

Het self 2 vriende met Lexus's in SFA's....
Mountings belangrik, en moet reguit wees, Fana se custom bellhousing, die groot D4D clutch, ordentlike radiator, groter sump sodat hy meer olie vat(help met hitte)
Viscus fan (het eers elektries gehad) en OEM ECU as j kan.

VVTI kan op spitronics loop maar daar is min ouens wat weet hoe.

Sou ook se vat die V6, daai goed met 'n chip in is woes kwaad en sal die V8 'n "run for it's money" gee
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”