Naand sê menere. Jis kan myself nou nie inhou nie so ek moet nou vertel. Ek het my bakkie se uitlaatstelsel einteindelik vervang met 'n free flow box en 2.5" pyp. Die oorspronklike pyp tussen knuckle flance en box was maar 54 cm so toe vervang met 2.5" pyp met 2.5" free flow box. Wat 'n reuse verskil tussen krag en brandstof verbuik. Kry vir die eerste keer met alle veranderinge oor die 9 km/l. Miskien wys dit nie op die dyno so erg nie maar ek dink persoonlik dit maak 'n groot verskil op die lewering veral as daar al modifications op die 2.5 d4d al gedoen is. Myne het Kosie Swanepoel gedoen. Is gechip (uni-chip) en front mount intercooler. Die buig agter turbo self gedoen. 3" pyp gevat en laat buig. En hy loop !! Nie skaam nie. Ek persoonlik dink hul choke die bakkies bitter baie. Die dreuning het klein bietjie verander maar dit raas glad nie. Inteendeel as jy in bakkie sit hoor jy nie die verandering nie. Net as jy agter bakkie staan. Turbo fluitgeluid.
Volgende is die snorkel. Mmm
2.5 D4D oorspronklike uitlaatstelsel choke motor!!
- jacovisagie
- High Range 4WD
- Posts: 48
- Joined: Wed May 16, 2012 8:23 pm
- Town: Calvinia
- Vehicle: Toyota Hilux 2.5 d4d 4x4 intercooled & Chipped
- Real Name: Jaco
- Location: Calvinia
- 4x4BEES
- Monster Truck
- Posts: 3447
- Joined: Wed Nov 20, 2013 10:13 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: Hilux 4.0V6
- Real Name: Kevin
Re: 2.5 D4D oorspronklike uitlaatstelsel choke motor!!
Lekker was nog nooit sleg nie.
Bly om te hoor dis die moeite werd vir jou gewees
Bly om te hoor dis die moeite werd vir jou gewees
- pietpetoors
- Moderator
- Posts: 10649
- Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
- Town: Langebaan
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
- Real Name: Pieter
- Club VHF Licence: X27
- Contact:
Re: 2.5 D4D oorspronklike uitlaatstelsel choke motor!!
Dis nou goeie nuus.
Ja, kyk wat se reuse verskil maak daai nuwe downpipe wat Francois (4xLUX) vir die KZ-TE ook bou.
Ja, kyk wat se reuse verskil maak daai nuwe downpipe wat Francois (4xLUX) vir die KZ-TE ook bou.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
- ChrisF
- Top Web Wheeler
- Posts: 8188
- Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
- Town: inniedorp
- Vehicle: Toy
- Real Name: Chris
Re: 2.5 D4D oorspronklike uitlaatstelsel choke motor!!
Hoppy het die agterste box vir my vervang met n freeflow. Niks pypwerk nie.
WOW !!!! wat n verskil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kry vroer lewe .... hou langer aan rev ....
nee wat, daai factory box moet WEG :)
WOW !!!! wat n verskil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kry vroer lewe .... hou langer aan rev ....
nee wat, daai factory box moet WEG :)
- pietpetoors
- Moderator
- Posts: 10649
- Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
- Town: Langebaan
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
- Real Name: Pieter
- Club VHF Licence: X27
- Contact:
Re: 2.5 D4D oorspronklike uitlaatstelsel choke motor!!
So eendag as jy verveeld is doen jy die downpipe ?
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots