KZTE intercooler -idee

Discuss modifications on your late 1998 to 2005 IFS Hilux here.
Post Reply
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

KZTE intercooler -idee

Post by WESKUSKLONG »

Ek het so pas vir Witmossel n intercooler in gebou . Dit is n SAC intercooler wat hulle gewoonlik in die "sump guard " inbou wat glad nie sin maak nie maar dis net my 2c.

Ek het die bends op die intercooler af gesny en gedraai en weer gesweis sodat dit mooi pas waar ek dit toe voor die verkoeler gemonteerd het. Het ook n fan agter die cooler in gesit vir beter lug vloei wanneer low range is .

Nou is my vraag aan almal.
Ek wil n water verkoeler voor die intercooler installeer met n pompie wat die water sirkuleer. Let wel dit is helemaal op sy eie en het niks met nie engin se verkoeling te doen nie.
Dink julle dit gaan n verskil maak of mors ek my tyd?

n Paar fotos net om jullie n beter innig te gee.
Attachments
IMG_2369.JPG
IMG_2370.JPG
IMG_2373.JPG
IMG_2372.JPG
IMG_2385.JPG
User avatar
Bakkieman
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 30
Joined: Thu May 28, 2015 8:46 am
Town: Aggeneys
Vehicle: Opel Corsa. 2002 KZ-TE D/C 4x4(stock)
Real Name: Pieter
Location: Aggeneys Noord Kaap

Re: KZTE intercooler -idee

Post by Bakkieman »

Hi. Ek dink die intercooler lyk goed daar en sal lekker werk. Wat is die doel van die water verkoeller?
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: KZTE intercooler -idee

Post by WESKUSKLONG »

Bakkieman wrote:Hi. Ek dink die intercooler lyk goed daar en sal lekker werk. Wat is die doel van die water verkoeller?
Die idee is om die intercooler nog meer af te koel maar is nog nie seker of dit gaan werk nie .
User avatar
JohanW
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 477
Joined: Sat Nov 17, 2012 9:56 pm
Town: Strand
Vehicle: 2014 Land Cruiser 76 V8
Real Name: Johan

Re: KZTE intercooler -idee

Post by JohanW »

Ek dink die waterverkoeler gaan die intercooler negatief ipv positief beinvloed. Dit neem dan mos lugvloei weg van die intercooler. Praat met Hoppy oor water/methanol injection as jy groot performance gains soek. Anders sal 'n klein pompie met water wat op die intercooler gespuit word ook meer help.

Die ouens wat dyno maak die verkoeler en intercooler nat terwyl hulle dyno.
User avatar
Bakkieman
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 30
Joined: Thu May 28, 2015 8:46 am
Town: Aggeneys
Vehicle: Opel Corsa. 2002 KZ-TE D/C 4x4(stock)
Real Name: Pieter
Location: Aggeneys Noord Kaap

Re: KZTE intercooler -idee

Post by Bakkieman »

Ek werk op grondverkuiwings masjiene, en my ondervinding is dat n nat radiator/cooler baie vinniger met stof op pak, veral waar baie sand/stof betrokke is. Ek sal dit nie op my eie voertuig doen nie. Water/meth is goed, maar gewoonlik gebruik die ouens dit as hulle die boost veilig will opstoot. Ek dink die beste sal maar wees om die cooler net so te los. Dan is daar niks ekstra wat met die lugvloei kan lol nie en dan is daar minder parte ens. Wat kan breek.
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: KZTE intercooler -idee

Post by WESKUSKLONG »

Dankie vir die raad ek gaan dit probeer en sien wat gebeur en dan sal ek laat weet.
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: KZTE intercooler -idee

Post by WESKUSKLONG »

Ek het toe n paar toetse gedoen en temprature geneem en die uitkoms is dat die water verkoeler wel n verskil maak maar dit is nie die moetie werd nie .
Ek het ook met Turbos direct gepraat wat baie te doen het met intercoolers en volgens hulle is die intercooler groot genoeg om nie die water verkoeler op te sit nie. Sou dit n klein intercooler gewees het sal dit baie doeltreffend wees.
Post Reply

Return to “Late 1998 to 2005 (Gen 5 aka IFS Hilux)”