Valve caps on wheels

You can ask your Fortuner related questions here. Also feel free to show us the modifications you did on your vehicle.
Post Reply
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Valve caps on wheels

Post by Rianc »

Julle ouens praat en raas oor road rage! Ek ervaar dit ook! Maar dit maak my absoluut de blki#$% in om elke week of twee valve caps te koop! Ek hou dit maar op vir stof en sand en die elemente maar die goed verdwyn! Ek moet maar sekere teruggaan na die staal caps wat jy met 'n torque rencf vasdraai.

Of het julle ander idees??
User avatar
Toppie4x4
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 836
Joined: Sat Apr 06, 2013 3:38 pm
Town: Centurion
Vehicle: Hilux 4.0 V6 DC 4x4
Real Name: Andre

Re: Valve caps on wheels

Post by Toppie4x4 »

Het eenkeer alluminium valve caps op die platkar gesit toe ons twee jaar in Ballito gebly het. ............kon dit nie afkry nie en moes die valves vervang. Die alluminium en geelkoper het nie geakodeer nie. Blykbaar word die buisie spesiale ghries nie verniet saam met die valve caps verkoop nie. :roll:
User avatar
Bushwacker
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2718
Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
Town: Vryheid Natal
Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
Real Name: Piet

Re: Valve caps on wheels

Post by Bushwacker »

Toppie4x4 wrote:alluminium valve caps
Hulle treads is te lank en draai dan vas op die valve se skouer voor dit by die rubber o-ring kom. As jy hom korter maak werk dit goed :thumbup:
User avatar
louis fourie
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1767
Joined: Tue Dec 30, 2008 3:17 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2003 Hilux Raider Facelift D/C 3.0 KZTE
Real Name: Louis
Club VHF Licence: X101

Re: Valve caps on wheels

Post by louis fourie »

Ek koop 4x4Direct se valve caps. Hulle werk sommer bakgat en ek ry 'n paar ekstra saam wat ek so nou en dan weggee. Hulle is goedkoop genoeg.

Sent from my IdeaTab S6000-H using Tapatalk
Last edited by louis fourie on Sun Jul 06, 2014 10:51 pm, edited 1 time in total.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Valve caps on wheels

Post by pietpetoors »

Ek verkies ook die staal (eintlik brass wat geplateer is) valve caps want die goed verloor nooit nie.
Ek maak egter 'n punt daarvan om die valve caps self af te draai en terug te draai wanneer ek wiele pomp (wat ek gewoonlik ook self doen), want as die joggie dit een keer gedoen het draai hy hulle nie mooi vas nie en dan is die goed weg.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Post Reply

Return to “Toyota Fortuner 4x4 Forum”