Raad oor bande

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
Rigger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 188
Joined: Mon Dec 07, 2015 1:03 pm
Town: George
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 S/C 4x4
Real Name: Martiens

Raad oor bande

Post by Rigger »

So manne dis tyd dat ek bande moet vervang op my 2011 3.0 S/C. Ek het die bakkie gekoop met BF Muds KM2 31/10.5/R15 op en hulle het nou 70 000km gedoen en is opad uit. Ek is nie mal oor die geraas wat hulle maak op die teer nie so ek gaan nie weer van hulle opsit nie en hulle is bietjie duur.

Ek het n prys gekry op All Terrains KO2 selfde grootte vir +-R3200 n band kan nie presies onthou nie. Watse ander bande is daar om in ag te neem? Ek ry omtrent 40% grond pad en op die plaas so 'n harde band wat klippe kan hanteer is 'n moet.

Ook nog 'n vraag, bly ek by daai grootte bande of sal dit goedkoper wees om terug te gaan na die oorspronklike groote van (as ek reg kan onthou) 255/75R15. Ek beantwoord nou eintlik my eie vraag deur om te se ek wil nie grootte verander nie want die spaarwiel is ook 31/10.5R15 en is splinter nuut so ek gaan nie spaar as ek nou 5 nuwe bande moet koop nie.

Nie te min, ek hoor graag wat julle manne se en sal raad waardeer
User avatar
rood
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 379
Joined: Sat Nov 14, 2009 5:52 pm
Town: Polokwane
Vehicle: 4LT V6 Prado 120, 3L Extra cab D4d 4x4, Suzuki SJ413
Real Name: rood
Location: Polokwane

Re: Raad oor bande

Post by rood »

Kyk na Cooper ST maxx


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Rigger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 188
Joined: Mon Dec 07, 2015 1:03 pm
Town: George
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 S/C 4x4
Real Name: Martiens

Re: Raad oor bande

Post by Rigger »

Dankie Rood, gaan dan 'n kwotasie kry op hulle ook
User avatar
Cheetah Drakie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 150
Joined: Thu Feb 03, 2011 11:50 am
Town: Nelspruit
Vehicle: Toyota Hilux 2.7i
Real Name: Peter
Location: Nelspruit

Re: Raad oor bande

Post by Cheetah Drakie »

I am replacing my BF AT's 31 X 10.5 R15 tyres with the General Grabber 265/65/R15

At R1650 fitted per tyre it is simply too good to ignore! At almost double the price the BF's are just too over priced.
This is the first time I am moving away from BF's since I bought my 2.7 in 2005
User avatar
Cheetah Drakie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 150
Joined: Thu Feb 03, 2011 11:50 am
Town: Nelspruit
Vehicle: Toyota Hilux 2.7i
Real Name: Peter
Location: Nelspruit

Re: Raad oor bande

Post by Cheetah Drakie »

I also looked at the Pirelli Scorpions which were just slightly more, but it appears as if the Grabber is a better buy.
User avatar
FIRSTGEER
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1536
Joined: Thu Sep 30, 2010 6:00 am
Town: King WilliamsTown
Vehicle: 2,5 D4D Singlr Cab 4X4 Full OME suspension. snorkel.GMA aftermarket bullbar.
Real Name: Tony Geer
Club VHF Licence: HC 109

Re: Raad oor bande

Post by FIRSTGEER »

I am also running on General Grabbers and currently have done about 60k with them with a possible 10 to 12 safe usable tread left.Great value for money.
Image
User avatar
Rigger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 188
Joined: Mon Dec 07, 2015 1:03 pm
Town: George
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 S/C 4x4
Real Name: Martiens

Re: Raad oor bande

Post by Rigger »

Thats great. How are they off road as i travel quite a lot on gravel roads?
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: Raad oor bande

Post by Kagiso »

Ek het meer as 300,000 Km gedoen op Bridgestone Dueller A/T [604] (Darem met verskillende stelle en op verskillende voertuie.. [net EEN band gesny en dit was my eie skuld .. nie gekyk waar ek ry, nie die sononder sit en bekyk]
Ek is juis nou self weer op soek na nuwe bande vir iNyathi .. en ek sal toe -oog weer Duellers opsit. Maar teen die prys verskil sal ek rerrag die General Grabber opsit [en ek doen BAIE off-road met ons Uitreike deur Botswana, Richtersveldt< Limpopo en deesdae Mozambiek ook]
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Rigger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 188
Joined: Mon Dec 07, 2015 1:03 pm
Town: George
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 S/C 4x4
Real Name: Martiens

Re: Raad oor bande

Post by Rigger »

My opinie oor Duellers is nie te roos kleurig nie. Ek sal nie hulle op my bakkie sit as ek dit verniet kry nie. Hulle op n Cruiser S/C gehad en my pa op sy Ford F250 en net probleme gehad. Een band se sidewall het af gekom na 13000km
User avatar
FIRSTGEER
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1536
Joined: Thu Sep 30, 2010 6:00 am
Town: King WilliamsTown
Vehicle: 2,5 D4D Singlr Cab 4X4 Full OME suspension. snorkel.GMA aftermarket bullbar.
Real Name: Tony Geer
Club VHF Licence: HC 109

Re: Raad oor bande

Post by FIRSTGEER »

I have travelled approx 60 % on tar ,about 30 % on gravel roads and the balance in the bush.The tyres are very quiet on the tar and I am very happy with their wet road handling as well as their dirt road performance.
At about 10k ,I cut the side wall on the tyre whilst reversing into a clients yard in the Transkei.I suspect a sharp bone or spike laying among the garbage in the yard was the culprit. I am certain this damage would have happened to any other brand of tyre as well. I had a gaiter fitted and moved the tyre to the back and ,I must admit,I was worriedabout the tyre for some time,but I have since travelled about 50k on the tyre and have rotated the tyres every 10k and cannot tell which wheel has the damaged tyre.

I am certain I still have a safe 10 to 15 k off mileage left on the tyres.
Image
petri oosthuizen
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 177
Joined: Fri Apr 24, 2009 12:35 pm
Town: bethlehem
Vehicle: 98 Nissan Patrol GRX, 1996 Hilux 2,4 D S/Cab SFA, 2007 Merc CL 500
Real Name: petri

Re: Raad oor bande

Post by petri oosthuizen »

Rigger wrote:So manne dis tyd dat ek bande moet vervang op my 2011 3.0 S/C. Ek het die bakkie gekoop met BF Muds KM2 31/10.5/R15 op en hulle het nou 70 000km gedoen en is opad uit. Ek is nie mal oor die geraas wat hulle maak op die teer nie so ek gaan nie weer van hulle opsit nie en hulle is bietjie duur.

Ek het n prys gekry op All Terrains KO2 selfde grootte vir +-R3200 n band kan nie presies onthou nie. Watse ander bande is daar om in ag te neem? Ek ry omtrent 40% grond pad en op die plaas so 'n harde band wat klippe kan hanteer is 'n moet.

Ook nog 'n vraag, bly ek by daai grootte bande of sal dit goedkoper wees om terug te gaan na die oorspronklike groote van (as ek reg kan onthou) 255/75R15. Ek beantwoord nou eintlik my eie vraag deur om te se ek wil nie grootte verander nie want die spaarwiel is ook 31/10.5R15 en is splinter nuut so ek gaan nie spaar as ek nou 5 nuwe bande moet koop nie.

Nie te min, ek hoor graag wat julle manne se en sal raad waardeer
Rigger, ek het Cooper AT3 's op my Cruiser GX gehad, en was BAIE spyt. Die goed speel rond op die pad.

Voor dit het ek Grabbers op 'n Cruiser V6DC gehad, en was BAIE BAIE impressed met hulle. Dalk bietjie sagte sidewall, maar unbelievable grip in die modder gehad en op nat teer.

Op 'n vorige kar van my, Cruiser Troopy, het ek Hankook MT's op gehad - baie stil vir die tipe thread, ook nicebande gewees.

Maar die Grabber is 'n BAIE nice tyre, en hulle grip ongelooflik - ek weet nie hoekom nie, maar hulle doen!!
" Fear?? Looking over at Joe Louis' Corner, and knowing Joe wants to go home early tonight"...….Max Baer
User avatar
Rigger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 188
Joined: Mon Dec 07, 2015 1:03 pm
Town: George
Vehicle: Toyota Hilux 3.0 S/C 4x4
Real Name: Martiens

Re: Raad oor bande

Post by Rigger »

Dankie vir die raad Petri. Ek het toe maar vas getrap en BF A/T KO2 op gesit. Ek ry meestal slegte grondpaaie en het juis op die bf besluit vir sy aggresiewe sidewall en die "rock ejecters" (sulke klein driehoekies tussen die tread).
User avatar
GRWLR ZN
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 88
Joined: Sun Sep 18, 2016 3:25 pm
Town: Richards Bay
Vehicle: Toyota Hilux - Lexus V8
Real Name: Louis

Re: Raad oor bande

Post by GRWLR ZN »

The General Grabbers are excellent.
We mine the sand dunes and they use those on the company 4x4's.
It is amazing how well they perform in loose sand.
User avatar
Dirka
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 212
Joined: Tue Jul 07, 2015 2:16 pm
Town: Doornpoort Pretoria
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4X4 Auto DC
Real Name: Dirk

Re: Raad oor bande

Post by Dirka »

The Grabbers very good, affordable tyres.
They won the WegRy/ Go Magazine Dec 2014 tyre contest.
Excellent article..worth the read. I place the link here.
(Taken from the 4x4 Community Forum)
Article in Afrikaans, 5.7Mb

http://www.4x4community.co.za/forum/att ... 1416895502" onclick="window.open(this.href);return false;
I got arrested for driving naked. I guess I shouldn’t have put four wheels, an engine, and a steering wheel on my bathtub.
I’m a do-it-yourself kind of lover.
” ― J. Kintz
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: Raad oor bande

Post by Haboob »

Go Grabber for good value.
I put on a set of Dunlop and went slightly smaller to be the same size as off-road caravan.
Improved my cosumption figures nicely.
Dulop were improvement of my previous set -Coopers AT Tyres which chipped badly on rocks off-road. Three also perished with side-wall cuts on a single trip. Two 20 kms apart.
No complaint with the Dunlops, which I got at a good price. Hard type of tyre, so should give good milage. Heard complaints about them being slippery in the wet when tread is warn down, but then would'ent anything be?
I could have purchased the grabbers, but got Dunlop at a better price. I needed to replace 6 tyres to keep everything the same.
Good luck with your decision.
Image
HABOOB means "Dust Storm"
chopper

Re: Raad oor bande

Post by chopper »

Haven't been able to access Grabbers at my favourite wheels place in Klerksdorp for several weeks now - looking for 4 x 245 x 70 x 16s
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Raad oor bande

Post by Family_Dog »

Thinus, I gather you tried Juan or Chris at Champion in Stilfontein?


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
chopper

Re: Raad oor bande

Post by chopper »

Eric
Thank you - I will definately try them as well!
chopper

Re: Raad oor bande

Post by chopper »

Eric
Thank you - Chris came to my rescue :thumbup:
Getting a set of ATs at R1495.00 incl/tyre - excellent price I think?
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Raad oor bande

Post by Family_Dog »

Their prices are good, you won't find much better elsewhere.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
Dadz Toy
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 243
Joined: Sat May 14, 2016 2:45 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 95 Series Prado - Diesel Dog
Real Name: Richard
Club VHF Licence: HC 286

Re: Raad oor bande

Post by Dadz Toy »

I love my Hercules Muds.
Now I've gone Muds I'll never go back to AT's

Rich :cooldude:
Rich :cooldude:
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”