Kampering Mabua hek

Post Reply
LOLIGO
Newbie
Posts: 1
Joined: Sun Jul 11, 2010 3:01 pm
Town: Graaff-Reinet
Vehicle: Hi Lux 3.0 4x4
Real Name: Jan

Kampering Mabua hek

Post by LOLIGO »

Ons kan plek kry by die kamp by die hek. Kan iemand my met die volgende help asb.

Watter geriewe is daar by die kamp tov toilet en storte ?

Hoe ver is dit na die panne vanaf die hek ?

Hoeveel ander kapeer plekke is daar by die hek ?

Dankie,

Jan
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kampering Mabua hek

Post by OOOOMS »

Hi Jan welkom :thumbup:

Hoeveel plek het julle?
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Kampering Mabua hek

Post by Mud Dog »

Hallo en welkom Jan! :thumbup:

Ken die plek nie so kannie help nie, maar van die ouens hier berhoort iemand te weet. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Jaco Versfeld
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 803
Joined: Tue Oct 14, 2008 2:56 pm
Town: Western Cape
Vehicle: Moms Taxi, 2001 Prado (The Barbie Cruiser)) Sold - Mufasa: '86 Hilux DC 4Y EFI
Real Name: Jaco
Club VHF Licence: X69
Location: Fairland
Contact:

Re: Kampering Mabua hek

Post by Jaco Versfeld »

Was laas jaar in Mabua.

Die ander kampe, nie by die hek nie, is baie basies. Sommige het storte (so 'n oop kraal affere), en almal het toilette - meestal long drops, party het 'n dak op.

Die kamp by die hek ken ek nie so goed nie - toe ons daar verby gery het, het dit meer luuks gelyk - maar jammer, kan jou nie daarmee help nie.

Daar is omtrent twee kampe per pan. Kan nie onthou of die kamp by die hek naby 'n pan is nie, maar die naaste ander pan is seker so 15 minute se ry weg.

Mabua is 'n groot plek, en ons het omtrent 'n halwe dag van ons pan gery na een van die verste panne van ons af.

Dit is regtig 'n great plek, en die basiese komposisie van die kampe dra by tot die atmosfeer.

Dit was die meeste roofvoels wat ek nog in my lewe gesien het - en seker die bangste wat ek nog was - om net 'n stuk seil tussen jou en die koning van die diere te he...

Ek kan nie wag om weer te gaan nie


Hoop iemand met meer inligting oor die spesifieke kamp kan meer inligting gee - anders probeer die 4x4community.
Post Reply

Return to “Botswana”