Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Here you can recommend establishments that offer good service at reasonable prices .......and in addition you can recommend things to do in an area both locally and neighboring countries ......
Post Reply
User avatar
Mossienel
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 257
Joined: Mon Jul 22, 2013 4:43 pm
Town: Paarl
Vehicle: Hilux 2011 2.5d4d DC 4x4
Real Name: Louis
Location: Paarl en Saudi Arabia

Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by Mossienel »

Miskien is daar iemand hier op die forum wat my dalk help. My skoon suster en die Engels man kom die Einde Feb Suid Afrika. Ons beoog om hulle bietjie weskus toe te vat vir 'n paar dae. Ons gaan 5 volwassenes en twee kinder onder 4jaar oud wees. Die plekke waarna ons kyk is Langebaan, Paternoster, Jacobsbaai of daai area. Weet iemand dalk van 'n plek waar ons die see kan sien en almal onder eendak kan bly, kuier en braai.

Ons het gekyk op lekkerslaap en ander website maar die meeste van die plekke vat net 4 mense en die groter plekke is vol bespreek.

Enige hulp sal waardeer word.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by ChrisF »

Paternoster het n KLOMP huur plekke !!!!

http://www.stayinpaternoster.co.za/



Ons het so paar weke terug die area deurgery.

Langebaan .... ek onthou dit as n kusdorpie en hou nie van die moderne komersiele vakansie bestemming nie .... maar ja, dit bied beslis meer vir die familie wat kinders het.


Paternoster het my beslis beïndruk.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by pietpetoors »

Kyk ook na Swartriet net buite Jacobsbaai.
Is weg van die dorp en reg langs die see.

http://www.swartriet.com/
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by Niel »

Kyk ook na Jacobsbaai. Ek weet daar is huise te huur.
Tenk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 240
Joined: Sat Dec 01, 2012 8:34 pm
Town: Hilux Country
Vehicle: 07 hilux dc 4L v6 manuel, alu canopy, rock/s, full ome sport, Hoppy s/s custom exhaust, 33 grabber muds, compressor, exstra 80L f/t, dual battery,body lift,redpepper bumper,custom sound with sub,afternarket touchscreen entertain unit, dynoteck chip 188kw
Real Name: Pierre
Location: Brackenfell

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by Tenk »

Halo Mossienel, as jy Jacobsbaai inkom en jy ry reguit na die baai toe kry jy n mooi dubelverdieping huis op linkerkant wat oor baai uitkyk en steve se restaurant aan die oorkant. Die plek het onder twee groot dubele kamers met ensuite bo is ses bedens met twee aparte kamers die plek kan 14 mense akomodeer. Daar is n binne braai bo waar julle lekker sal kuier met een van die beste uitsigte in Jacobsbaai, en onder is ook n baie lekker binne braai, so weer maak nie saak nie jy is altyd uitgesort daar. Die plek word baie mooi skoon gehou en het alles wat jy nodig mag he dstv.bedegoed ens. Ek het hulle kontak besonderhede verloor, die eienaar is n vet van jhb (JJ Kroon), maar jy kan kontak maak op lekkerslaap die plek se naam is "die kroon". Hoop jy kom reg, sal die plek hoogs aanbeveel vir enige iemand. Moet hom net nie paasnaweek ook vat nie, ek wil graag dan gaan, God wil.
User avatar
Mossienel
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 257
Joined: Mon Jul 22, 2013 4:43 pm
Town: Paarl
Vehicle: Hilux 2011 2.5d4d DC 4x4
Real Name: Louis
Location: Paarl en Saudi Arabia

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by Mossienel »

Dankie vir die trugvoer. Ons het 'n lekker huis in Paternoster gekry.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Selfsorg Verblryf in Weskus 1 -4 Maart

Post by ChrisF »

Geniet :)
Post Reply

Return to “Recommended accommodation and camping”