TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post Reply
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by Kagiso »

REG MANNE: Eerste een is gereel .. ons moes bikki 'juggle' met die datums [want ek is mos baie weg op die Uitreike ..] en di eeen is al wat sin maak:
[Om jou naam by die lys te voeg: Sit bloot op n nuwe pos jou naam en Forum naam, ek sal dit dan na hierdie pos terug "copy" - Sodoende hoef jy nie die heeeeel draad deur te lees om te sien WANNEER en WAAR dit is en WIE almal gaan bywoon, nie.]

18 April 2015 TURBO Inligtingsdag - 08:30 for 09:00

Unit 6, Solo Park, 5 Edward Avenue,
Hennopspark ext. 3 ,
Centurion ,
Phone: 012 653 7507

Kry die PADKAART op hulle webblad: http://www.turboworks.co.za/" onclick="window.open(this.href);return false;

Myself :cooldude: Oompie Mac
Johannes aka JAANS
Louis Fourie
Jacques T
Pieter 'Grobbepj'
Hennie "Dowe Koos"
Niklaasie 'Nico'
Reinhart
Johan Havenga
Kevin
KOBUSL\
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by Kagiso »

CONFIRMED / BEVESTIG: Daar gaan ook 'n klein uitstalling van LED / HID Ligte wees, met Vraag & Antwoord tyd bygewerk vir 18 April..

Kom nou kan julle Petrol drinkers ook maar kom al het julle nie Turbo nodig nie :woo:

Kom al is dit sommer vir die kuier en braai :celebrate:
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by Kagiso »

REMINDER / ONTHOU / DON'T FORGET / MOENIE VERGEET NIE /

REG MANNE: Eerste een is gereel .. ons moes bikki 'juggle' met die datums [want ek is mos baie weg op die Uitreike ..] en die een is al wat sin maak:
Om jou naam by die lys te voeg: Sit bloot op n nuwe pos jou naam en Forum naam, ek sal dit dan na hierdie pos terug "copy" - Sodoende hoef jy nie die heeeeel draad deur te lees om te sien WANNEER en WAAR dit is en WIE almal gaan bywoon, nie

(for ENGLISH .. copy & paste this to Google Translate please. :idea: )

18 April 2015 TURBO Inligtingsdag - 08:30 for 09:00

Unit 6, Solo Park, 5 Edward Avenue,

Hennopspark ext. 3 ,
Centurion ,
Phone: 012 653 7507

Kry die PADKAART op hulle webblad: http://www.turboworks.co.za/" onclick="window.open(this.href);return false;
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Jaans
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 504
Joined: Sun Nov 21, 2010 4:39 pm
Town: Benoni
Vehicle: 2005 4L V6 DC Hilux; Pajero Sport 2.5 4x4 M/T
Real Name: Johannes

Re: TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by Jaans »

Ek gaan die een moet mis ek sit weer oorsee.
1 Kor 1:18 " Die boodskap van die kruis van Christus is wel onsin vir die wat verlore gaan, maar vir ons wat gered word, is dit die krag van God."
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by Kagiso »

:eh: :blackeye: :cry: agggg bummer.. Jammer Jaans -- Hou 31 Mei oop vir die DYNO dag
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
grobbepj
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1049
Joined: Tue May 14, 2013 10:39 am
Town: Alberton
Vehicle: Hilux legend 35 4x4 3.0kzte D/C
Real Name: Pieter

Re: TURBO Inligtingsdag / Info Day 18 APRIL

Post by grobbepj »

Ek gaan ok die een mis. Jammer. Ekt nie die draad gevolg. Ek gaan saam die andee lede rhino park se roete doen. Ek het van skool af die probleem gehad waar ek eerder speel as leer [POUTING FACE]

Sal dagboek probeer oophou vd dyno dag.
Post Reply

Return to “Gauteng”