KEW 5000 winch

What Recovery Equipment do you use.
Post Reply
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

Na die back yard playing het die winch se coupling gebreek.(1 recovery). Ek het toe besluit om self n coupling uit staal te draai.
Die naweek by klein letaba was ñ goeie tyd om hom te toets aangesien altwee nawe op die grond gelê het. Ek weet die ideale winch is n 7000 of hoër, maar met die spasie in die bamper is die 5000 al wat gepas het. Hy het die trok oor n meter deur die modder en water getrek tot op vaste grond.
Vir n 5000lbs winch dink ek dit is baie goed nadat ek die coupling verander het na staal.
Ek weet jy kan nie die rook terug sit in die motor nie, maar ek glo ook nie n mens sal veel erger recovery doen nie, as wat die winch al klaar deur was.
One life, one dream, one toyota
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: KEW 5000 winch

Post by Mud Dog »

Nico, watse coupling was dit? .... en as dit nie van tevore uit staal gemaak is, waarvan was dit dan gemaak? (Miskien 'n pic of twee?)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

Die ou coupling is van n tipe aluminum gemaak. Ek het een gemaak van mildsteel. Die coupling sit binne in die drom hy maak eers die briek oop voor hy die drom draai. Vir een keer se recovery en 2 keer se kabel oprol het die ou coupling baie verweer. Ek sal probeer om more foto's van die ou coupling te laai.
One life, one dream, one toyota
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: KEW 5000 winch

Post by Mud Dog »

Dankie, man! ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Bulletjie-3
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 837
Joined: Sat Oct 16, 2010 11:00 pm
Town: Centurion
Vehicle: Hilux Raider SFA met 7M-GE engine
Real Name: Everdt

Re: KEW 5000 winch

Post by Bulletjie-3 »

Hi Nico, dra jy enige verdere kennis van die KEW winches. Na ek so maand en n half gelede email Japan toe gestuur het nog nie antwoord gekry nie (miskien nog oppad). Is dit a heavy duty winch ? Het blykbaar nie fieldcoils nie maar magnete, maak dit hom sterker ? Ek het die 8 000 sonder die handbriek - onder las rol hy baie stadig af, ervaar jy dieselfde ?
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

hoop die foto's is groot genoeg.

Image
Image
One life, one dream, one toyota
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

Bulletjie-3 wrote:Hi Nico, dra jy enige verdere kennis van die KEW winches. Na ek so maand en n half gelede email Japan toe gestuur het nog nie antwoord gekry nie (miskien nog oppad). Is dit a heavy duty winch ? Het blykbaar nie fieldcoils nie maar magnete, maak dit hom sterker ? Ek het die 8 000 sonder die handbriek - onder las rol hy baie stadig af, ervaar jy dieselfde ?
Everdt, die 8000 se hy kan omternt 3400kg trek. Hoe grooter die getal hoe grooter gewig kan hy trek. Ek glo die opset behoort die selfde te wees tussen die winches so jy sal n clutch he om hom afte rol en dan ook oprol/afrol funksie. hy het n meganiese briek wat veerbelaaiis wat eers losmaak voordat die drom begin opwen.
Hoop dit sal jou help
One life, one dream, one toyota
Bulletjie-3
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 837
Joined: Sat Oct 16, 2010 11:00 pm
Town: Centurion
Vehicle: Hilux Raider SFA met 7M-GE engine
Real Name: Everdt

Re: KEW 5000 winch

Post by Bulletjie-3 »

Dankie Nico ek neem aan die lever op regterkant is dan die briek in die een posisie en in die ander posisie kan die kabel vrylik afgerol word. Dus as die winch stadig afdraai is die veer opsit nie meer goed nie. Beweeg jou winch dus glad nie onder las nie. Waar kan ek oplees oor die storie en die samestelling asb ?
Dankie
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: KEW 5000 winch

Post by Mud Dog »

Thanks for posting the pics, Nico. That's an awkward piece to manufacture ... lots of milling. Glad you were able to get one made. :thumbup:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: KEW 5000 winch

Post by Mr_B »

Is that part not made from a soft metal, so that it breaks when overloaded, before other more expensive(and dangerous) parts break or become flying missiles/shrapnel?

Just a thought??
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

Mr_B wrote:Is that part not made from a soft metal, so that it breaks when overloaded, before other more expensive(and dangerous) parts break or become flying missiles/shrapnel?

Just a thought??
i agree, but 1 recovery and the wheels were just spinning in the mud, not even dug in and it looks like that, makes a person think. 1700kg moved. maybe it has been tested in china to the extreme and they give me the leftovers. :blushing: :shock2:
One life, one dream, one toyota
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: KEW 5000 winch

Post by Vlak vark »

Mud Dog wrote:Thanks for posting the pics, Nico. That's an awkward piece to manufacture ... lots of milling. Glad you were able to get one made. :thumbup:
Made it out of 2 pieces. used welding to build up the sides that disengage the clutch and filed it of
to size. then welded the 2 pieces together after i aligned them.
One life, one dream, one toyota
Post Reply

Return to “Recovery Equipment”