Sem Ting Spares

Some useful articles on doing it yourself
Post Reply
Tjokkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 247
Joined: Wed Oct 29, 2008 2:21 pm
Town: Heidelberg GP
Vehicle: 2011 Hilux D4D D/C 4x4 (no mods...yet), Hilux 3.0 KZTE D/C 4x4 with minor mods
Real Name: Rikus
Location: Heidelberg GP

Sem Ting Spares

Post by Tjokkie »

Ek het onlangs so klein mishap gehad waarin my remlig-lens erg beskadig is en moed plan maak om te vervang.

Nader to die Stealers en hulle kwoteer vir die lens alleen R480 (ex VAT) en kompleet remlig R970 (ex VAT). Dis beitjie rof na my smaak aangesien net die lens, 'n eenvoudige stukkie plastiek, onmoontlik so duur kon wees.

Ek krap toe so bietjie rond en vind to One Tonner Bakkie Spares in Boksburg waar ek ALBEI (links en regs) KOMPLEET remlig eenhede vir R500 (CASH only) kry. Dis nou wel van die Sem Ting (Same Thing) fabriek in China, maar dit pas perfek.

Al wat oom Sem Ting nie reg gehad het nie, is die wiring en my ligte het bietjie snaaks gewerk. Oplossing was eenvoudig om die oorspronklike housing met die nuwe lense te fit en voila, daar werk dit perfek.

One Tonner Bakkie Spares het ook allerhande ander goodies van bakkies wat hulle strip, so die ouens wat tailgates, fender etc soek kan hulle gerus ook probeer.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Sem Ting Spares

Post by CasKru »

Ek sal sê daai is net 'n tydelike oplossing. Die Tjonkie produkte se lense verkleur in die sonlig. So na 'n jaar of wat raak daai lense al hoe witter en witter.
To God be the glory
Post Reply

Return to “Useful Articles”