4Y wil nie vol oopmaak nie.

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Umvubu
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Lydenburg
Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL

4Y wil nie vol oopmaak nie.

Post by Umvubu »

My 4Y het nog die oorspronklike Nikki carb in. Dis 3 weke terug deur die Toyota agente gediens. Ek het gevra dat hulle die carb ook diens, want dit voel die Lux wil nie vol oopmaak nie. Daar is toe skoon gemaak en parte vervang in die carb, die resultate is nie 100% nie. Ek sukkel om 100km te haal op gelyke pad. Ek weet groter bande het 'n uitwerking op performance maar nie so kwaai nie, dit voel asof sy "ppol"(daar is nie 'n beter woord nie) verstop is. Raad..... :?:
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz

Re: 4Y wil nie vol oopmaak nie.

Post by Mr_B »

Hi there,

I would start by checking the timing. The young mech's of today are not that clued up on the 4Y, so they check the manual that states ign. timing @ 4deg. If they set it to 4deg, you will have that 'lazy, can't get going feeling'. Of course that depending on whether you live at low or high altitude. I would check that it is set at about 8deg. If the problem remains then it may be that the second stage of the carb is not opening.

B
Dadz Toy BFI

Re: 4Y wil nie vol oopmaak nie.

Post by Dadz Toy BFI »

Best solution: :idea:

Book Bennie the Wizard :P :P

Be quick though; :o:

His EFi Services are in Big Demand lately :wink: :wink:

Rich

Return to “The Workshop”