Lexus v8 misfire at idle speed

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
User avatar
Andries
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 318
Joined: Thu Jul 12, 2007 7:29 pm
Town: Dordrecht
Vehicle: '94 2.2 4Y Hilux S/C, '87 2.2 4Y Hilux D/C
Real Name: Andries
Location: Eastern cape

Lexus v8 misfire at idle speed

Post by Andries »

Naand se aan almal ek het n v8 Lexus in n sprinter bus gesit met oorspronklike rekenaar vanaf lextreme maar hy loop en mis ek het nou net mooi als al geruil plug drade coil spark plugs injectors noem maar op al wat ek kan kry is compresion is dalk te laag wisel so tussen 650 en800 maneul se dit moet 1226 kpa of meer wees wat sal julle se wat kan moontlike probleem wees enige raad sal waardeer word baie dankie.
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: Lexus v8 misfire at idle speed

Post by Mars »

Die probleem wat jy mee sit is dat die enjing gaan mis as die kompressie laag is. Het jy die enjin nou onlangs ingesit m.a.w. dat hy met die probleem gekom het of het dit met tyd ontwikkel en indien wel het die enjin hitte probleme?

As die enjin lank gestaan het sal ek eers iets soos valve ease probeer.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Lexus v8 misfire at idle speed

Post by pietpetoors »

Wat sê Luxtreme daaroor?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Andries
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 318
Joined: Thu Jul 12, 2007 7:29 pm
Town: Dordrecht
Vehicle: '94 2.2 4Y Hilux S/C, '87 2.2 4Y Hilux D/C
Real Name: Andries
Location: Eastern cape

Re: Lexus v8 misfire at idle speed

Post by Andries »

Naand aan almal.Mars nee die engin het met die probleem gekom.Pieter ek het vandag met Tim van lextreme gepraat en hy was baie behulpsaam oor die foon maar toe kon ons nog nie die probleem oplos toe haal ek maar weer als uitmekaar gooi brake fluid by intake valves in sit weer aan mekaar en rev die hel uit die engin soos nou oom ander dag vir my gese het nou reg of weg en daar idel hy nou soos n droom hy wl nog net nie die eerste keer vat as jy hom start sonder om hom met die acelerator te help as hy koud is maar warm start hy maklik ek persoonlik dink die valves het nie mooi geseel van die lank staan baie dankie ook .
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: Lexus v8 misfire at idle speed

Post by Mars »

Dit is presies wat ek vermoed het. Hopelik sal dit nog verbeter met bietjie se ry. Bly jy kon dit grotendeels uitsorteer.
Post Reply

Return to “The Workshop”