Air filter housing

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Air filter housing

Post by Hi-Hilux »

Ek is op soek na die hele oorspronklike Donaldson airfilter box van die 4y, maar kry nie in Nam so iets nie. Hierdie ouens het vir Grou pou 'n Chrome pancake filter op en ek like dit nie so baie nie,. Weet iemand dalk van 'n ander kar/bakkie se housing wat sal werk in die 4y? Die flexi pype kan ek kry in Whk maar soek na 'n housing? Dalk die ou City Golf? Of dalk moet ek net een probeer bou? ek kort dit vir die snorkel wat ek by Stubs gekoop het anders het die snorkel geen doel nie...enige idees welkom!
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
Jaco Versfeld
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 803
Joined: Tue Oct 14, 2008 2:56 pm
Town: Western Cape
Vehicle: Moms Taxi, 2001 Prado (The Barbie Cruiser)) Sold - Mufasa: '86 Hilux DC 4Y EFI
Real Name: Jaco
Club VHF Licence: X69
Location: Fairland
Contact:

Re: Air filter housing

Post by Jaco Versfeld »

Ek weet my Pa se 1990 Mazda B2000 gebruik presies dieselfde filter as my ex-SFA (nou syne, met n lekker Whk registrasie). Weet nie of die housing dan ook donaldson is nie ...
Hi-Hilux wrote:Ek is op soek na die hele oorspronklike Donaldson airfilter box van die 4y, maar kry nie in Nam so iets nie. Hierdie ouens het vir Grou pou 'n Chrome pancake filter op en ek like dit nie so baie nie,. Weet iemand dalk van 'n ander kar/bakkie se housing wat sal werk in die 4y? Die flexi pype kan ek kry in Whk maar soek na 'n housing? Dalk die ou City Golf? Of dalk moet ek net een probeer bou? ek kort dit vir die snorkel wat ek by Stubs gekoop het anders het die snorkel geen doel nie...enige idees welkom!
User avatar
Barrie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 145
Joined: Wed Aug 25, 2010 10:01 am
Town: Zeerust
Vehicle: 94 Hilux 1UZ-FE Raider, auto
Real Name: Barrie

Re: Air filter housing

Post by Barrie »

Hi-Hilux jy het PM
Post Reply

Return to “The Workshop”