yskas/vrieskas kombinasie

Your view on different camping gear, off-road trailers and nice non-electronic gadgets
Post Reply
HPDB
Newbie
Posts: 4
Joined: Tue May 17, 2011 12:26 pm
Town: PRETORIA
Vehicle: HILUX D/CAB 4X4 3LD4D
Real Name: HENDRIK

yskas/vrieskas kombinasie

Post by HPDB »

hi

raad asseblief

ek dink daaraan om vir my n 90 liter waco ys/vrieskas te koop vir kamp.
vraag 1
moet mens nie liewer 2 x 45liters koop en een vir n yskas en een vir n vrieskas gebruik nie?

vraag 2
is die nuwe wacos betroubaar /waarde vir geld?

Dankie wir almal se raad , maar n moeilike keuse , lyk my dit hang af wat mens wil doen ,jou keuse sal daarvan afhang.
Last edited by HPDB on Fri Mar 08, 2013 1:25 pm, edited 1 time in total.
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by BenRich »

Ek is geen expert nie....maar

1ste Keuse - National Luna
2de Keuse - Engel

Goedkoop koop is meestal duur koop!
User avatar
WayneSchalk
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2139
Joined: Mon Feb 09, 2009 10:22 am
Town: Krugersdorp
Vehicle: 2019 Toyota Hilux 2.8 GD-6 4X4 DC Auto
Real Name: Wayne
Club VHF Licence: X117

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by WayneSchalk »

Ek sal se koop 2 x 40lt so kan jy net een vat vir die dag trips of 2 as jy lang pad ry, en ook dis makliker om 'n 40lt te dra wat vol bier is daan n 80 lt :thumbup:
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by BenRich »

Ek sal se koop 2 x 40lt so kan jy net een vat vir die dag trips of 2 as jy lang pad ry, en ook dis makliker om 'n 40lt te dra wat vol bier is daan n 80 lt

Waar, maar mens drink nie altyd net bier nie en dit is lekker om n 2L bottel regop te kan insit! Spaar baie spasie!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by ChrisF »

Ons 50 liter National Luna Weekender is een van daai wat twee kompartemente het - 40 liter yskas en 10 liter vrieskas.

Perfekte balans !


Eintlik vries mens NIE so baie goed nie .... tensy dit nou n visvang trippie is .... maar vir die gewone toer het mens nie eintlik so baie vries spasie nodig nie.
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Johan Kriel »

Moeilike vraag.

Kombinasie yskas sal swaarder wees op krag veral as jy nie die vries gedeelte se temp apart kan stel nie, maar dalk meer geriefliker omdat jy nie te worry of die biere gaan vries of die vleis gaan ontvries.

Aan die naderkant as jy n yskas op -5 grade stel bly die vleis onder gevries vir 2 tot 3 weke en die biere bo net lekker koud. Moet net rakke he wat dit apart hou.

Twee 40l's is dalk beter , maar hang af van die spasie beskikbaar.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Haboob »

National Luna 95 L Double Door Fridge/Freezer & space is just enough for a three week trip. :yahoo:
Meat for two gets packed in packets in freezer with ice & other frozen goodies while the beer, cheese, salads, mix, garlic, butter, cool drinks for the day & cold water get packed into the fridge. :blushing:
The Fridge/Freezer has it's designated place, whether for a day trip, a week-end or an extended holiday. :clap:
Liewerste 'n emmer te veel as 'n dripple te min. :surrender:
Image
HABOOB means "Dust Storm"
User avatar
WayneSchalk
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2139
Joined: Mon Feb 09, 2009 10:22 am
Town: Krugersdorp
Vehicle: 2019 Toyota Hilux 2.8 GD-6 4X4 DC Auto
Real Name: Wayne
Club VHF Licence: X117

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by WayneSchalk »

BenRich wrote:Ek sal se koop 2 x 40lt so kan jy net een vat vir die dag trips of 2 as jy lang pad ry, en ook dis makliker om 'n 40lt te dra wat vol bier is daan n 80 lt

Waar, maar mens drink nie altyd net bier nie en dit is lekker om n 2L bottel regop te kan insit! Spaar baie spasie!

Ek hoor jou, die engel 40lt vat 'n 2lt regop :thumbup:
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by ThysdJ »

Gaan 2 40l yskaste nie meer krag trek as bv 1 80l yskas nie? :think: :think:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
4x4Maniac
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1602
Joined: Fri Jul 09, 2010 9:33 am
Town: Centurion
Vehicle: 2011 Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (JKU) 3.8 Auto
Real Name: Werner
Club VHF Licence: X120
Location: Centurion
Contact:

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by 4x4Maniac »

ThysdJ wrote:Gaan 2 40l yskaste nie meer krag trek as bv 1 80l yskas nie? :think: :think:
Wou presies dieselfde se, dink dit is baie meer oneffektief tensy jy n paar sonpanele het.

Plus die Waeco is glad nie sleg nie, is dood gelukkig met myne.

Laastens, 2 47l 50, kos seker R6000 stuk, wat kos n 95l alleen?
ORRA CALLSIGN X120
AKA Epsilon on 4x4Community
(2011 JKUR)
Jeep Wrangler Rubicon 3.8 Auto Unlimited

Rugged Ridge Front & Rear Bumpers
Rugged Ridge Light Guards
KC Spotlights
Previous:
2003 Toyota Hilux DC KZTE 3.0 4x4
2001 Toyota Hilux DC 2700i 4x4
User avatar
WayneSchalk
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2139
Joined: Mon Feb 09, 2009 10:22 am
Town: Krugersdorp
Vehicle: 2019 Toyota Hilux 2.8 GD-6 4X4 DC Auto
Real Name: Wayne
Club VHF Licence: X117

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by WayneSchalk »

Campmaster se 80lt is R8000
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Johan Kriel »

ThysdJ wrote:Gaan 2 40l yskaste nie meer krag trek as bv 1 80l yskas nie? :think: :think:

Ja jys reg, daar is nie veel verskil tussen n 40 en 80 se gebruik nie, dus is daai opsig nie die moeite werd nie, dan sal n kombinasie beter wees.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by WESKUSKLONG »

Ek gebruik twee 40L Engel , een vir al die drink goed en die ander een vir die kos bloot vir die feit dat as dit kinders en mamma in die yskas was is dit omtrent n gemors
Dan is die bier onder en al die ander goed bo en dit maak my mal :evil: as n yskas deurmekaar is, so op die oomblik is dit pappa se yskas en die ander een mamma s'n.
Ja dit gebruik meer krag want daar is nou twee kompressors waar die kombinasie een net een het maar ek kan leef met dit eerder as om die heel tyd yskas reg te pak :thumbup:
User avatar
WayneSchalk
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2139
Joined: Mon Feb 09, 2009 10:22 am
Town: Krugersdorp
Vehicle: 2019 Toyota Hilux 2.8 GD-6 4X4 DC Auto
Real Name: Wayne
Club VHF Licence: X117

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by WayneSchalk »

Ek reken:

ja 2 40lt vat meer krag, maar elkgeval die Engel vat baie min soos dit is,
ja 2 40lt vat meer spasie as alby gelaai is
ja net seker 40lt kan n 2lt coke regop laat staan

maar

'n 40lt is makliker om deur een persoon gedra te word
as jy in die bos is met 'n 80lt en die sou oppad het jy n probleem, waar sou jy 2 40lt het is die kaanse skraal dat altwee sal oppak,
met 2 40lt as jy nader aan die einde van jou toer is kan jy die een af skakel.

Maar weer eens, 2 x 40lt gaan jou meer uit die sak jaag as 1 80lt

OPTIONS OPTIONS OPTIONS :alvarin:
User avatar
Cleaner
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1619
Joined: Wed Jan 25, 2012 11:37 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Toyota Hilux 4l V6 4x4 Auto
Real Name: Ernst
Club VHF Licence: X31
Location: NorthGate

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Cleaner »

WayneSchalk wrote:
BenRich wrote:Ek sal se koop 2 x 40lt so kan jy net een vat vir die dag trips of 2 as jy lang pad ry, en ook dis makliker om 'n 40lt te dra wat vol bier is daan n 80 lt

Waar, maar mens drink nie altyd net bier nie en dit is lekker om n 2L bottel regop te kan insit! Spaar baie spasie!

Ek hoor jou, die engel 40lt vat 'n 2lt regop :thumbup:
Die Waeco 55 vat 'n 2lt gemaklik regop - Inteenteen, as jy klomp 2 litres insit, is daar nog plek vir los blikkies bo-op.

Ek stem saam met twee kleiner eerder as een groote. Ek gebruik 'n Waeco 55l en 'n Engel wat about dieselfde size is. Het ook op 'n stadium die effens kleiner Waeco gehad, about 45l en ek verkies die Waeco's bo die Engel.

Die Waeco 55 kan 2l regop vat, die Waeco 45 kan nie!

Maar dan het ek nog noout 'n 90l gehad nie, so ek kan nie regtig judge of dit beter sal werk nie. My preference is 1 yskas vir day of weekend trips en albei vir langer trips.
ImageImageImage
Image
"Every loaf of bread is tragic story of grains that could've become beer, but didn't. - Walter Thornburgh"
"The best cure for Sea Sickness, is to sit under a tree. - Spike Milligan"
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by BenRich »

Julle kerels praat waar en maak baie sin :thumbup:

Dis seker maar persoonlike voorkeur maar my volgende yskas sal n 80L National Luna wees!
User avatar
4x4Maniac
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1602
Joined: Fri Jul 09, 2010 9:33 am
Town: Centurion
Vehicle: 2011 Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (JKU) 3.8 Auto
Real Name: Werner
Club VHF Licence: X120
Location: Centurion
Contact:

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by 4x4Maniac »

Ja, miskien soos julle se 2 vir langer trips en dan het jy een as backup, maar sal dan sonpanele saam dra as jy twee het. Altwee op jou alternator is te rof... M2cw
ORRA CALLSIGN X120
AKA Epsilon on 4x4Community
(2011 JKUR)
Jeep Wrangler Rubicon 3.8 Auto Unlimited

Rugged Ridge Front & Rear Bumpers
Rugged Ridge Light Guards
KC Spotlights
Previous:
2003 Toyota Hilux DC KZTE 3.0 4x4
2001 Toyota Hilux DC 2700i 4x4
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Mud Dog »

Yeah, largely a matter of personal choice, but if you really need all that capacity, I would personally opt for two units. As said one could be used for freezing and the other refrigeration. Then on the occasions where you don't need so much space, you run one only. Also two smaller units would cool down faster than one big one and your produce / beers will also be cold quicker.

Only possible draw-back is the power supply.

The Campmaster range is probably the best value for money ... basically have the same guts as the 'elite' brands, just the cabinets are not as good (but definitely not bad). Campmaster are also available from Game so you can get a lot cheaper when on special (could save over R1k per unit by comparison to some other suppliers). I have a 45lit unit and a Coke bottle stands upright, but the longer shaped 2lit bottles like Pepsi do not. It runs for about 2 days on a single 108ah battery without any charging (has a low power cut-off so it doesn't labour and doesn't drain the battery completely). Can run off 220V AC as well and is biased for 220V, i.e. will choose 220V over 12V if 220 is available. I've seen it go from +26° (warm start) down to -17° on "Freezer" which it achieves within an hour. Obviously temperature details will depend on ambient temp and how much stuff you put in, pre-frozen or not, etc.

Gotta say that I'm quite impressed with the unit.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Wegbreek
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 72
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:49 pm
Town: Port Elizabeth
Vehicle: 2001 Hilux KZTE
Real Name: Wayne and Nicky

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Wegbreek »

I've also gone the 2 unit route. Just bought a second 40l Engel. :D:
But now the most important question: where and how to install? Has anyone installed 2 x units in a double cab bakkie yet? If so, where did you install them?
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: yskas/vrieskas kombinasie

Post by Mud Dog »

Wegbreek wrote:I've also gone the 2 unit route. Just bought a second 40l Engel. :D:
But now the most important question: where and how to install? Has anyone installed 2 x units in a double cab bakkie yet? If so, where did you install them?
That of course becomes another issue ..... limited space, especially on a double cab. I would think that the best option for two units is to have one on either side right up at the tail-gate for ease of access, which leaves a small 'passage' between them to get to the back of the load bin. One might have to invest in a RR to pack the lighter stuff up there.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Post Reply

Return to “Camping gear, Trailers and Other Non-electronic Gadgets”