National Luna Rant

Your view on different camping gear, off-road trailers and nice non-electronic gadgets
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Club VHF Licence: X107

National Luna Rant

Post by Stef »

Hello Guys,

Earlier somewhere I commented on a post regarding camping fridges, mentioning my problems with my NL weekender 90L twin.
Well, I took it to a reputable repairer in Pta east, and as it turns out the Danfoss compressor is seized owing to little/no gas in the system, and an entire new casing would have to be fitted to resolve the gas leak issue, for the princely sum of R7460. This Fridge was purchased in 2015 for my Conqueror, has maybe 60 days of running under its belt.
And guess how many other weekenders were there at the repairer's shop? 5 that I could count, apparently all the same problem.
To add add insult to injury, those ridiculously expensive baskets (which I have a full set of) won't fit in the new casing, so 90L becomes 65L maybe...

And for that ID10T on the Wegry forum that reckoned Campmaster is inferior due to its quality of insulation blah blah blah.....my 95L Campmaster is still running strong after 9 years, no leaks. Pity it doesn't fit through the door of the Conqueror
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Re: National Luna Rant

Post by The Legend »

Stef i have 80 liter National Luna fridge/freezer which i bought in 2003. Accept of a fan i had to replace it runs 100% all the time, I am very happy with it. Did you contact National Luna themselves to assist you? I experience very good service from them.
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: '02 'Lux KZ
Club VHF Licence: x223

Post by Thabogrobler »

In Lynwood is 'n Johan wat die yskaste regmaak vir baie goedkoper as enige iemand - 082 903 9971.

Skoonpa se yskas het as 'onekeonomies om te herstel' van sy versekering se herstelman gekom nadat die weerlig hul huis raak geslaan het. Johan het dit reg gemaak vir R2 of 3000. En hy loop nou al weer 'n klompie jare mooi!
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Post by pietpetoors »

Die een oom by ons wat yskaste regmaak reken die pypies van die NL roes juis lekker as die kas min gebruik word. Dus is min gebruik op 'n NL nie noodwendig beter nie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
The Legend
Monster Truck
Monster Truck

Post by The Legend »

pietpetoors wrote: Mon Dec 21, 2020 9:50 pm Die een oom by ons wat yskaste regmaak reken die pypies van die NL roes juis lekker as die kas min gebruik word. Dus is min gebruik op 'n NL nie noodwendig beter nie.
Myne loop 24/7

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
Stef
Monster Truck
Monster Truck

Post by Stef »

pietpetoors wrote: Mon Dec 21, 2020 9:50 pm Die een oom by ons wat yskaste regmaak reken die pypies van die NL roes juis lekker as die kas min gebruik word. Dus is min gebruik op 'n NL nie noodwendig beter nie.

Mmmm....soveel vir die kastige beter kwaliteit isolasie en materiaal waarvan daai ID10T op Wegry gepraat het....dan gebruik NL beslis nie aluminium of koper nie....of dalk al2, want die 2 saam gee 'n galvanic reaction af wat die goed laat "roes"

Thabo, ja ek was by die man in Lynnwood..Jan, vandaar die kwotasie
Was in in kontak met die agente in Edenvale, hulle is baie jammer en wil die yskas nou sien....gevra ek moet dit by ODW aflaai, maar hulle wil dit nie aanvaar nie, nie voor 14 Jan in elk geval nie. Sal maar self die ding invat net vir sh!ts & giggles want daars nie nie n manier dat hulle die ding sal vervang nie
The Legend
Monster Truck
Monster Truck

Post by The Legend »

Stef wrote: Thu Dec 24, 2020 6:40 pm

Mmmm....soveel vir die kastige beter kwaliteit isolasie en materiaal waarvan daai ID10T op Wegry gepraat het....dan gebruik NL beslis nie aluminium of koper nie....of dalk al2, want die 2 saam gee 'n galvanic reaction af wat die goed laat "roes"

Thabo, ja ek was by die man in Lynnwood..Jan, vandaar die kwotasie
Was in in kontak met die agente in Edenvale, hulle is baie jammer en wil die yskas nou sien....gevra ek moet dit by ODW aflaai, maar hulle wil dit nie aanvaar nie, nie voor 14 Jan in elk geval nie. Sal maar self die ding invat net vir sh!ts & giggles want daars nie nie n manier dat hulle die ding sal vervang nie
Stef , dalk kry jy n verrassing.Kom ons wag en kyk wat gebeur.

Sphinx_88
High Range 4WD
High Range 4WD
Vehicle: 1981 Hilux 4WD

Post by Sphinx_88 »

I have a very old 80L Snowmaster and a 10 Year old National Luna 80L Twin door and its like an engine on a car that needs to run and not stand for long periods of time, both fridges run 24/7 as great bar fridges when quests come over and they have no problems from running constantly. Have a great 2021 full of 4x4 Fun
"One Life - Drive It!!"
The Legend
Monster Truck
Monster Truck

Post by The Legend »

When my National Luna was in for replacement of the fan i asked the people at National Luna if it is good if the fridge is not running for a long time.They said to me there will not be any damage if the the fridge is not working for a long time..

Mine is also running 24/7

Stef
Monster Truck
Monster Truck

Post by Stef »

The Legend wrote: Sat Jan 02, 2021 6:59 pm When my National Luna was in for replacement of the fan i asked the people at National Luna if it is good if the fridge is not running for a long time.They said to me there will not be any damage if the the fridge is not working for a long time..

Mine is also running 24/7
That's how I had it as well
Stef
Monster Truck
Monster Truck

Post by Stef »

Drove to National Luna in Edenvale yesterday to drop off the fridge; will keep you posted...
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

:thumbup:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
The Legend
Monster Truck
Monster Truck

Post by The Legend »

Stef, ek is baie seker dat jy goeie diens van National Luna gaan kry.

Jurgen10
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Vehicle: 2009 Hilux 4.0 V6 Raider DC 4x4
Club VHF Licence: HC239

Post by Jurgen10 »

Dagsê,

My 50l NL Weekender Twin het einde laas jaar ingegaan na NL , die fault code ID liggie het geflikker , en daarvolgens moes dit 'n temp sensor wees.

NL het dit vervang en na dit getoets was agtergekom dat daar 'n lek op die pype in die boks was hulle het my toe 'n "chassis swop" aangebied.

Ek het 'n aluminium yskas gehad en het nou 'n nuwe Stainless boks (die aluminium model word nie meer vervaardig nie)
Dit het net net onder R3500 gekos. Outdoor warehouse pta oos en NL het nog altyd goeie diens gelewer. Ons het 3 NL yskaste in die gesin.

My 80l SS NL se transformer is oppad uit - loop op 12v maar nie op 220v nie.
So hy gaan volgende ingestuur word. :D:
Stef
Monster Truck
Monster Truck

Post by Stef »

Lyk my die Aluminium reeks is n probleem....
WayneSchalk
Monster Truck
Monster Truck
Town: Krugersdorp
Vehicle: 2019 Toyota Hilux 2.8 GD-6 4X4 DC Auto
Club VHF Licence: X117

Post by WayneSchalk »

Ek het al 2 Weekenders voorheen gehaad, ek het nou 'n 80lt en 'n 90lt (die 90lt is nou die met die nuwe compressor). My pa het die 90lt. Uit die 5 yskaste was 3 al terug na NL en ek sien ek sal moet die 80lt ook vat binnekort, die een yskas was al meer as een keer terug NL toe. Ek kan niks sleg se van die diens sodra ek die yskaste terug vat nie. Maar die goed pak op wanneer jy dit juis die nodigste het of net voor jy weg gaan...

Dit is 'n jammer, eks mal oor NL maar nou ja, my pa het ook 'n Engel en daai ding loop al seker 12 jaar, geen probleme.
Cinco
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Marloth Park
Vehicle: Hilux Vigo
Club VHF Licence: HC243

Post by Cinco »

I have had both Engel and NL.
The Engel was good for about 7 years and then required the full very expensive internal replacement of components. I then sold it and as far as I know it is still running (noisily).
Replaced with NL twin 72ltr 6years ago and so far no problems at all. I don’t run it continuously.
My friends with Snomasters have had endless problems.
Luck of the draw?
Wishing my life away till the next trip!
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4

Post by Johan Kriel »

Cinco wrote: Sat Feb 06, 2021 6:20 am Luck of the draw?
Party ouens is tevrede met n LR ook :laugh2:

Snomaster , Weaco en Dometic het my al probleme gegee. NL en Engel nog nie.
Johan Kriel

Legend 50
Stef
Monster Truck
Monster Truck

Post by Stef »

More Manne,

My nuwe yskas gister gaan haal, nuwe stainless chassis, nuwe kompressor. Glo net die bedrading en contollers wat vd ou yskas af kom.
Persoonlik dink ek hulle het net 'n nuwe een vd rak afgehaal en 'n invoice op geplak.

Ou yskas 'n lek in die binneste van binne pype gehad.

Hele oefening R6423
R5921 vir die chassis (maar 40% afslag)so R3552
Kompressor R1782
Gas R250

Sonder die afslag R8k, so ja, nuwe yskas...

Return to “Camping gear, Trailers and Other Non-electronic Gadgets”