Yaris, verloor krag

Discuss any other type vehicles here.
Post Reply
User avatar
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 996
Joined: Fri Mar 07, 2008 7:41 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86
Real Name: Werner

Yaris, verloor krag

Post by Borntofish »

Ek het n Yaris, en so elke nou en dan dan verloor hy krag nadat ek vir langer as n uur gery het. Dit voel soos n ou carb met n flatspot. Die probleem is dat die probleem net so elke nou en dan opduik. Ek het hom nou al twee keer by Toyota gehad en hulle se daar is niks fout met die kar nie.

Het enige iemand dalk 'n idee?
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10648
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Yaris, verloor krag

Post by pietpetoors »

Moet seker los konneksie wees. My suster se Run-X doen dieselle al vir drie jaar en was seker al 4 keer by Toyota en daar is ook niks fout met hom. Wat met die Run-X help is wanneer hy dit doen, skakel hom heel af en start hom weer dan is hy weer reg. Probeer dit volgende keer met die Yaris.
Sulke foute wat nie altyd daar is, is vrek moeilik om op te spoor. EK het die Run-X self ook al self gestrip en elke liewe plug wat ek kon kry, uitgeplug, gekyk dat kontakpunte mooi is, spookpis gespuit en terug geplug, maar probleem is steeds daar.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Yaris, verloor krag

Post by Mud Dog »

Ek is miskien heeltemal van die pad af. maar as dit nie êrens 'n foutiewe konneksie is nie (die feit dat dit net gebeur na 'n reëlmatige ruk se ry dui bietjie daarteen), dan lê dit dalk met die "mapping". As die fout weg gaan nadat jy heeltemal afgeskakel het soos Pieter beskryf, dan is dit amper seker die mapping of 'n foutiewe sensor.

Wat jy kan probeer is om die battery oornag af te haal sodat die ECU herstel na die 'base map' ... (die Toyota ECU's 'leer' nuwe 'settings' vanaf jou ry gewoontes). Dalk help dit.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
MCHILUX
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 287
Joined: Sat Nov 02, 2013 8:22 am
Town: Centurion Gauteng
Vehicle: Mazda Rustler 16v
Real Name: Jan

Re: Yaris, verloor krag

Post by MCHILUX »

Kyk maar na die oxygen sensors. As hulle foutiewe lesings gee dan hardloop die engine te lean en voel dooierig. Wanneer laas is die petrol filter geruil.
Streetracer
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 16
Joined: Sat Jan 07, 2017 8:03 am
Town: Witbank
Vehicle: 3.0 d4d 4x4 auto fortuner 2011
Real Name: Petri

Re: Yaris, verloor krag

Post by Streetracer »

Kyk na air flow sensor, lambda sensors en water temp sensors.

My M3 het dit gedoen toe is daar vout met my water temp sensor. Die sensor gee meer fuel as die kar koud is ek lean hom uit soos die ebgine warm word. Half om engine te beskerm as j hom hard ry as hy koud is. As daai sensor rond neuk overfuel hy net wanneer hy wil.

Air flow sensor kan j skoon maak met carb cleaner of electro cleaner. Net nie enige olie basis spray nie.

Kyk ook of head reg getorque is. Hy kan dalk skeef trek soos die engine warm word en dan verloor jy kompressie.

Iemand kan vir j n kompressie toets doen koud en weer as hy begin krag verloor.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Yaris, verloor krag

Post by ChrisF »

Met die Hilux moes ek twee keer die cruise control uitplug. Om die blok ry. Plug die cruise control terug en dan is hy weer reg vir n paar jaar .....

Electronics is n pyn ....
Post Reply

Return to “Any Other Vehicle”