American Muscle
Posted: Sat May 09, 2015 7:06 am
Elk een van ons het mos maar `n droomvoertuig. So was my droom altyd om `n Amerikaanse 4x4 te besit, spesifiek `n Ford Bronco. Nou ja die Bronco deel van die droom is nooit bewaarheid nie. Die Amerikaanse deel wel.
My eerste 4x4 was `n G60 Nissan Patrol SWB 1986 waarin ek `n Ford 302 v8 gedrukhet. Drie SFA Hilux dubbelkajuite en `n Land Cruiser het gevolg. My Amerikaanse droom is in 2010 bewaarheid toe ek `n Amerikaanse Ford Ranger met `n opgemoerde enjin gekoop het.
Van die oorspronklike Ranger het nie veel oor gebly nie.
Het `n Ford 302(5.0l) V8 gestroke na 347(5.7l) en `n paar ernstige modifikasies aan die enjin gedoen.
Dit skop so 300kw uit en amper 600nm.
Die krag van die enjin het gemaak dat ek `n NP 435 ratkas met NP 205 oordra ratkas gebruik.
`n Splitter is voor op die ratkas gebout wat die vierspoed kas agt spoed maak. Ek kan maw elke rat afsonderlik split.
Dit verleen so 16 vorentoe ratverhoudings as laestrek bygereken word en 4 tru verhoudings.
Dana diff`s uit `n F250 met `n 10" lift en 35" bande het onder die Ranger ingekruip.
`n Stel Fox skokbrekers met 500mm beweging sorg dat die wiele ten alle tye op die grond bly.
Voor en agter buffers van `n Nissan Patrol is gemaak pas.
Ek het ook al die Ranger se instrumente vervang en dit toegerus met `n spoedmeter wat deur `n GPS module gedryf word.
Beplan om eendag Ox lockers te installer.
Die Ranger is nie net `n speelding nie maar werk gereeld as `n sleep voertuig vir swaar vragte.
My eerste 4x4 was `n G60 Nissan Patrol SWB 1986 waarin ek `n Ford 302 v8 gedrukhet. Drie SFA Hilux dubbelkajuite en `n Land Cruiser het gevolg. My Amerikaanse droom is in 2010 bewaarheid toe ek `n Amerikaanse Ford Ranger met `n opgemoerde enjin gekoop het.
Van die oorspronklike Ranger het nie veel oor gebly nie.
Het `n Ford 302(5.0l) V8 gestroke na 347(5.7l) en `n paar ernstige modifikasies aan die enjin gedoen.
Dit skop so 300kw uit en amper 600nm.
Die krag van die enjin het gemaak dat ek `n NP 435 ratkas met NP 205 oordra ratkas gebruik.
`n Splitter is voor op die ratkas gebout wat die vierspoed kas agt spoed maak. Ek kan maw elke rat afsonderlik split.
Dit verleen so 16 vorentoe ratverhoudings as laestrek bygereken word en 4 tru verhoudings.
Dana diff`s uit `n F250 met `n 10" lift en 35" bande het onder die Ranger ingekruip.
`n Stel Fox skokbrekers met 500mm beweging sorg dat die wiele ten alle tye op die grond bly.
Voor en agter buffers van `n Nissan Patrol is gemaak pas.
Ek het ook al die Ranger se instrumente vervang en dit toegerus met `n spoedmeter wat deur `n GPS module gedryf word.
Beplan om eendag Ox lockers te installer.
Die Ranger is nie net `n speelding nie maar werk gereeld as `n sleep voertuig vir swaar vragte.