Jaggeweer raad asb.

Are you a serious hunter or just want to brag about your latest kill. Feel free to shar your hunting experience here.
Post Reply
User avatar
Warrior
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 562
Joined: Fri Apr 12, 2013 2:40 pm
Town: Brackenfell Cape Town
Vehicle: 08 Vigo 4x4 d/c 4.0L auto
Real Name: Eben
Club VHF Licence: X138
Location: Brackenfell

Jaggeweer raad asb.

Post by Warrior »

Raait - hierdie is n hele nuwe speelveld vir my en ek weet basies tussen F-all en zero van die verskillende gewere.
Was al op n jagtrip of twee maar het nou die geleentheid om meer betrokke te raak en is so opgewonde soos n laaitie in n speelgoedwinkel ! :thumbup:

Na redelike navorsing en raad , dink ek aan n 308.
Hiers n vriend van my wat CZ verkoop , so ek neig na n CZ 308.
Magtie maar die goed het duur geword - dans daar nog die sak, Scope , lesse ens ens ens.
Dan is daar die BRUNO wat heelwat goedkoper is en weer die Remington wat weer heelwat duurder is en en en.... !! :slap:



My geweer moet soos my Hilux wees: n "allrounder" (van jaag op die highway, shopping doen tot vragdra en 4x4 ry :celebrate: )


Enige ander voorstelle ?
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Rianc »

Jy is op die regte pad!
User avatar
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 678
Joined: Mon Aug 25, 2008 12:09 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota FJ Cruiser
Real Name: Hugo

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Agteros »

Die CZ is basies 'n nuwe "Brno". Die naam het net verander. Jy sal nie 'n fout maak met 'n CZ nie - ook nie met 'n Remington nie.
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Hoppy »

Mail vir George op die Forum, sy biltong is baie lekker en goedkoop, Blue bottle hier in Brackenfell het ook n special op brandewyn en jou vrou gaan elkgeval kwaad wees vir jou.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
JamesC
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 541
Joined: Mon Aug 15, 2011 10:11 am
Town: Potchefstroom
Vehicle: SRX 2.5 4x4 D/C
Real Name: James
Location: Potchefstroom

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by JamesC »

Gewere is my besigheid en my lewe. As jy nog nie die opleiding gedoen het nie, ek kan jou help vir R900 vir al drie modules (handwapen,geweer en haelgeweer).

Ek self is 'n fan van die 308 en het baie oeswerk met die kaliber in tanzania gedoen - sien http://www.wingshooting.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;

Persoonlik hou ek nie baie van CZ nie maar jy moet maar self huiswerk doen en 'n happy medium tussen pryse kry...

Sterkte en geniet dit.
James Cameron
0834431879
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Rianc »

Mamma mia! Ek het nou net deur 'n jag tydskrif geblaai! Die kostes van die wapens is mal! Ek het in 1986 'n K98 308 Musgrave gekoop saam met 'n Bushnell? teleskoop vir R1800. Fantastiese geweer gewees, het hom aan my vriend met sy jagplaas egter verkoop. Die 98 Mauser aksie is lekker, maar vir 'n gemiddelde prys van R20k plus koop ek nie weer 'n jag geweer nie! Baie mooi natuurlik! Ek bestel deesdae en of al jare lank wild van my kollegas wat jag, ek betaal net vir die bok, nie vir die verblyf en brandstof nie, en werk my baie goedkoper uit. Ek is wel twee weekliks in die bos, so mis nie die jag nie, sien baie meer diere sonder 'n geweer as met hom. Ek is nie teen jag nie, verstaan my reg asb, dit het net te duur geraak.
vanthev8man
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 157
Joined: Tue Mar 13, 2012 10:49 am
Town: wellington
Vehicle: 81 hilux 350,80 vx landcruiser,650 bombardier.
Real Name: martin
Location: wellington,western cape,rsa

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by vanthev8man »

ek het in die nuwe magnum gesien dat musgrawe weer vervaardig word!

musgrave was nog altyd goeie waarde vir geld,dieselfde kan gese word van die 98 mauser aksie en dan gaan jy sommer vir n leipolt scope-ook uitstekend en nie uitsonderlik duur nie!

ek het so n kombinasie en het al baie duur geweer/scope kombinasies pak gegee en ek reken myself as n gemiddelde skut!


...of is dit dalk die drywer en nie die voertuig nie? :lol: ;-)
hilux sfa -the only real 4x4!
User avatar
Warrior
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 562
Joined: Fri Apr 12, 2013 2:40 pm
Town: Brackenfell Cape Town
Vehicle: 08 Vigo 4x4 d/c 4.0L auto
Real Name: Eben
Club VHF Licence: X138
Location: Brackenfell

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Warrior »

Mmmmm interessante stof tot nadenke !!! dankie julle.

Net baie telleurgesteld met Allan se terugvoer !!! :whip:
Moet nou nie negatief raak omdat my vrou laaskeer kwaad vir my was na n 4x4 "beplannings" sessie nie ! (en dit by jou huis !!! :twisted: )

Nee wat , al kos daai biltong en droe wors n bietjie meer - dis die begin van toekomstige avonture !
En die beste is, my Hilux kan saamgaan :celebrate:
User avatar
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 678
Joined: Mon Aug 25, 2008 12:09 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota FJ Cruiser
Real Name: Hugo

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Agteros »

Warrior wrote:Mmmmm interessante stof tot nadenke !!! dankie julle.

Net baie telleurgesteld met Allan se terugvoer !!! :whip:
Moet nou nie negatief raak omdat my vrou laaskeer kwaad vir my was na n 4x4 "beplannings" sessie nie ! (en dit by jou huis !!! :twisted: )

Nee wat , al kos daai biltong en droe wors n bietjie meer - dis die begin van toekomstige avonture !
En die beste is, my Hilux kan saamgaan :celebrate:
Dis hy Eben :thumbup: Jy gaan dit baie geniet. Vra maar die vrae - ons sal prober antwoord. Daar is basies nie "swak" gewere nie - dit gaan maar wat jou sak pas en wat met jou hart praat.
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Rianc »

Stem Martin, het al my twee vriende se Sauers op die skietbaan uitgehaal met my Musgrave. Soos hulle oppad soontoe beskryf het as 'n "cheapie". Die rit terug huis toe was maar baie stil. Musgrave met die K98 aksie is 'n lekker geweer! Kan net nog nie glo die goed het so duur geraak nie? My keuse was destyds gebasseer op die feit dat ek 'n kas R1 (7.62) patrone gehad het (wettig op daai stadium).
vanthev8man
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 157
Joined: Tue Mar 13, 2012 10:49 am
Town: wellington
Vehicle: 81 hilux 350,80 vx landcruiser,650 bombardier.
Real Name: martin
Location: wellington,western cape,rsa

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by vanthev8man »

rian,

dieselfde hier!
ek het lief geraak vir die caliber in oom magnus se skool destyds-die .308 gekoop in 1984 met die idee om daai suplus r1m1 weg te skiet!
min het ek geweet hoe verskriklik bont daai goed skiet-dis n wonder ons het ooit enige swapo gedood! :lol:
ek herlaai al my eie .308 vanaf 2004 en waarborg jou ek skiet meer(baie meer)akkuraat met my patrone as met enige "winkel" ammo!

eben,

.308 is regtig n baie lekker "gemiddelde" kaliber-ek het tot op datum al my wild met die musgavie geskiet-dis nou vanaf haas tot eland!
het nou maar eers .375 gekoop en wonder nog party dae hoekom?! :-o
hilux sfa -the only real 4x4!
User avatar
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2044
Joined: Sat Jul 19, 2008 2:12 pm
Town: WOLSELEY
Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li
Real Name: KOBUS

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by KOBUSL »

Hoppy wrote:Mail vir George op die Forum, sy biltong is baie lekker en goedkoop, Blue bottle hier in Brackenfell het ook n special op brandewyn en jou vrou gaan elkgeval kwaad wees vir jou.

Toemaar Allan, hy sal leer. :lol: :lol:
Word te vinnig oud en te stadig wys.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by ChrisF »

Eben daar is nou n splinternuwe vuurwapen winkel in Cape Gate - wel oorkant die Cape Gate sentrum, so entjie verby Builders.


VRYDAG eers hul polisie klaring gekry, so hul voorraad kom die week af .....


dis n francise van een van Johannesburg se bekende wapen winkels.



Vra vir LEN BURGER (my swaer)
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Rianc »

Martin, stem saam met die bond skote! My geweer ook bietjie seer gemaak. Maar ek het genoeg Swapo's vermink met die R1! Sit die okie op RRRRRR en sien hoe die doeke se inhoud spat!
vanthev8man
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 157
Joined: Tue Mar 13, 2012 10:49 am
Town: wellington
Vehicle: 81 hilux 350,80 vx landcruiser,650 bombardier.
Real Name: martin
Location: wellington,western cape,rsa

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by vanthev8man »

chris,

wie is die franchise?-solank dit net nie nog n safari&outdoor is nie,want ek gril elke keer as ek my geld vir willem en sy klomp arrogante verkoopsmanne moet gee! :evil:

ek moet nog voor vrydag n scope koop en monteer-kan ek n kontak no kry asb! :beg:
hilux sfa -the only real 4x4!
User avatar
Hangover
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1374
Joined: Thu Sep 29, 2011 9:55 am
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux
Real Name: Stef

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Hangover »

vanthev8man wrote:chris,

wie is die franchise?-solank dit net nie nog n safari&outdoor is nie,want ek gril elke keer as ek my geld vir willem en sy klomp arrogante verkoopsmanne moet gee! :evil:

ek moet nog voor vrydag n scope koop en monteer-kan ek n kontak no kry asb! :beg:
+1 :deadhorse:
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
User avatar
Modder Tekkies
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 142
Joined: Sun Jun 02, 2013 8:05 am
Town: Malmesbury
Vehicle: 2.8 Gd6 Fortuner 4x4
Real Name: Ferdinand
Club VHF Licence: HC252

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Modder Tekkies »

Eben

Ek persoonlik hou nie van die 308 nie, maar daar is baie boere en jagters wat my seker nou sal stenig oor daai uitlating.

Soek jy een geweer vir 'n goeie "all-rounder" of wil jy begin met iets en later iets anders by kry? As jy een geweer soek wat als kan doen sal ek eeder sê jy moet kyk na iets soos 'n 300 Win Mag, dan kan jy Eland en ander groot wild ook skiet met hom.

Jy is welkom om endag saam te kom Durbanville of Kraaifontein skietbaan toe en dan kan jy sommer na hele paar verskillende kalibers kyk en dalk sommer skiet met van hulle ook. Meeste manne daar hou van praat oor hulle roere en sal nie omgee om jou een of twee skote te laat skiet as hulle net daar vir pret is nie.

Maak eers jou besluit vas op kaliber voor jy begin kyk vir watter maak jy wil koop. 'n Vriend van my skiet die manne stil by Kaapjag kompetisies met 'n HOWA wat onder die R10 000 gekos het. Daar is ook baie goeie tweede handes vuurwapens in die mark vir goeie pryse.

As daai gogga eers gebyt het :lmao:
Image
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by ChrisF »

vanthev8man wrote:chris,

wie is die franchise?-solank dit net nie nog n safari&outdoor is nie,want ek gril elke keer as ek my geld vir willem en sy klomp arrogante verkoopsmanne moet gee! :evil:

ek moet nog voor vrydag n scope koop en monteer-kan ek n kontak no kry asb! :beg:
Hello Willem

021 981 8180

Praat met LEN BURGER.

Dis n JJ Wapens Ermelo franchise.
vanthev8man
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 157
Joined: Tue Mar 13, 2012 10:49 am
Town: wellington
Vehicle: 81 hilux 350,80 vx landcruiser,650 bombardier.
Real Name: martin
Location: wellington,western cape,rsa

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by vanthev8man »

chris,

dankie,ek het met len gepraat-gaan sondag by hom kuier met my .375!
hilux sfa -the only real 4x4!
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by ChrisF »

Daars MOOI speelgoed daar by hulle .... :)
User avatar
Baasvark
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1376
Joined: Mon Aug 01, 2011 7:45 pm
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy
Real Name: Shane

Re: Jaggeweer raad asb.

Post by Baasvark »

Hi Eben,

Jy sal nie verkeerd gaan met 'n CZ of .308 nie!

CZ is 'n werksesel. Hy is nie gemaak om mooi te lyk nie maar hy kry die job sonder moeite gedoen (nes 'n SFA 'Lux). Jy kan baie meer betaal vir 'n duurder wapen maar die biltong proe dieselfde.....

Die .308 is 'n baie goeie kaliber. Omdat hy 'n korter, vetter dop het verbrand hy kruit meer doeltreffend. Sy ammunisie is nie te duur nie (belangrik as jy baie gaan skiet!!!) en hy kan doen wat nodig is. Jy mag dalk later oorweeg om self te herlaai en dit is 'n baie toegwende keuse. Hy skop ook nie regtig nie.
Ek self het nie 'n .308 nie maar wel 'n .243, 7 x 64 en .375. Maar my jagmaats het amper almal .308's en trek tot selfs elande plat met hulle.

Goeie keuse! :thumbup:
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
Post Reply

Return to “Hunting”