Jagpryse 2013

Are you a serious hunter or just want to brag about your latest kill. Feel free to shar your hunting experience here.
Post Reply
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Jagpryse 2013

Post by Rianc »

Net ter inligting vie die wat sou belang stel.
Attachments
2013 JAG - PRYSLYSREëLS @ORS Nel3.pdf
(148.82 KiB) Downloaded 246 times
User avatar
Baasvark
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1376
Joined: Mon Aug 01, 2011 7:45 pm
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy
Real Name: Shane

Re: Jagpryse 2013

Post by Baasvark »

Het Jy al daar gejag?

Die meeste reels wat ek NOG gesien het.
Eerste keer wat ek sien jy moet die gids uurliks betaal EN nog 'n fooitjie na die tyd...

Maar, anders lyk dit nie te erg nie.

Dankie :thumbup:
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
User avatar
Gideonvanzyl
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 546
Joined: Thu May 19, 2011 9:16 am
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 2.7 D/C 4x4
Real Name: Gideon

Re: Jagpryse 2013

Post by Gideonvanzyl »

Die ou het omtrent reels. Klink na 'n Hitler tipe ou. Duur is nie die regte woord nie. R1800 vir 'n steenbok, ek kan in NAM 'n paar springbokke skiet vir daai geld.
Toyota Hilux 2.7 Legend 35 (Bullnose) 2003 d/cab 4x4 with Cooper Discoverer AT 3's on with unichip and Powerflow exhaust. Name: Blouwillebees
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jagpryse 2013

Post by Rianc »

Hier bo in Limpopo word Steenbok gesien as kroon wild, daarom seker die hoë prys. Ek jag gereeld daar (laas week) en die reëls is maar net vir die ouens wat die veld en natuur wil of kan respekteer nie. Jy jag as jy jag en geniet later by die huis/kamp 'n sappie (nes enige 4x4 drive). Wel ek hoef nie die man te verdedig oor sy reels nie, soos ek gesê het, net ter inligting.
User avatar
JEEPIE
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2052
Joined: Sun Sep 30, 2012 7:36 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Official hilux 4x4 club recovery vehicle
Real Name: Shaun
Club VHF Licence: X 43

Re: Jagpryse 2013

Post by JEEPIE »

n hand vol sogenoemde jagters het dit moeliker gemaak vir ander wat magtigheid voor oe kan hou
ek was al op n jag waar die drank in a aprte vortuig aangery is.
die nawwek se "jag" was ook maar net n moerse gesuipery , ook die beskanding van die boer se plaas
goeie mors van tyd gewees
OFFICIAL HILUX 4x4 RECOVERY VEHICLE

if you want to change this to recovered , first recover me - and have a relevant picture / foto to prove it !
ADVANCED 4x4 DRIVER COURSES DONE : US 254135 / US 254154
(STILL AWAITING SO-CALLED TETA CERTIFICATION VIA THE SERVICE PROVIDER AFRICAN OFF-ROAD ACADEMY - WHAT A JOKE)
User avatar
Gideonvanzyl
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 546
Joined: Thu May 19, 2011 9:16 am
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 2.7 D/C 4x4
Real Name: Gideon

Re: Jagpryse 2013

Post by Gideonvanzyl »

Rianc wrote:Hier bo in Limpopo word Steenbok gesien as kroon wild, daarom seker die hoë prys. Ek jag gereeld daar (laas week) en die reëls is maar net vir die ouens wat die veld en natuur wil of kan respekteer nie. Jy jag as jy jag en geniet later by die huis/kamp 'n sappie (nes enige 4x4 drive). Wel ek hoef nie die man te verdedig oor sy reels nie, soos ek gesê het, net ter inligting.
Ek stem saam Rian, daar moet reels wees. Die ou het net baie. Het jy darem 'n mooi bok of bokke kon skiet?

Drank moet heeltemal verban word saam met jag. Kuier na die tyd as dit dan nou moet.
Toyota Hilux 2.7 Legend 35 (Bullnose) 2003 d/cab 4x4 with Cooper Discoverer AT 3's on with unichip and Powerflow exhaust. Name: Blouwillebees
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: Jagpryse 2013

Post by Rianc »

Ek het drie mooi rooibokke gekry, die veld is hierdie jaar baie mooi na die vloede van Januarie. R1800 in totaal. Dis hoekom 'n ou nie steenbokkies skiet nie. Dis baie maklik om by die reels te hou, soos ek gesê, as jy 'n jagter is sal jy nie probleme met die reels hê nie, maar as jy wil gaan suip omdat mammie nie saam is nie gaan jy probleme kry. Sover gaan ek die eerste week in Junie terug om my koedoe te gaan optel, wag eers vir die rooibok biltong om bietjie droer te word.
Happy hunting!
User avatar
Gideonvanzyl
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 546
Joined: Thu May 19, 2011 9:16 am
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux 2.7 D/C 4x4
Real Name: Gideon

Re: Jagpryse 2013

Post by Gideonvanzyl »

Rianc wrote:Ek het drie mooi rooibokke gekry, die veld is hierdie jaar baie mooi na die vloede van Januarie. R1800 in totaal. Dis hoekom 'n ou nie steenbokkies skiet nie. Dis baie maklik om by die reels te hou, soos ek gesê, as jy 'n jagter is sal jy nie probleme met die reels hê nie, maar as jy wil gaan suip omdat mammie nie saam is nie gaan jy probleme kry. Sover gaan ek die eerste week in Junie terug om my koedoe te gaan optel, wag eers vir die rooibok biltong om bietjie droer te word.
Happy hunting!
Lekker man, geniet daai droe vleisies. Ek self gaan hier na Veldrif se kant toe, op teen die Weskus, by 'n vriend van my jag.
Toyota Hilux 2.7 Legend 35 (Bullnose) 2003 d/cab 4x4 with Cooper Discoverer AT 3's on with unichip and Powerflow exhaust. Name: Blouwillebees
Post Reply

Return to “Hunting”