Kan ek moan?

If we can have a forum for the Amarok, I see no reason why we cant have one for Daihatsu, which is part owned by Toyota anyway.
Post Reply
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Verlede week moes ek die Terios inneem vir n brake shudder- ek is toe meegedeel dat die hele brieksisteem vervang gaan word- maar dit word ingevoer vanaf Japan....so wag so paar weke.....OK....

Vanaand wil ek my kinders gaan haal na hulle buitemuurse aktiwiteite- en die flippen kar wil nie vat nie...... ek het na n ruk se gesukkel my skoonpa gebel om my huistoe te sleep .

More sal ek maar met die Discovery ry.....

Ek is woedend om die minste te se......ek het beter woorde as woedend....maar sal volstaan by woedend.....

EK kan nie wag om te hoor wat se drek Kia Vereeninging nou weer gaan uitspoeg....
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kan ek moan?

Post by OOOOMS »

Ai, dis nou nie baie lekker nie.... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: Kan ek moan?

Post by Traveler »

Jy kan verseker maar moan onder daai omstandighede. Dis eintlik tragies dat jy so moet sukkel, gee hulle gas.

Vra hulle of hulle al die CPA gelees het??
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Weet jy wat Diahatsu se technical manager vir my gese het toe ek daai feit onder sy aandag gebring het? toe gaan try- ons is nie bang vir jou nie..... :(
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kan ek moan?

Post by OOOOMS »

Mammabeer wrote:Weet jy wat Diahatsu se technical manager vir my gese het toe ek daai feit onder sy aandag gebring het? toe gaan try- ons is nie bang vir jou nie..... :(
Toemaar, ek ken ook sulke arrogante technical managers...!!!
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: Kan ek moan?

Post by Traveler »

Mammabeer wrote:Weet jy wat Diahatsu se technical manager vir my gese het toe ek daai feit onder sy aandag gebring het? toe gaan try- ons is nie bang vir jou nie..... :(

:x :x Het hy nie dalk eers by TSA gewerk nie??

Niemand moet daai opmerking vir my maak nie. Ek gaan print die hele act vir hom uit, en neuk hom met daai hele paar honderd bladsye teen sy arrogante bek. :blackeye: :blackeye: :boss: :boss: :boss:

Dit verdien 'n amptelike klagte by Diahatsu. Moet nie net jou klagte lig by die plaaslike invoerder nie, kla sommer by Daihatsu in Japan ook. Die Japsneuse hou nie van sulke goed nie. Hulle is eintlik verrassend toegewyd aan klientediens??
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: Kan ek moan?

Post by ToyX4 »

Mammabeer wrote:Weet jy wat Diahatsu se technical manager vir my gese het toe ek daai feit onder sy aandag gebring het? toe gaan try- ons is nie bang vir jou nie..... :(
Nee wat, ek sou se jy moet sy uitdaging aanvaar. Die CPA sal hom vinnig op sy neus laat kyk!
ImageImage
Image
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Ek is al so moeg gebaklei teen hulle- nog net 2.5 jaar dan is dit die moeite werd om die stuk crap te smous......ek is genuine moeg- daai mense is die mees arroganste crowd wat ek nog ooit gesien het, en die Japanese voel nie veel nie- hulle het my terugverwys na SA.....ek dink die LWB is n teer puntjie- dar was groot manufacturing issues........

O so by the way- ek het die fout gekry..... los battery kabels- nou vra ek jou- hoekom sal die kabels los wees as hulle aan die brieke moes werk? Of is ek daft?

en dit help nie ek vra Creamsoda nie- hy is nie by die huis nie- hierdie antie moet self hierdie crap uitsort.....
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kan ek moan?

Post by OOOOMS »

Mammabeer wrote:Ek is al so moeg gebaklei teen hulle- nog net 2.5 jaar dan is dit die moeite werd om die stuk crap te smous......ek is genuine moeg- daai mense is die mees arroganste crowd wat ek nog ooit gesien het, en die Japanese voel nie veel nie- hulle het my terugverwys na SA.....ek dink die LWB is n teer puntjie- dar was groot manufacturing issues........

O so by the way- ek het die fout gekry..... los battery kabels- nou vra ek jou- hoekom sal die kabels los wees as hulle aan die brieke moes werk? Of is ek daft?

en dit help nie ek vra Creamsoda nie- hy is nie by die huis nie- hierdie antie moet self hierdie crap uitsort.....
Dis mos jou job 24/7 :lol: :lol: :lol:

Bly jy het die los cabels gevind :thumbup:
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Kan ek moan?

Post by CasKru »

Mammabeer wrote:Ek is al so moeg gebaklei teen hulle- nog net 2.5 jaar dan is dit die moeite werd om die stuk crap te smous......ek is genuine moeg- daai mense is die mees arroganste crowd wat ek nog ooit gesien het, en die Japanese voel nie veel nie- hulle het my terugverwys na SA.....ek dink die LWB is n teer puntjie- dar was groot manufacturing issues........

O so by the way- ek het die fout gekry..... los battery kabels- nou vra ek jou- hoekom sal die kabels los wees as hulle aan die brieke moes werk? Of is ek daft?

en dit help nie ek vra Creamsoda nie- hy is nie by die huis nie- hierdie antie moet self hierdie crap uitsort.....
Dit kan wees dat hulle die battery los maak dat hulle nie perongeluk iets met die ABS etc of die airbags kan laat gebeur nie... net 'n raai skoot
To God be the glory
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: Kan ek moan?

Post by Traveler »

Ja jong, dis standaard prosedure as hulle aan die goed werk om die terminale af te haal, die rem pedaal twee maal te trap net sodat die lugsak nie afgaan nie.
Image
Image

Know what you don't know.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kan ek moan?

Post by OOOOMS »

Traveler wrote:Ja jong, dis standaard prosedure as hulle aan die goed werk om die terminale af te haal, die rem pedaal twee maal te trap net sodat die lugsak nie afgaan nie.
CasKru wrote:
Mammabeer wrote:Ek is al so moeg gebaklei teen hulle- nog net 2.5 jaar dan is dit die moeite werd om die stuk crap te smous......ek is genuine moeg- daai mense is die mees arroganste crowd wat ek nog ooit gesien het, en die Japanese voel nie veel nie- hulle het my terugverwys na SA.....ek dink die LWB is n teer puntjie- dar was groot manufacturing issues........

O so by the way- ek het die fout gekry..... los battery kabels- nou vra ek jou- hoekom sal die kabels los wees as hulle aan die brieke moes werk? Of is ek daft?

en dit help nie ek vra Creamsoda nie- hy is nie by die huis nie- hierdie antie moet self hierdie crap uitsort.....
Dit kan wees dat hulle die battery los maak dat hulle nie perongeluk iets met die ABS etc of die airbags kan laat gebeur nie... net 'n raai skoot
Dan het hulle opfedop!
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Kan ek moan?

Post by CasKru »

Jy weet natuurlik jy kan hulle ook so half meedeel dat jy almal sal inlig oor hulle slegte diens. Ek meen tussen ons en die community forum is daar about 25 000 lede en nommers maak partykeer vir hulle meer sin as net woorde.... net 'n idee.

Kan jy nie dalk 'n ander tak probeer nie? Het jy dalk al gekyk op Hellopeter? Miskien is die tak daar by julle die slegste een in die land en is daar takke nie te ver van hou af nie wat dalk agteroor sal buig om jou probleme met die Terios op te los
To God be the glory
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Nog iets om van boek te hou as die kar moet ingaan vir sy dienste.....

Cassie- dit is apparently een van die beter takke......en die ander is net te ver om die kar in te vat.......maar ek is lus om die fisiese diens te los tot ons Uvongo toe gaan......


Maar baie baie dankie vir julle hulp en raad......
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Kan ek moan?

Post by CasKru »

Mammabeer wrote:Nog iets om van boek te hou as die kar moet ingaan vir sy dienste.....

Cassie- dit is apparently een van die beter takke......en die ander is net te ver om die kar in te vat.......maar ek is lus om die fisiese diens te los tot ons Uvongo toe gaan......


Maar baie baie dankie vir julle hulp en raad......
Hoop hulle los gou hulle stront en sort die voertuig vir jou uit
To God be the glory
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Kan ek moan?

Post by Mud Dog »

Stuur vir hulle algemene bestuurder 'n e-pos met 'n link tot hierdie topic en vra sy kommentaar, ieder hier asook aan jou persoonlik. Miskien word hulle bietjie wakker. :think:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
jan30
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 425
Joined: Tue Jul 07, 2009 1:49 pm
Town: brackenfell
Vehicle: HILUX 2.8 D DC
Real Name: JAN

Re: Kan ek moan?

Post by jan30 »

Ek was bestuurder by Daihatsu tak.
Daar is net een persoon wat almal se kniekoppies lam maak van vrees en dit is Manny (die eienaar van AMH)
As julle 'n geldige complaint het, stuur vir my 'n PM en ek forward vir julle sy Email :thumbup: :thumbup:
IF YOU EVER FEEL TO TIRED TO CONTINUE, JUST DO IT ON YOU KNEES
User avatar
andrevt
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1465
Joined: Mon Jul 20, 2009 2:37 pm
Town: sasolburg
Vehicle: raider d4d
Real Name: andre

Re: Kan ek moan?

Post by andrevt »

DAARS HY NOU KAN DINGE DALK GEBEUR HOU ONS OP HOOGTE
ImageImageImageImageImageImage


Toyota Hilux 3.0 D4D 4x4
User avatar
jan30
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 425
Joined: Tue Jul 07, 2009 1:49 pm
Town: brackenfell
Vehicle: HILUX 2.8 D DC
Real Name: JAN

Re: Kan ek moan?

Post by jan30 »

Ek wil ook net byse ek dink die brieke kort net 'n skim en nuwe skoene. :thumbup: Onthou die dealers is baie lief vir net vervang en nie baie lief vir regmaak nie. Die disks self gaan jou sewe arms en 'n kuit kos. :thumbdown: :thumbdown:
IF YOU EVER FEEL TO TIRED TO CONTINUE, JUST DO IT ON YOU KNEES
User avatar
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 996
Joined: Fri Mar 07, 2008 7:41 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86
Real Name: Werner

Re: Kan ek moan?

Post by Borntofish »

Onthou die dealers is baie lief vir net vervang
Dis omdat dealers nie meer mechanics in diens stel nie maar fitters! Mechanics kry jy in die Workshops agter die garages...
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Dankie Jan.

Dit is as n warranty claim ingesit, omdat die voertuig nog net 7000 km op het.... In die 7000 kilos is die bande vervang, die hele uitlaatstelsel en al die chroom.....(grill ingesluit)

En ek stem saam met Werner....my man is self n mechanic- en hy se gereeld hierdie "technicans" wat hulle aanstel verkrag sy beroep......wat hulle weet nie eers wat die voorkant of agterkant van n kar is nie..... een van die forumlede hier wat ook n Terios het kan getuig....n mens silicone nie n sump plug sodra jy die olie vervang het nie..... :o:
User avatar
jan30
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 425
Joined: Tue Jul 07, 2009 1:49 pm
Town: brackenfell
Vehicle: HILUX 2.8 D DC
Real Name: JAN

Re: Kan ek moan?

Post by jan30 »

Ek verstaan nie my swaar is in 'n rolstoel en hy wil graag ook 4x4 toe reel ek met Daihatsu om 'n offroad convertion te doen. :thumbup: :thumbup: Hy is saam met my Namibie toe en alles en dis wonderlike motors maar Hy trek by sy 5de exhaust :wth: :wth: en hulle sit elke slag weer dieselfde maak op. :thumbdown: Ek sou dink as dit nie werk nie probeer iets anders.
Ek het die daihatsus gery dat hulle wiele afval en het nooit probleme gehad nie. Ek wonder soms of hulle nie 'n paar fabrieksfoute in die mark indruk nie :silent: :silent: :silent:
IF YOU EVER FEEL TO TIRED TO CONTINUE, JUST DO IT ON YOU KNEES
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Jan, daar is groot fout met die LWB imports gewees...... die voertuie was nie behandel voor hulle op die skip gesit is nie- dus roes die kar dat dit bars..... .ek het nog nie een teegekom wat nie geroes is nie.....en sover ek weet is daar net 50 ingebring- en toe nie weer nie- agv die roes issue....

My pa ry n vorige geslag terios- en hy het nie n dag se moeilikheid nie....niks.....

Ek hou regtig baie van die kar- dit is die perfekte mamma kar (stop op die pavement by die skool)....hahahaha... :lol: :lol: :lol: en ek het altyd gewonder hoekom hulle nie die kar meer aggresief bemark het nie- maar vandag weet ek hoekom. :thumbdown:
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Kan ek moan?

Post by Ali3n »

Hi Almal.

Ek is die lucky ou met die SWB Terios wat toe hy gegaan het (by die selle tak as mammabeer) vir sy dien, sy sump plug met silicone toe gesmeer is om te keer dat hy lek as gevolg van die simpel mense wat die sump plu gestrip het. Ek het toe nou self dit reg gemaak en toe ek die olie tap toe is dit FLIPPEN ou olie wat nog in was. :evil: Ek het n sample in gestuur vir toetse maar nogi vir hulle gestuur nie.

Ek (HET) vat my kar Vereeniging toe want hulle is (WAS) n goeie handelaar en n Platinum Dealer. Ek het +- 70 kilos gery net om hom soentoe te vat waar ek net 35 kilos kon ry na n ander tak toe maar na my laaste diens is ek weer opsoek na n ande tak.

Ek het het nooit groot probleme gehad met my Terios nie en na die laaste die sukkel ek ook. DANKIE VEREENIGING :evil:

Ek het darm nog nie die uitlaatstelsel vervang nie. My brieke voor het op gepak toe kry ek n prys by Daihatsu net vir voor. +-R1400.00 sonde labour. Ek het geweier om dit te betaal en na n lang gesoek toe kry ek n plek hier in Florida wat hulle vir my gegee het vir R250.00 en ek het hulle self in gesit. Nie n dag se probleme nie en geen geluide nie. Hulle is ongelooflik duur met onderdele. Ek vra vir n prys op die rubber aan die buite kant van die venster aan die bestuurders se kant want myne is heltemal stukkend. R1700.00. Ek val amper op my rug... Nou soek ek n scrapyard met een maar ek kry nie een wat in n ongeluk was nie. MMM :? . dis of n goeie ding of hulle steek hulle net goed weg. :mrgreen:

Wat eintlik wil se is dat die Terios n uitstekende 4x4 is en ek het dit al aan n hele paar mese bewys wat nie geglo het nie. Ek kan nie wag vir die 1.8 wat binnekort uit kom nie. Die grootste probleem is dat VEREENIGING nie aan hom moet VAT nie :thumbdown: :thumbdown: :evil: :evil: :evil: .

MAMMABEER, EK VOEL JOU PYN!!!!!!!!

Ek wil ok net se ek het geen roes probleme nie. Dalk is myne net n uitsondering of die SWB was beter behandel. :|
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
User avatar
jan30
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 425
Joined: Tue Jul 07, 2009 1:49 pm
Town: brackenfell
Vehicle: HILUX 2.8 D DC
Real Name: JAN

Re: Kan ek moan?

Post by jan30 »

Die enigste Teriose wat met roes sukkel is die LWB want hulle kom heel van 'n ander bestemming af.
Die SWB word in Japan gemaak en die LWB in indonesia.
IF YOU EVER FEEL TO TIRED TO CONTINUE, JUST DO IT ON YOU KNEES
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Francisco- jy moes Eddie se gesig gesien het toe ek my kar inneem vir die brieke en ek vir hom vra of hulle briekskoene ook met Silikon smeer soos gestripte sumpplugs??? dit was priceless!

Maar Jan is reg- die LWB kom van indonesia- my neef in Qatar ry ook n LWB- en hulle sukkel nie met roes nie- dit is net die besending SA toe wat die issues het.....
User avatar
Ali3n
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4714
Joined: Mon Sep 27, 2010 2:06 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Jeep Commander 3.0 Limited
Real Name: Francisco the Great
Club VHF Licence: B338
Location: Roodepoort

Re: Kan ek moan?

Post by Ali3n »

Mammabeer wrote:Francisco- jy moes Eddie se gesig gesien het toe ek my kar inneem vir die brieke en ek vir hom vra of hulle briekskoene ook met Silikon smeer soos gestripte sumpplugs??? dit was priceless!

Maar Jan is reg- die LWB kom van indonesia- my neef in Qatar ry ook n LWB- en hulle sukkel nie met roes nie- dit is net die besending SA toe wat die issues het.....
Ek wens ek kon dit gesien het... :lmao: :laugh2: :lmao:
En hy is so effentjies... :mocking:

Ek het dit nie geweet nie. Dis nou vir jou interesant. :think:
PRESENTLY DISADVANTAGED
ImageImageImage Link BrokenImageImage Link Broken
Custom built Rock Sliders, Bumpers, Belly protection.... Anything you can think of
Cell: 076 122 3744 E-Mail: fpanaino@gmail.com
Bear Grylls calls it "Ultimate Survival", overlanders call it "Camping"
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10649
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Kan ek moan?

Post by pietpetoors »

Mammabeer, ek verstaan jou frustrasie, ek sou net so kwaad gewees het as ek met die Disco moes ry
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Mammabeer
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 302
Joined: Fri Sep 12, 2008 7:53 pm
Town: Sasolburg
Vehicle: Suzuki SJ410 (Grietje)
Real Name: Mamma Beer

Re: Kan ek moan?

Post by Mammabeer »

Ek ry regtig eerder met die Diso...in die 6 jaar wat ons haar het het ons nog nie dag se moeilikheid gehad nie....en sy is comfy, lekker hoog en nie n toyota nie......lol....grap net..oor die toyota deel.... :mrgreen: :mrgreen:
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Kan ek moan?

Post by OOOOMS »

Mammabeer wrote:Ek ry regtig eerder met die Diso...in die 6 jaar wat ons haar het het ons nog nie dag se moeilikheid gehad nie....en sy is comfy, lekker hoog en nie n toyota nie......lol....grap net..oor die toyota deel.... :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :roll: :roll: Ek dink jou lunch tyd is te lank :lol: :lol: :lol:
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Kan ek moan?

Post by CasKru »

As ek nou weer na die opskrif van die topic kyk.... jy is nogal goed daarmee :twisted:
To God be the glory
Post Reply

Return to “Daihatsu”