Boer

Share your jokes and funny campfire stories with us here.
Forum rules
Please keep it light hearted enol. No serious stufs hey! :)

BEFORE YOU START A NEW JOKES THREAD PLEASE TAKE NOTE:
We are trying to make the technical information more visible in the Active Topics section. So we are trying to combine all the humour posts into a single thread. This will then more or less always stay on the active topics page if you keep appending your jokes onto this single thread. Your assistance will be greatly appreciated
Post Reply
bduk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 147
Joined: Mon Mar 16, 2009 11:59 am
Town: Cullinan
Vehicle: Ford :Toyota
Real Name: Barry
Club VHF Licence: HC237

Boer

Post by bduk »

BOERE
'n Mens kry boere wat nie tipiese boere is nie. Veral jou tjekboekboere. Dit is die dokters, prokureurs, ingenieurs, eiendomsagente en 'n arsenaal onbeskaafde, ryk gomtorre wat hul geld in die stad as "pênelbieters" of aandelemakelaars gemaak het. Hulle is nie ware boere nie.

So 'n halfwas boer se grond is klaar betaal, sy krippe lek nie, sy lyndrade hou jou waaragtig beeste en renosters binne en sy hekke hang nie. Sy vierwielvoertuig het 'n CD-speler in, is altyd blink en skoon, het nuwe bande en trek 'n nuwe waentjie. Sy seuns neem dramalesse en weet niks van 'n kettie of dikmelk af nie.

Onder die ware boere is daar ook dié meneer wat juis probeer anders wees. Hy dra denimlangbroeke en gholfkêpse, borsel tande voor ontbyt, gebruik sy eie handdoek en spuit goed onder sy arms. Vir so 'n boer moet jy versigtig wees. Hy het waarskynlik nog nooit 'n Joseph Rodgers-mes gesien nie. Hy drink Pinotage by ete, braai vis pleks van tjops en maak die motor se deur vir sy vrou oop. Hy is 'n "sissie"
.
n Regte boer dra 'n hoed. Ou boere dra 'n ou hoed met 'n wye rand wat na jare se sweet ruik. Nuwe boere dra 'n nuwe hoed wat heel onvanpas soos 'n vars miskoek op sy kop lyk.

n Boer rook 'n kortsteelpyp wat hy met 'n hoenderveer skoonmaak. 'n Boer drink brandewyn met brakwater of Coke. En hy drink hom stérk, vier vingers sterk, sonder ys.

n Boer se vrou kan kassies tamaties pak, 'n koolstoof brandmaak, truie brei, pap wiele omruil, 'n rinkhals agter die yskas doodslaan, duwweltjies uit voete haal en babatjies vang.

n Boer verneuk niemand nie, behalwe die keiser. 'n Boer betaal nie belasting nie, net BTW, wat hy terugeis.

n Boer het 'n dubbelloop-haelgeweer, 'n ou Lee-Metford, 'n nuwe 30-06 en 'n .22-geweer. Hulle lê bo-op die hangkas, want hy het nie 'n geweerkluis nie.

n Boer het nie 'n tyddeel nie, maar baie tyd. Hy slaap smiddags tussen een en twee. 'n Boer het net een pak klere wat hy kerk en troues toe aantrek. Die pak is te klein. 'n Boer gaan kerk toe, maar stem nie saam met die Sinode se besluite nie. 'n Boer praat nie lngels nie, buiten 'n klompie in die Kolonie en Natal. Maar hy kan 'n swart taal praat. Wanneer 'n werker die hek laat ooplê en die beeste in die lande kom, praat hy verskeie tale gelyk. En BAIE vinnig.

n Boer het deesdae 'n sakrekenaar, veral by die vendusie. Maar hy sukkel steeds om uit te werk hoeveel water sy boorgate het, veral as hy sy plaas wil verkoop aan iemand wat wil weet hoeveel water daar is, want hy wil bankrotbossies met die geleerde naam van tamaties plant.

n Boer glo nie in gesinsbeplanning nie. Min kinders los hy vir die lngelse, vir mense wat nie 'n groot werf het nie, en diegene wat vir hul vleis moet betaal.

n Boer se seuns kry 'n beurs vir die skoolkoshuis en speel rugby, nie krieket nie. Na skool gaan hulle universiteit toe. Daarna kan hulle nooit weer boorgatpype optrek nie en word vaal ouditeurtjies in grys pakke en blinkleerskoene wat hul pa wil leer boer as hulle vakansies met hul sagte handjies kom kuier.
Niemand skiet deesdae meer verniet op 'n boer se plaas nie - net die bankbestuurder.

n Boer weet meer van die politiek, die ekonomie, die jongste kriekettelling in Indië, aandelepryse, vroue-operasies, die goudprys, stakings en koekresepte as enigiemand anders, want hy luister heeldag draadloos in die Isuzu,Ford of Toyota.

n Boer glo nie aan nuwe bande vir sy bakkie nie. Hulle moet glad wees anders ry hulle nie lekker in die sand nie.

n Boer huil nie, behalwe as die eerste stoetbulkalf van die seisoen aankom of as sy dogter op die skool se sportbyeenkoms eerste kom.
n Boer kry nie seer nie en gebruik nie pleisters nie. Hy dra net sy hele lewe lank verbande: twee verbande op elk van sy drie plase.

n Boer skei nie, hy gaan net dood. Ryk boere gaan arm dood en arm boere gaan ryk dood. 'n Boer se testament lyk anders as ander mense s'n: sy vrou en dogters erf niks grond nie. Die oudste seun erf alles en verloor weer alles omdat hy dinge op die plaas probeer wat sy pa altyd geweet het nie sal werk nie.
Wat ek is is net genade
Wat ek het is net geleen
User avatar
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3447
Joined: Wed Nov 20, 2013 10:13 am
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 4.0V6
Real Name: Kevin

Re: Boer

Post by 4x4BEES »

:laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
User avatar
Froll
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3305
Joined: Sat Oct 13, 2012 10:13 pm
Town: Vioolsdrift
Vehicle: 2010 4.0 V6 Fortuner 4x4
Real Name: Roger
Club VHF Licence: N/A

Re: Boer

Post by Froll »

:lol: :lol:
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: Boer

Post by Hoppy »

dis nie snaaks nie, dis waar
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
Baasvark
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1376
Joined: Mon Aug 01, 2011 7:45 pm
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy
Real Name: Shane

Re: Boer

Post by Baasvark »

Is jy 'n boer?
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
User avatar
Bugzy
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 646
Joined: Thu Sep 30, 2010 12:27 pm
Town: Rustenburg
Vehicle: 2015 Hilux S/C 4X4 Dakar1996 2.8D s/c 4x4 Hilux with 3CT Toyota motor
Real Name: Buks
Club VHF Licence: X56
Location: Zuurplaat
Contact:

Re: Boer

Post by Bugzy »

Barry, jy moet 'n boer wees want jy klink baie slim :lol: :lol:
bduk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 147
Joined: Mon Mar 16, 2009 11:59 am
Town: Cullinan
Vehicle: Ford :Toyota
Real Name: Barry
Club VHF Licence: HC237

Re: Boer

Post by bduk »

Nee kerels

Ek is nie 'n boer nie dis net my haarstyl wat dit so laat lyk.
Wat ek is is net genade
Wat ek het is net geleen
bduk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 147
Joined: Mon Mar 16, 2009 11:59 am
Town: Cullinan
Vehicle: Ford :Toyota
Real Name: Barry
Club VHF Licence: HC237

Re: Boer

Post by bduk »

Ek het ook nie 10 mil rand om een mil te maak met boerdery nie, hulle se mos hoe maak jy 'n miljoen met boerdery? Jy begin met 10 mil.
Wat ek is is net genade
Wat ek het is net geleen
Thabogrobler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5266
Joined: Sun Aug 19, 2007 10:43 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '02 'Lux KZ
Real Name: Thabo
Club VHF Licence: x223
Location: Garsfontein
Contact:

Re: Boer

Post by Thabogrobler »

Daai storie is al so bietjie aangepas met die tyd...
'02 KZ 'Lux. Cooled. Chipped. Onca'd. Cherished!

If you are a diesel fan, raise your hand.
If you aren't raising your hand, raise your standards!

A 4x4 is merely a machine that enables you to get stuck further away from civilization.
User avatar
Andries
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 318
Joined: Thu Jul 12, 2007 7:29 pm
Town: Dordrecht
Vehicle: '94 2.2 4Y Hilux S/C, '87 2.2 4Y Hilux D/C
Real Name: Andries
Location: Eastern cape

Re: Boer

Post by Andries »

Al wat ek weet dit is ons boere wat die land aan die gang hou.
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: Boer

Post by warthog »

Ek hoor daar is 3 maniere om geld te verloor:


Dobbel is die vinnigste....



Prostitute is die lekkerste, en ....



Boer is die sekerste.
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
chopper

Re: Boer

Post by chopper »

Eisj :?: :wth: :D:
'n Ou varsity prof se geliefkoosde uirdrukking was "dis so lekker maar dis so verkeerd!" en hy het dit met so 'n Moorreesburg brei gese :D: - dit is so tipies van 'n ware boer se liefde vir die grond en dit wat hy elke dag doen :?:
Post Reply

Return to “Humor”