Hilux diens in Laeveld

Here we will ask questions to see what music we prefer, where we were, etc
Post Reply
MaPaZa
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 57
Joined: Wed May 19, 2010 9:22 pm
Town: White River
Vehicle: Hilux Raider v6 4.0 ; SYNCRO 2l
Real Name: Jan

Hilux diens in Laeveld

Post by MaPaZa »

Ek is 'n nuwe Hiluxer, en lees aan die een kant hoe betroubaar en onvernietigbaar is die Hilux, maar daar is ook net soveel, indien nie meer nie, artikels oor probleme, en veral - dit lyk my - 'n algehele wantroue in Toyota handelaars feitlik regoor die land. Wat sê die Hiluxers in en om Nelspruit in die laeveld? Reg rondom my is agenetskappe in Witrivier, Nelspruit, Malelane en Lydenburg. Gee hulle probleme? Betroubaar? Ry laaste agt jaar Corollas, altyd puik diens by NTT gekry. Dis hoekom ek 'n Hilux gekies het, so baie agentskappe regoor Afrika. En watter nie-agentskapplekke is betroubaar? Dis vir my belangrik om te weet, aangesien ek nie baie meganies aangelê is nie.
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: Hilux diens in Laeveld

Post by Traveler »

Jan, NTT Toyota is uitstekende netwerk.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: Hilux diens in Laeveld

Post by warthog »

Heinrich, ek moet Forest nou vir die 3e keer terugvat na NTT toe sodat hulle die transmissie-hassle kan probeer uitsort- dit nadat iemand van TSA daar was toe ek hom die eerste keer ingevat het...
Niemand sal bel om te hoor of is dit nou reg, is probleem beter of wat ook al nie. Nie impressed nie.
(Hulle ook 3 keer se terugvat van Swamb's se Yaris gevat om die central-locking op die passasier deur uit te sort)

Ek wil nie 'n ding moet 3 of 4 keer terugvat nie!!!

Jan, Belfast Toyota was paar jaar terug die top Toy Dealer in die land, weet nie nou meer nie. Het ook nog net goeie dinge gehoor van Malalane Toy.
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
MaPaZa
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 57
Joined: Wed May 19, 2010 9:22 pm
Town: White River
Vehicle: Hilux Raider v6 4.0 ; SYNCRO 2l
Real Name: Jan

Re: Hilux diens in Laeveld

Post by MaPaZa »

Ja, Malelane: Ouens wat voorheen by Toyota daar was, en blykbaar nog gedeeltelik met hulle te doen het, is Johan en Werner-hulle van Malelane Garage -net agter P&P. Hulle werk nou aan alle soort motors en trekkers! Hulle is ook gekoppel aan'n groot MIDAS, en onderdele is beskikbaar en goedkoper. (Hulle het selfs alles gehad wat my 1989 Syncro wou hê. My twee keer uit diep moeilikheid gehelp met my Syncro in Moz - gereel dat ek tot op die grens gesleep word, en my op die grens gekry, my na hulle garage gesleep leenmotor gegee, en die ratkas, en toe weer die hele ^%# enjin opgefieks (fanbelt af, drooggeloop en vasgebrand) . Ok, hulle werk nie verniet nie, maar daars nie tweede keer teruggaan nie. Dis net lastig ver van Witrivier af. Maar soos bo gesê, by die agt jaar my twee Corollas by NTT Witrivier laat diens, en altyd puik diens gekry. My "nuwe" Hilux = 2005, op oog af baie goed opgepas, en ek hoop ek kan NTT vertrou om hom voortaan in die toestand te hou.. Dis net al die artikels op die forum oor swak diens het my ietwat bekommerd laat voel.
User avatar
werner1
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 30
Joined: Thu May 20, 2010 4:17 pm
Town: White River
Vehicle: Toyota Hilux 2.7i 4x4 DC
Real Name: Werner

Re: Hilux diens in Laeveld

Post by werner1 »

Hi daar manne. Dis goed om te sien hier op die forum is ook manne wat van my kant van die land is.
NTT Witrivier is goed met hulle diens. Dan is daar ook LePre Auto Clinic in Nelspruit wat spesialiseer in Toyota. Ek en my ours vat al jare lank ons 4x4's daar na hulle toe en kry goeie diens. Hulle is ook beter en goedkoper as enige ander werkswinkel.
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Hilux diens in Laeveld

Post by Castos »

Jy kan nie fout maak met Malelane nie. Hulle diens is uitstekend.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
Post Reply

Return to “Know your fellow members”