2 Stroke ratio?

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

2 Stroke ratio?

Post by Hi-Hilux »

Help bietjie asb. Het die naweek vir my jongman 'n YZ80 gekoop (waarmee hy sy ass gaan los vol, die dingetjie is baie lewendig vir 'n klein bike) maar sy 2 stroke olie moet met die petrol gemeng word. My oudste se KX250 het 'n aparte tenk vir die olie en my YFZ 450 is 'n 4stroke so ek weet nie hoe om dit te meng dat die ratio reg is nie. Op die 2 stroke olie staan 32:1 so hoeveel olie op 5lt petrol???
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
dantjie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 144
Joined: Sat Aug 20, 2011 6:40 pm
Town: kuilrivier
Vehicle: HILUX SFA LTD 2.4 EFI
Real Name: Danie

Re: 2 Stroke ratio?

Post by dantjie »

op my Yamaha blaster meng ek dit soo 25:1.
Attachments
fuel-oil-Metric.jpg
fuel-oil-Metric.jpg (41.78 KiB) Viewed 1002 times
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Re: 2 Stroke ratio?

Post by Hi-Hilux »

Dankie want die internet is confusing van die ouens sê die hoë nommer is die olie en ander sê weer die hoë nommer is die petrol.
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
WESKUSKLONG
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 364
Joined: Sun May 27, 2012 9:03 pm
Town: St Helena bay
Vehicle: Hilux KZTE with ARB front locker/Safari Snorkel / 33x12.5x15 tyres / Long range tank / Battery system / Thomas compressor/ 2Engel fridge freezers/Cruise Control.
Real Name: Rudi

Re: 2 Stroke ratio?

Post by WESKUSKLONG »

Maak net seker dat die vorige eienaar dit nie op sintetiese olie gery het nie dan kan jy nie terug gaan na gewone 2 slag olie nie.
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: 2 Stroke ratio?

Post by Hoppy »

Wou ook se, sinteties is beter as mineral, Castrol maak n goeie produk, dis by parte winkels beskikbaar, baie goedkoper as by die bike shops

Ek het self n YZ gehad, jy moet hom nie so kyk nie, hy laai jou nou af!
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
Post Reply

Return to “Open Discussion”