2.4
Hilux (22R) Fuel Injection Conversion - By Bennie Hurter
(aka
Benhur)
Ons het vandag
met bloudraad (aka CasKar) begin.
So
lyk 'n 22R waarvan al die vacuum pype nog intact is. Wie ever Hierdie
carb koop kry hom volledig met manifold en al die vacuum pype intact.
Going
down on her
Ons
het iets heeltemal anders getry met die petrol pomp mounting. Ek
dink die ene gaan baie stil wees.
Ons
gaan ook 'n Facet LP pomp voor die HP pomp try om die petrol na
die HP te voer.
Sal
julle later laat weet hoe goed dit werk.
Met die groter bracket moet ons die pomp buitekant die chassis rail
fit
So
lyk die kaal engine sonner manifold.
Hier
is die blank off plate waar ons die ou petrol pomp verwyder het.
Nog
'n spul aftermarket wiring wat ek sal moet opfix. Darem nie die
slegste wat ek al tee gekom het nie.
Die
ecu het ons ook eergister gefit
Die
geskropte spares
Ons
moes die aircon se pype so effentjies persude met 'n bobdjaan spanner
om plek te maak vir die manifold
Die
accelerator kabel was nogal 'n issue. EK het nie 'n foto van 'n
original 22RE te sien hoe loop die goete in hulle Toys nie maar
die ene voel toe nie te aardig so geroute met die OE kabel nie,
ek het net 'n nuwe bracket gemaak waarop die cable-outer kon mount.
EK was baie skepties maar hy voel nie te bad nie ons sal maar sien,
die ander opsie sal wees om daai links uit te haal en 'n custom
kabel te mount reguit aan die throttle body, sal maar sien wat gebeur.
Kon
nêrens 'n manifold gasket kry nie nie eers Toyota het ene
by enige van hulle takke nie.
Het toe maar
lekker dik gasket papier gekoop want ek is versigtig met dunner
papier en al daai water pockets dit lyk juis op die manifold self
of die ding 'n issue kon gewees het op die donar voertuig. Ons gasket
het glad nie sleg uitgekom nie.
Die
storie gefit
Die
manifold wat Cassie gekoop het, was sonder die damper of banjo connector
wat die fuel inlet na die fuel rail konnekteer. Ons het so 'n banjo
fitting met stukkie bundy tube moes laat maak gister maar die banjo
skroef het ons toe later issues gegee.
My
vriendelike hydraulic shop af in die pad is gister toe gewees so
ons moet na 'n ander plek toe ry. Maar hulle issie so baie hot nie.
Die fuel rail self het 'n snaakse taper gat met 1/2 duim thread
in maar ons kon nie 'n matching 1/2 banjo bout kry nie. Die ene
wat hulle ons gesmous het was sqaure. Voor ons die fitting kon kry
om op te hou lek onder pressure, was sy moer klaar gestrip.
My buurman het
my na 'n ander shop toe verwys. Hoop ons kry 14mm thread wat soortgelyk
is en sodat ons die gat kan reg tap, anders sal ons hom eers by
die omie wat aluminium welding doen moet om vat om die gat op te
vul vir ons.
Verder het ons
net die injectors gewire.
Al
die drade word mooi gesoldeer en dan met heatshrink (en Johan se
heatgun wat hy my gekoop het na hy my en my lighter ge aanskou het)
geïsoleer.
Kliek
hier om die volle bespreking to volg
|