Replacing my 4y

Members' DIY projects
Teamraider
Town: Randfontein
Vehicle: Hilux D/C 4x4 2.2

Replacing my 4y

Post by Teamraider »

I have a 1989 2.2 Petrol D/C 4x4 but the performance on this motor is very poor. As I see it I have 2 options :
1. Replace the engine with ....??
2. Install a tubo on this motor ?
Please help ? Would love to do the Lexus conversion but to expensive !
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Re: Replacing my 4y

Post by OOOOMS »

Welcome :thumbup:

Keep your 4Y :thumbup: Make peace with it, it's not really a Subaru. If you want take it out, lots of guys will buy it from you who have done conversions. Or fit Efi
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Town: Vanderbijlpark
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series

Post by Spartan »

Teamraider wrote:1. Replace the engine with ....??
Aan wat het jy gedink :?:
En hoeveel geld wil jy spandeer :?:
En wat wil jy doen met met die Van :?:
Wil jy net n ding hê wat lekker klink en ouens laat kyk en sê WOW :?: :picknose:
Of soek jy n ding wat lekker klink en regtig perform :?: :aggresive:
Teamraider wrote:2. Install a tubo on this motor ?
:stop: Bly weg van daai conversion dit is n black hole wat geld aan betref tot jy eendag gatfol raak :irate: :irate: en die bakkie verkoop
Hoor maar eers wat paart die manne met die V8's dan sal ek jou Vanderbijlpark toe stuur dan gaan kyk jy hoe moet n Hilux lyk, klink en perform na n conversion
Sterkte
MOBILITATE VINCERE
Spartan
ImageImageImageImageImageImageImage
kfxnando
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland

Post by kfxnando »

well have been faced with similar choices before tacking the rout that I am on!!

ok, slightly different power problems!!

let me start by saying that the 1st time that I went to sodwana Bay was in a hillux, not sure if it was the same shape that you refer to, however, that was about 18 years ago, and that Hilux was turbo charged!!

it went ok, fuel consumption was not great, however not very different to what I have now with the Ford 3.4l V6 towing
yep we towed that time, a small traylor filled with beer and a fold away rubber duck and out board yammy!! :drinks:

a while later the owner did sell it, there were no major issues, however there were some small irritating issues, cant remember exactly what they were!!

cost of a turbo conversion DIY would say 25 - 30k

for that a different motor conversion could also be done!!
depending on choices and exact route and cost that you chose!!

then there is the benefit that a 6cyl or a 8cyl will use less fuel then what you are currently using, and with a lot more fun factor to it!!

in both cases there it does not have to be one huge slap all at once
both can be done piece for piece
in case of the turbo, things can be bought every month, as can be done with a Lexus V8 conversion
one month the motor, next month the after-market ECU, then the fuel pump, the clutch...............

this month have ordered the BMW 740 radiator for the conversion!! and the pipe with the radiator cap
will be picking it up tuesday!!

good luck with your choice!! :mrgreen: :reading:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
pietpetoors
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Club VHF Licence: X27

Post by pietpetoors »

Put EFI on 4y
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Teamraider

Post by Teamraider »

Sjoe manne, maar ek is beindruk met julle vinnige antwoorde. Spartan, ek wil die VAN gebruik vir offroad (soos ek die laaste 4 jaar gedoen het) Ek het 'n nuwe D4D wat ek vir die dag tot dag gebruik, so hierdie is net vir die serious offroad. Ek het elke keer as ons in die berge gaan speel probleme met krag. Die laaste keer was by Sekororo en tot my skande moes 'n TD5 my uitsleep by 'n hindernis want die hoogte bo seespieel en gebrek aan krag het ons ondergekry. Desember beplan ons 'n trippie Botswana/Zambie toe en wil nie weer sukkel nie.

Die EFI is dit Fuel injection ? Waar kry mens dit ? Prys ? (ongeveer) ?

Nogmaals baie dankie vir al die antwoorde
kfxnando
Town: Germiston
Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland

Post by kfxnando »

ok the last reply changes a few things!!

the best that will suit you will be the Lexus V8 conversion!!!

all the info is available here and on http://www.lextreme.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

on here you will find local help and meet great people that will be willing to help!!

yep EFI (electronic fuel injection)

and to ask how much is like asking how long is a piece of string, you will get more ans and opinions that what you wish to get!!

self will say Dicktator!!
some will agree and some wont!!

am not an expert on those motors, however think that you might even find an efi for your motor from a scrap yard!!
however believe that solution wont solve the power needs that you require

for the ultimate offroad power Lexus V8, for all the reasons that you can think of!!

here is my one being started on the bench!!
http://www.youtube.com/watch?v=pJOiGQt_DbE" onclick="window.open(this.href);return false;

good luck with your choice!! :sunny:
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

I think you should be able to do an EFI conversion to your motor for somewhere between 6 and 7 k. It will give you a few more kilowatts and a little better fuel economy. I think the phrase "I might be slow but I can go anywhere" was coined with the 4Y in mind. These are tough reliable motors with good low end torque which is where you need it when you're in the rough, except in situations where you need momentum or power to compensate for loss of traction, like dune chasing. A diff lock would be a big help in such circumstances. That and EFI will add better versatility and value to your vehicle at less cost than an engine conversion.
My advice would be to go that route and make peace with the lack of speed / high end power. Bear in mind that more often than not there are little niggles / issues with conversions that take time (and money) to sort out and that you could be 'let down' on a trip if these haven't been properly attended to. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
merwn
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Kriel
Vehicle: 1995 Hilux 4x4 DC

Post by merwn »

Hi

Ek het ook die krag probleem gehaat met my lux met die 22R 2.4 in het toe 'n EFI mod gedoen en is nog nie een dag spyt nie jy sal nie glo die krag verskil glo tussen die carb en die EFI nie en dit is nie 'n groot conversion nie.
Before
Before
After
After
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series

Post by Spartan »

Ek wil nou nie klink soos ander ouens en huil oor brandstof nie :picknose: maar het jou brandstof verbruik verbeter en wat is dit tans met die conversion :?:
MOBILITATE VINCERE
Spartan
merwn
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by merwn »

So ver het ek nie probleme nie en die brandstof het vanaf 5.5km/l tot 7km/l geklim ek gaan hom as ek tyd het na Pretoria toe vat sodat hy ordentelik ingestel kan word dan sal die brandstof verbruik beter word en die probleem van die EFI jy ry nie meer so lig voet as met die carb nie.Dit is die eerste ker van ek die lux het dat ek nie spoed verloor op die optraandes na die werk toe nie,van die optraandes tel ek spoed op en dit in 4de rat waar ek in 3de rat voet in die hoek niks op tel nie.Die optraande waar ek in derde gesukkel het om 90km te ty doen ek nou 120km in 4de rat. Sal laat weet sodra ek hom laat stel het.
Spartan
Monster Truck
Monster Truck

Post by Spartan »

merwn wrote:Sal laat weet sodra ek hom laat stel het.
Dankie Nick
Watse ECU gebruik jy op die EFI conversion vir jou 22R :?:
Last edited by Spartan on Sun Aug 01, 2010 11:56 am, edited 1 time in total.
MOBILITATE VINCERE
Spartan
Mud Dog
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.

Post by Mud Dog »

Spartan wrote:
merwn wrote:Sal laat weet sodra ek hom laat stel het.
Dankie Nick
Watse ECU gebruik jy op die EFI conversion vir jou 4Y :?:
Jaco, Nick se enjin is 'n 22R :D: :silent:

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
Spartan
Monster Truck
Monster Truck

Post by Spartan »

Ja oom ek weet maar jy moet tog die injectors van n ECU af laat werk want hoe gaan die goed weet wanneer om oop temaak en hoeveel :!: Is dit nie waarvoor die E staan van EFI nie :?:
MOBILITATE VINCERE
Spartan
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Ja natuurlik Jaco, maar dis nie wat ek bedoel het nie ... kyk terug op my pos wat ek ge-'highlight' het ..... ek trek net op jou ketting! :lol:

Spartan
Monster Truck
Monster Truck

Post by Spartan »

:laugh2: :laugh2: Ok
MOBILITATE VINCERE
Spartan
Teamraider

Post by Teamraider »

Ag dankie tog daar is manne soos julle op forums soos die !! Baie dankie ek gaan onmiddelik begin soek na EFI en sal julle laat weet wat die verskil is ens. Laaste vraag : dink julle , terwyl ek sal moet werk aan die ou grote, moet ek 'n turbo ook fit ?
Mud Dog

Post by Mud Dog »

Hallo Jan en welkom! Bly maar liewer van die turbo weg .... soos vroer hier gesê gan dit net kopseer veroorsaak en hope geld kos on aanhoudelik reg te maak. Spandeer die turbo geld liewer op 'n 'snorkel' ... wat 'n tiepe 'cold air induction system' is asook minder stof intrek en natuurlik water kruisings veiliger maak. Baie beter waarde vir geld. :winkx:

Spartan
Monster Truck
Monster Truck

Post by Spartan »

Teamraider wrote:moet ek 'n turbo ook fit ?
:stop: :stop: :stop: :stop: :stop:
Soos Oom Andy se bly weg van dit af
Mud Dog wrote:Spandeer die turbo geld liewer op 'n 'snorkel' ... wat 'n tiepe 'cold air induction system' is asook minder stof intrek
Dit sal beslis geld beter gespandeer wees as n turbo
MOBILITATE VINCERE
Spartan
Teamraider

Post by Teamraider »

Dankie OOM ANDY en Jaco. Sal terugvoer gee oor die resultate. Wil NOOIT weer dat 'n Landy my uitsleep nie.
merwn
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by merwn »

Ek het 'n Spitronic ECU
Teamraider

Post by Teamraider »

:thumbup: :yahoo:

DANKIE DANKIE Danie - ek het die EFI ingesit en sjoe !!!! wat 'n verskil.
Ek het nog nie die brandstof verbruik getoets nie, dit sal ek vandag doen, maar hy trek !!!! Dink ek moet die naweek sommer Hennops toe gaan en gaan kyk hoe perform hy!

Baie dankie aan almal se goeie raad. Julle is great !

Nou vir die volgende takie - Aluminium canopy !!!
cyborg
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Richards Bay
Vehicle: 1984 Toyota 4Runner 4x4 SFA ; 2011 Fortuner 4x4 ; BMW 650 GS

Post by cyborg »

Hi Jan,
Interisting thread. As ek mag vra, wat het jy betaal? PM maar.
Ek sal ook like om te hoor hoe die brandstof verbruik verbeter het?
Hilux 4x4. . . . :thumbup:
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

cyborg wrote:Ek sal ook like om te hoor hoe die brandstof verbruik verbeter het?
Gerald ek het nou met die Thabazimbi naweek my brandstof verbruik getoets en het 13.3L/100 Km gekry met 'n redelike swaar vrag asook 3 mense in met die aircon aan teen 115 - 125 km/h gekry.
Johan Marais
hiluxhenry
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: groot marico noord wes
Vehicle: 1993 hilux dc

Post by hiluxhenry »

hi waar kan ek n EFI kry vir my lux in PTA ek het die 4Y en my petrol verbruik is 5km/l en hy is baie lui?
Henry Griffiths
http://www.henrygriffithsafaris.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
ChrisSwart
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Johanesburg
Vehicle: 1999 2700i Hi Lux

Post by ChrisSwart »

hiluxhenry wrote:hi waar kan ek n EFI kry vir my lux in PTA ek het die 4Y en my petrol verbruik is 5km/l en hy is baie lui?
As jy een in JHB kry sal ek jou transport probleem vir jou oplos. Ek is die naweek van die 19e in jou wereld.
ChrisSwart
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Johanesburg
Vehicle: 1999 2700i Hi Lux

Post by ChrisSwart »

I would personally not put a turbo on a 22year old motor.
The higher working presure might blow the engine unles you do a complete overhaul with stronger conrods and pistons.

Rather go the EFI route if you dont want to spend the money for a conversion
cyborg
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Richards Bay
Vehicle: 1984 Toyota 4Runner 4x4 SFA ; 2011 Fortuner 4x4 ; BMW 650 GS

Post by cyborg »

From Where?
How much
:beg: I think the question has been asked several times...

I too would like to go this route, but it doesn't appear to be a standard "kit" type solution.
How does one go about gathering all the parts?
Who has a list?
Hilux 4x4. . . . :thumbup:
rydaar rocky
Town: piketberg
Vehicle: hilux 4x4 sfa
Club VHF Licence: no

Post by rydaar rocky »

A 'klever' oke left a hose clamp screw in the airfilter or carb in my 'Lux and the thing went through a valve one morning now the lorrietjie gota new motor. I DONT want a turbo as a 4y is already a high compression enjyn.
Is it possible to install EFI oneself or must it bedone by someone like Steves auto clinic?? Does GWM have a cit avalible??

Anybody??
Ou Legend
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Kuruman
Vehicle: 1987 Hilux SFA 4x4

Post by Ou Legend »

As jy n bietjie soek sal jy n Gwm se intake kry,ek gaan 1 op my 2y sit,kort net ecu dan kan ek begin,jy kan kyk na die Inyati taxi's ook.Eks nie seker oor die kit nie,jy kan altyd gaan vra.En ek moet se ek was baie gelukig,ek het het hom verniet gekry!
Attachments
07052011010.jpg
07052011.jpg
The true measure of a man is not how he behaves in moments of comfort and convenience but how he stands at times of controversy and challenges
Mud Dog

Post by Mud Dog »

If you still have to get the motor, you can get one with the EFI already fitted from Autozone / Midas .... only thing you will need to get is the ECU and high pressure fuel pump.

Return to “Build your own:”